«LSK-lisens»

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    «LSK-lisens»

    LSK-lisensen, en fullt frivillig, alt annet enn offentlig avgift, jeg betaler med glede. Den har jeg heldigvis råd til å betale hver måned, f.eks. lønningsdag eller dagen derpå, fordi jeg bestemmer beløpet sjøl.

    Fast trekk på kr 99,- per måned opprettes nuh! Til #vierlsk, kontonr. 1503.46.11413

    Hva skal vi sette som drømmemål på denne aksjonen, forumet? (eller Knut / Kjell.T.Ring?)
    519 aktive medlemmer – skal vi drømme om 519 stk med LSK-lisens, fra kr 20,- pr md og helt opp til «Vidar Evje-summer»?

    Det er superenkelt, tar deg 2 min i nettbanken og du merker knapt at du støtter Fugla med et anselig beløp årlig. Sving innom nettbanken og pønsj inn et beløp du veit du kan avse 12 av 12 måneder i året til Spors’klubben du elsker.

    Et opplegg med fast trekk per måned har jeg lufta med noen kompiser tidligere, og når MedlemNR35 og Børge nå er inne på samme tanke, sier vi bare; kjørrrr da, forumet - tomler opp/ned, takk og chat.
    TS05 - Felt C
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Kan vel bare besvare "Er jeg en sosialist"-tråden her og nå ved å legge på min min 2. frivillige avgift (Forumrunkeravgift og LSK-lisens) for uka .

    Edit: Mitt bidrag blir "hold deg fast" på 133,7 kr per mnd

    Edit 2: Kommer wikileaks snart med kontoutskrifter som er meget mistenksomme rund LSK etter et klart forsøk på å kommunisere med hverandre via bidra på 1337 til #VIERLSK?
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • lillemei
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Nov 2012
      • 12

      #3
      Jeg er med. 200,- hver lønningsdag.

      Kommentar

      • andee
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2004
        • 1191

        #4
        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Mitt bidrag blir "hold deg fast" på 133,7 kr per mnd
        Opprinnelig skrevet av lillemei
        Jeg er med. 200,- hver lønningsdag.
        Suverent! Da blei jeg knust av de to første «deltakera» (ikke at det ikke er mange som har faste trekk allerede, for det er det helt sikkert). Jeg tangerer lillemeis beløp om ytterligere 20 stk hiver seg på innen lønsj i mårra - det er alt jeg kan love.
        TS05 - Felt C

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Bra initiativ. De fleste merker ikke 99.- på lønna uansett.

          Spennende å se hvor mange som blir med. Folk har jo virkelig bidratt alt
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Bra initiativ. De fleste merker ikke 99.- på lønna uansett.

            Spennende å se hvor mange som blir med. Folk har jo virkelig bidratt alt
            Helt enig - det som har blitt gitt hittil svir jo bra for de fleste, tenkte at dette kunne være noe som ikke svir, men som summa solarium blir bra likevel.
            TS05 - Felt C

            Kommentar

            • Frode D. Homb
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 982

              #7
              Da er fast oppdrag til kontonr.: 1503.46.11413, opprettet! 99 kroner hver måned trekkes fra min lønnskonto.
              Forza ingen ferie i år, men det gir jeg faen i! Jeg skal på Åråsen!

              Kommentar

              • hthaug
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2004
                • 408

                #8
                Jeg er med, 150,- fra meg pr mnd, da blir første trekk i slutten av denne måneden.

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2530

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av andee
                  Et opplegg med fast trekk per måned har jeg lufta med noen kompiser tidligere, og når MedlemNR35 og Børge nå er inne på samme tanke, sier vi bare; kjørrrr da, forumet - tomler opp/ned, takk og chat.
                  Jeg er med. 200 spenn i måneden den 20. ut året og så ser jeg an hvordan stå er på alle arenaer Blir sikkert ei ordning etter det også.

                  200 spenn, da ligger det 40 spenn under Delios som bor i Honduras og har vært vårt fadderbarn i en rekke år. Stor og sterk har han blitt. Fotball og ryggsekk i bursdagsgave og greier for noen år siden, før det ble slutt på gaver til dem... Så nå har jeg to fadderbarn, men det andre fadderbarnet, må f**n meg holde seg selv med ryggsekk og ball
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

                    #10
                    Bra tiltak, men jeg føler at en grense begynner å nås. Vi supportere skal ikke redde klubben alene. Den dagen 10 bedrifter har satt inn minimum 200.000kr hver, fra i dag, blir jeg med på mer støtte.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Bra tiltak, men jeg føler at en grense begynner å nås. Vi supportere skal ikke redde klubbene alene. Den dagen 10 bedrifter har satt inn minimum 200.000kr hver, fra i dag, blir jeg med på mer støtte.
                      ...eller hvis Ruben slutter å klippe seg..?

                      Tillegg: Enig i at folk virkelig har gitt 10 ganger mer en jeg hadde trudd (meg selv og) den siste tiden og man skal respektere at ikke alle har penger til overs. Viktig at det blir en positiv greie. Det føler jeg det er nå. Men for at det skal forbli det må noen med cash snart komme på banen.

                      Da tenker jeg naturligvis på bedrifter og folk med penger i ræva. Nok av de hvis du leter men giverviljen må jo være der...
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • Børge
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2013
                        • 2530

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        ...eller hvis Ruben slutter å klippe seg..?
                        Kan ikke folk få ha håret sitt i fred og gjøre som man selv vil? Synes man legger utenomsportslig press på spillerene. Bedre med en målklubb feks? Fast beløp pr mål. Mye bedre enn å røre og styre med folk sin hårsveis...
                        Sint og tverr på felt N

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Børge
                          Kan ikke folk få ha håret sitt i fred og gjøre som man selv vil? Synes man legger utenomsportslig press på spillerene. Bedre med en målklubb feks? Fast beløp pr mål. Mye bedre enn å røre og styre med folk sin hårsveis...
                          Midtskill: Hårsveis
                          Afro: Livsstil og kultstatus
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Børge
                            Kan ikke folk få ha håret sitt i fred og gjøre som man selv vil? Synes man legger utenomsportslig press på spillerene. Bedre med en målklubb feks? Fast beløp pr mål. Mye bedre enn å røre og styre med folk sin hårsveis...
                            I utgangspunktet så er jeg enig, men ikke når det gjelder afro! Dessuten så tror jeg flere av gutta ikke har særlige problemer med å "ofre" sveisen for en god sak. ref. Ohi med klovnesveisen til inntekt for regnskogen..
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                            Kommentar

                            • Uwes disippel
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6039

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Kan ikke folk få ha håret sitt i fred og gjøre som man selv vil? Synes man legger utenomsportslig press på spillerene. Bedre med en målklubb feks? Fast beløp pr mål. Mye bedre enn å røre og styre med folk sin hårsveis...
                              Stiller fortsatt med penger om Ruben kommer med afro.
                              Ikke meningen å legge noe press på noen, 8000kr hjelper heller ikke stort isolert sett, så klubbens eksistens står og faller ikke på hans avgjørelse. Men Ruben virker som en jovial og fin fyr, som kunne vært med å stilt opp på noe. Fyren sa jo tross alt at hans skulle støtte engen med noen hundrelapper.
                              Ruben må være ærlig med seg selv, om han gidder å stille opp for at noen skal betale inne mer, dødskult. Om ikke, så er han fortsatt tidenes feteset Ruben, uten afro. No big deal.

                              Det skal også sies at dette er ikke for at han skal se ut som en klovn, jeg synes ærlig talt han så fantastisk ut med den afroen.

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Stiller fortsatt med penger om Ruben kommer med afro.
                                Ikke meningen å legge noe press på noen, 8000kr hjelper ikke stort isolert sett. Men Ruben virker som en jovial og fin fyr, som kunne vært med å stilt opp på noe. Fyren sa jo tross alt at hans skulle støtte engen med noen hundrelapper.
                                Ruben må være ærlig med seg selv, om han gidder å stille opp for at noen skal betale inne mer, dødskult. Om ikke, så er han fortsatt tidenes feteset Ruben, uten afro. No big deal.
                                Det er minst 10k i potten. Blir ett veddemål. Klipper'n seg får'n legge i sjæl syns jeg. Trur Ruben synes dette er gøy. Hvis han ikke gjør det har han nok baller nok til å si fra.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #17
                                  Er tomler i åpningsinnlegget å regne som 99.- mnd?
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Frode D. Homb
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 982

                                    #18
                                    Oj, jeg gjorde en feil i nettbanen. Jeg blir belastet dobbelt denne måneden for 99 kroner til vierlsk#. Jeg bryr meg dog ikke om feilen. 198 spenn til LSK-lisens denne måneden.

                                    Kommentar

                                    • Snjutleif
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Jul 2004
                                      • 34

                                      #19
                                      Jeg har råd til å sette opp et autotrekk til jeg, det er penger jeg uansett ikke ser snurten av. Ligger så mange autotrekk der fra før, så 300 kroner månedlig til #vierlsk er opprettet.

                                      Godt initiativ!
                                      Snjutleif - verdens kanskje mest berømte hamster.

                                      Kommentar

                                      • AG-3
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2006
                                        • 1081

                                        #20
                                        satt opp #Vierlsk på to hundrelapper i mnd. fra meg...
                                        Last edited by AG-3; 23.06.2014, 18:35. Begrunnelse: rettet beløp

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎