Vårens spiller

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

    #21
    Uten Johan så rakner mye for LSK. Synes han er undervurdert blant LSKs supportere. Men både Gabrielsen, Lundemo og Fofana har vært gode.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3381

      #22
      Havnet på Lundemo grunnet at dette er hans første sesong på nivået. Ruben og Ringstad på delt 2.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • general
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1150

        #23
        Stod mellom Lundemo og Ruben. Ble Ruben fordi han er en av de beste uansett hvilken posisjon han blir tildelt.

        Herlige alternativer. Topp 4 er under 25 år.
        Seriegull 2016!!!

        Kommentar

        • ChristopherHK
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Jun 2014
          • 2

          #24
          Vanskelig valg, men falt på Ringstad. Han har vært fenomenalt god, belønnet med landslagsuttak. Kunne fort falt på Fofana, Ruben eller Arnold også

          Kommentar

          • dollyholly
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2007
            • 965

            #25
            Helt riktig å peke på Lundemo men faktisk er Gabrielsen årets spiller så langt. Sollid defensivt, god med ball og to mål fra en mann som var skadet hele fjoråret. Respekt

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              #26
              Sto mellom Lunan og Marius. Syns Marius har vist seg å være viktig for laget og Lunan har virkelig tatt steget i år. Endte på Marius fordi jeg syns jeg ser at LSK faller litt sammen når han ikke er på midten.

              Fofana har den irriterende "roe ned spillet"-holdningen bare vi leder med ett mål og det blir jeg lei av.

              Men mye bra i år syns jeg. Origi er også på vei mot noe veldig stort og har lenket seg fast i målet i forhold til Udjus.
              Stian og ja... Faen det var jo Stian jeg skulle stemt på... Hehe. Som sagt, mange har gjort jobben

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎