Forumet redder LSK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • A-net
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2006
    • 447

    Gubben har (etter massivt mas) overført 1608,- til VIERLSK, siden vi har bryllupsdag 16.08.
    I med og motgang - vi er Lillestrøm!

    Kommentar

    • plantemiddel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2012
      • 801

      Opprinnelig skrevet av Patriot
      Ståle gir 100.000 ... til Kamma! #Skuffa
      Mulig du har veldig dårlig tiltro til HamKam sin evne til å betale ned lån, men å stille med en kausjon på 100.000 kroner er uansett ikke i mine øyne det samme som å _gi_ penger, selv om resultatet selvfølgelig kan bli det samme.

      "Tidligere HamKam-trener og nå sjef i FC København, Ståle Solbakken, Truls og Tom Haakonsen er blant dem som allerede har sagt seg villige til å være med på å stille en kausjon på 100.000 kroner hver."

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        Siden du er så glad i desimaler, knut; kr 80,79,- etter å ha blakka meg på XXL (3 % retur til #vierlsk)
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          klarer vi 350 tusen før neste hjemmekamp.

          Kommentar

          • skotten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 1794

            Må dessverre være litt gnien i disse ferietider, men har nå akkurat overført ytterligere 200 kronestykker. Totalen min ligger dermed på 2600,-

            Kommentar

            • Skinke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2007
              • 3914

              Havnet på rææævfylla på 30årslaget til knut på Dovrefjell (wtf?) ser iallfall at det er sendt over 500kr på sms til #vierlsk den natta. 1900kr totalt fra mææææ.
              Daukjøtt Felt C

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                På Dovrefjell faktisk. Syke mennesker. Jeg bor her og ville ikke feiret navnedagen min her engang.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • AG-3
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 1081

                  Jeg har fått hussopp og er på strak vei mot økonomisk ruin da forsikringa ikke dekker slikt. Sender en sms før konkursen tar meg..

                  Kommentar

                  • stovnerfugl
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Nov 2013
                    • 163

                    Opprinnelig skrevet av AG-3
                    Jeg har fått hussopp og er på strak vei mot økonomisk ruin da forsikringa ikke dekker slikt. Sender en sms før konkursen tar meg..
                    Synd at folk som deg spytter inn med 200 spenn når vi gir bort våre spiller for nesten ingenting

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Stovnerful som ny her inne syns jeg du sprer om deg med mye dritt,, er du er viffer eller lillejudas tro.

                      Kommentar

                      • Kjell.T.Ring
                        Poll St. Ring
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Dec 2005
                        • 11796

                        Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
                        Synd at folk som deg spytter inn med 200 spenn når vi gir bort våre spiller for nesten ingenting
                        Hold kjeft eller vis litt respekt for de utenfor banen som vrenger lomma!
                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                        Kommentar

                        • Rune
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2008
                          • 1229

                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Hold kjeft eller vis litt respekt for de utenfor banen som vrenger lomma!
                          Jeg tror det er det stovnerfugl forsøker å gjøre. Vise respekt, der altså.Dog noe klønete formulert.
                          "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Stemmer alt over ens med hva folk har gitt på #VIERLSK. Fruens penger mangler uten at det er rare greiene men viktig å gi kudos til de som fortjener det.

                            Noen som beskyldte BennyLem for å være troll... Spis bæsj!
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                              Stemmer alt over ens med hva folk har gitt på #VIERLSK. Fruens penger mangler uten at det er rare greiene men viktig å gi kudos til de som fortjener det.

                              Noen som beskyldte BennyLem for å være troll... Spis bæsj!
                              Alle som har vært med på å bidra fortjener kred uansett størrelse på bidrag. Synes også du fortjener stående applaus for ditt engasjement her. Du har nok vært en bidragsyter som har vært med på å få folk til å vrenge lommene en ekstra gang..
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                skremende av vi på forumet har gitt mer en næringslivet .....

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1467

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  skremende av vi på forumet har gitt mer en næringslivet .....
                                  - måtte det brukes som en brekkstang og bli en spire til nye løft fra næringslivet - som lever av kunder - som også er oss!

                                  Kommentar

                                  • veiron
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6267

                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    skremende av vi på forumet har gitt mer en næringslivet .....
                                    Det er, som jeg har sagt flere ganger, en SKAM! De sitter på gjerdet og gir totalt faen. Ufattelig! Jeg trodde virkelig at flere skulle trå til!

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      kritikk av næringslivet bør vel tas i andre tråder, denne tråden bør bli stående som en hyllest til de som har bidratt.
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Vi har vært kosepuser nå mo næringslivet (jeg bytta bank men samme faen). STILL KRAV. Dette er faen ikke 1990! Gir ikke de... BYTT!

                                        Send kudos til de som gir og be resten på en pen måte forklare hvorfor du aldri vil kjøpe av dem.

                                        Vi prøvde gullrot. Pisking time!
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • klippen
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2009
                                          • 251

                                          Nå har forumet gjort en sinnsykt bra jobb med å redde klubben, og mitt inntrykk er at flere har gitt langt over evne. Dette står det vanvittig respekt av!! Nå har VI, forumet, muligheten til å få med næringslivet på å redde den kjære klubben vår!

                                          I tråden for kvartfinalen mot Sarpsborg 08 er det nærmere forklaring rundt konseptet av #VIERLSK-kampen, og jeg vil tro de fleste har fått med seg og forhåpentligvis forstått konseptet rundt kampen. Om alle aktive medlemmer gjennom kontakter, jobb, venner, familie eller lignende klarer å skaffe én bedrift hver som bidrar med en krone pr tilskuer på kampen, kan dette bety inntekter for klubben i hundretusenkronersklassen om ikke millionklassen.

                                          Med salget av Ruben vil jeg tro klubben har kjøpt seg litt tid i forhold til den økonomiske situasjonen, forhåpentligvis nok tid til at man har likvide midler til etter vif-kampen. Om alle drar i samme retning, får med seg folk på kamp, verver bedrifter til #VIERLSK-kampen og tar med seg en positivitet rundt klubben selv i vanskelige tider håper jeg at kampene mot Brann, Sarpsborg 08 og VIF, sammen med salget av Ruben kan være med på å skaffe store deler av de 15 millionene som trengs for å redde klubben.

                                          På samme måte som knut oppdaterte jevnlig innsamlet beløp i tråden forumet redder LSK, håper jeg at vi kan få til det samme på #VIERLSK-kampen. ALLE kan selge, ALLE kan snakke med bedrifter, ALLE kjenner noen som kjenner noen, ALLE kan bidra, absolutt ALLE kan være med på å redde fremtiden til klubben vi ALLE er så glad i.

                                          Jeg foreslår at første delmål for #VIERLSK-kampen er 50 kroner pr tilskuer. Jeg har ikke helt oppdatert status, men jeg tror det er mellom 20-25 kroner pr tilskuer som er status nå. Om denne kampen tar av jeg mener jeg klubben kan generere sinnsykt mye inntekter, og det beste av alt det er næringslivet sin tur til å bidra etter at forumet har vist en heltemodig innsats. Jeg foreslår at noen som har oversikten over hvilke bedrifter som er med legger det ut i tråden(feks Lars eller fugl1120), og at vi prøver å kjøre en kontinuerlig oppdatering.

                                          Dette ble kanskje litt ustrukturert, og jeg er usikker på om det kanskje bør legges en annen plass. Poenget er uansett at dette er vår mulighet til å få næringslivet til å bidra, samtidig som vi med på å redde klubben. Summene som kan samles inn gjennom denne kampen, kan faktisk resultere i at klubben fortatt vil bestå og kanskje enda bedre. Vi kan unngå flere spillersalg.
                                          Last edited by klippen; 16.07.2014, 23:45.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎