Muller kontrakt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Muller kontrakt



    Håper han skriver under ny kontrakt! Har ikke trua på at Reitmayer fortsetter etter sesongen og jeg personlig mener Muller er mer en god nok for oss...
  • artois
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 176

    #2
    Tror "drømmen" til Uwe er å hente inn en U-21 keeper (Jan Kjell Larsen fra Haugesund kanskje ?) og få Claus til å spille ett år til.
    Da kan vår nye unge keeper lære av Claus.

    Men når det er sagt, så tror jeg at siden Müller har vist seg litt mer fra en ydmyk side i det siste (kan det virke som i dagens artikkel), at han får en ny sjanse i Sportsklubben.
    Men spørsmålet blir jo om vi skal satse på han, når han har vel uttalt at han heller vil til en storklubb hjeme i Tyskland, eller på en lovende keeper som eksempelvis Jan Kjell Larsen.
    Mortus vivis praecipant
    ¤ Brigate Giallo ¤

    Kommentar

    • 50 Kent
      Medlem
      Hoffnarr
      • Jun 2005
      • 55

      #3
      Jeg håper helt klart at Claus blir enda et år, og at vi henter inn Jan-Kjell i januar. Fått guttungen på en 5-års kontrakt!

      Jeg tror Fjøra & co ønsker en stabil situasjon på keeper-siden. Spillere på ett års kontrakter er jo ikke akkurat det. Så dersom Muller skal satses på og skrevet ny kontrakt burde den vært lengre enn ett år.
      Foretrekker dog helt klart duoen Claus/Jan-Kjell..

      Det har blitt nevnt ett eller annet sted her tidligere at "det er en forståelse" mellom LSK og Jan-Kjell at han kommer til oss når kontrakten med Haugesund går ut. Kan noen utdype dette, eller er det bare oppspinn?
      \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
      -Zlatan-

      Kommentar

      • artois
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2004
        • 176

        #4
        Opprinnelig skrevet av 50 Kent
        Det har blitt nevnt ett eller annet sted her tidligere at "det er en forståelse" mellom LSK og Jan-Kjell at han kommer til oss når kontrakten med Haugesund går ut. Kan noen utdype dette, eller er det bare oppspinn?
        Det eneste som er sikkert er vel at Sportsklubben holder kontakten med Jan Kjell Larsen varm.
        Men alle de andre toppklubbene har vel keepere på langtidskontrakter ?
        Og han ville jo gå til oss før sesongen, men Haugesund satte jo en pris på hans hode som savner sidestykke.

        Hadde vært morro å fått en ung norsk keeper av klasse igjen, kanskje kan dette være en ny Grodås ?
        Mortus vivis praecipant
        ¤ Brigate Giallo ¤

        Kommentar

        • 50 Kent
          Medlem
          Hoffnarr
          • Jun 2005
          • 55

          #5
          Liker tanken om Jan-Kjell som en ny Grodås.
          Og liker tanken på å selge han til Chelsea også, der sitter store penger løst og det ble jo sagt at han imponerte da han trente med de tidligere her..
          Men han kan jo står for fugla og landslaget i sju-åtte år først..

          Haugesund gjorde ei blemme på linje med Moldes relativt lunkne holdning til videresalgs-klausul når vi fikk Clayton Zane da de overpriset Jan-Kjell i vinter.
          Nå sitter de kun igjen med utdannings-stipendet når han forhåpentligvis kommer til oss neste år..

          Eneste redselen er vel at Arason selges i høst og at Siem byr 15 og trekvart million pr SMS. Er vel sånn cirka det Haugesund forventer tenker jeg.
          \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
          -Zlatan-

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #6
            Opprinnelig skrevet av 50 Kent
            Liker tanken om Jan-Kjell som en ny Grodås.
            Og liker tanken på å selge han til Chelsea også, der sitter store penger løst og det ble jo sagt at han imponerte da han trente med de tidligere her..
            Men han kan jo står for fugla og landslaget i sju-åtte år først..

            Haugesund gjorde ei blemme på linje med Moldes relativt lunkne holdning til videresalgs-klausul når vi fikk Clayton Zane da de overpriset Jan-Kjell i vinter.
            Nå sitter de kun igjen med utdannings-stipendet når han forhåpentligvis kommer til oss neste år..

            Eneste redselen er vel at Arason selges i høst og at Siem byr 15 og trekvart million pr SMS. Er vel sånn cirka det Haugesund forventer tenker jeg.
            Selge til Chelsea? Chelsea har verdens beste keeper i Chech, og Cuducini er ikke langt bak. De vil ikke trenge ny keeper på en 10-15 år.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            • 50 Kent
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jun 2005
              • 55

              #7
              Enig med du der! :wink:
              \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
              -Zlatan-

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av 50 Kent
                Haugesund gjorde ei blemme på linje med Moldes relativt lunkne holdning til videresalgs-klausul når vi fikk Clayton Zane da de overpriset Jan-Kjell i vinter.
                Nå sitter de kun igjen med utdannings-stipendet når han forhåpentligvis kommer til oss neste år..
                For alt vi vet kan det hende han fortsetter Haugesund eller skriver ny kontrakt med blir solgt.

                Haugesund rykker trolig opp og det er i seg selv verdt mange penger. Og en keeper som spiller på U-21 er antagligvis såpass god at han har bidratt med sitt.

                Skjønner godt at Haugesund ikke vil selge ham for knapper og glansbilder, det er viktigere å gjøre det godt sportslig enn å ha penger i banken.

                Mitt håp er at LSKs ledelse er like oppegående når det gjelder våre kommende Bosmen i Koren, Andersson og Mifsud.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • 50 Kent
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Jun 2005
                  • 55

                  #9
                  Godt poeng der angående våre egne Bosmenn.

                  Var jo en positiv sak i RB for en tid tilbake siden som het noe sånt som "Operasjon overtalelse" eller noe i den duren. Den handlet om Koren og Stoffe hvertfall.
                  Så jeg håper og tror at det på skrivebordet til Fjøra ikke bare ligger saker ang spillere inn til fugla. Det er vel så viktig å beholde de som har vært med i bygginga av laget til Uwe og Gunnar.

                  Og i særdeleshet de spillera du nevner.

                  Uansett var jo ikke Jan-Kjell ikke særlig fornøyd under overgangs-såpa i fjor vinter. Tror neppe han setter seg til forhandligsbordet med verdens feiteste glis når kontrakta hans løper ut.
                  Og han har mistet plassen på u21 fordi han spiller i 2. div.
                  Uansett om de rykker opp tror jeg han er mer lysten på spill i toppen av Tippeligaen enn bunnen av 1. div...

                  Men detta blir spekulasjoner. :wink:
                  \"Først gikk jeg til venstre, det gjorde han også. Deretter gikk jeg til høyre, det gjorde han også. Siden gikk jeg til venstre og han gikk og kjøpte pølse\".
                  -Zlatan-

                  Kommentar

                  • Supermann
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 433

                    #10
                    Jeg håper at Reitmaier fortsetter ett år til, men har ingenting imot litt mer ungt blod inn i klubben. :wink:
                    Ultras Felt C
                    www.ultrasfeltc.com

                    Kommentar

                    • Jan Banan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 809

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Supermann
                      Jeg håper at Reitmaier fortsetter ett år til, men har ingenting imot litt mer ungt blod inn i klubben. :wink:
                      Jeg digger Reitmaier som keeper, men sorry...

                      Jeg håper IKKE at han får/aksepterer en ny kontrakt ...

                      Av den enkle grunn at vi ikke har peiling på om han kommer til å holde seg like godt når serien starter opp igjen neste år...
                      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                      Stuart Baxter har forstått det.

                      Kommentar

                      • mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Jan Banan
                        Jeg håper IKKE at han får/aksepterer en ny kontrakt ...

                        Av den enkle grunn at vi ikke har peiling på om han kommer til å holde seg like godt når serien starter opp igjen neste år...
                        Hvorfor skulle han ikke det? Har han vist noen tegn som skulle tilsi at han er på vei mot kariereslutt?
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                        Mvh
                        Mr.Jordbakke

                        Kommentar

                        • Torri
                          Medlem
                          Bøffel
                          • Aug 2005
                          • 34

                          #13
                          Alder ikke noe og si !!

                          En keeper trenger ikke å tenke på alder, det har mange keepere vist i mange år !! Reitmaier er en stødig, god keeper og det er sjelden han gjør tabber.
                          Jeg håper han blir her til han dør

                          HELT KLART EN KEEPER VI KAN STOLE PÅ !!

                          Kommentar

                          • blue
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2004
                            • 1429

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av artois
                            Opprinnelig skrevet av 50 Kent
                            Det har blitt nevnt ett eller annet sted her tidligere at "det er en forståelse" mellom LSK og Jan-Kjell at han kommer til oss når kontrakten med Haugesund går ut. Kan noen utdype dette, eller er det bare oppspinn?
                            Det eneste som er sikkert er vel at Sportsklubben holder kontakten med Jan Kjell Larsen varm.
                            Men alle de andre toppklubbene har vel keepere på langtidskontrakter ?
                            Og han ville jo gå til oss før sesongen, men Haugesund satte jo en pris på hans hode som savner sidestykke.

                            Hadde vært morro å fått en ung norsk keeper av klasse igjen, kanskje kan dette være en ny Grodås ?
                            Bare så det er nevnt:
                            Lyn er i akkurat samme situasjon som oss. Al-Habsi går til Bolton 1.januar, og da har de bare Nuno "Zalo" Marques igjen. Lyn prøvde seg på Jarstein i sommer, og kommer meget sannsynlig til å kjempe om de samme keeperne som vi gjør i januar.

                            Stalltips: Müller spiller for Lyn i 2006 dersom han ikke signerer ny kontrakt med LSK.
                            Fugla 4 Life!

                            Kommentar

                            Working...
                            😀
                            😂
                            🥰
                            😘
                            🤢
                            😎
                            😞
                            😡
                            👍
                            👎