Lillestrøm Sk - Sarpsborg 08 Lørdag kl 1800.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 801

    #21
    Hele LSK trenger han på Åråsen. Hele klubbens økonomi er avhengig av at folk stiller opp og kommer på kamp. Så ha deg tilbake igjen, din jævla medgangssupporter!

    Kommentar

    • Hexaphim
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 2753

      #22
      Opprinnelig skrevet av fredpet76
      Bra. Hvem trenger deg på Åråsen din jævla medgangsupporter.
      Såpass. Det er ikke ofte jeg har råd eller anledning til å komme meg på kamp, da er det ekstra skuffende at de få kampene jeg klarer å komme meg på som regel er fryktelig dårlige. Men greit, jeg skjønner det er provoserende at noen som ikke er på kamp så ofte klager og syter, så jeg skal prøve å styre meg.
      "Debating creationists on the topic of evolution is rather like trying to play chess with a pigeon; it knocks the pieces over, craps on the board, and flies back to its flock to claim victory." - S. D. Weitzenhoffer.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #23
        Eller så kan folk ta en chill pill og forstå at man ser de kampene man kan, ikke de kampene man føler for. Folk som bruker tid på et supporterforum er ikke medgangs uansett, det henger ikke på greip. Jeg har knapt vært på én kamp i året det siste tiåret, og tro meg, det er ikke frivillig. Ikke har jeg råd, ikke har jeg tid, ikke er det praktisk gjennomførbart. Dere vet ikke hvorfor hex ikke er på kamp, og dere vet ikke hvorfor jeg ikke er det. Det er ikke alle som har muligheten til å bosette seg i Alexander Kiellands og får sesongkort av dama på over hundre kilo hver bidige julaften.

        Drittprat, dere burde ta rennefart og si sorry mack, tabba meg.
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Pingla
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2006
          • 369

          #24
          Uansett om man har bodd under gamle sittan siden den ble snekra, eller er en fersk og/eller sjelden besøkende på tribunen, så er det vel vanskelig å si annet enn at dette var en sjanseløs fotballkamp (i dobbelt forstand).

          Sarp ligger altså hele andre omgang med 10 spillere 18 meter fra eget mål. Vi kan (og bør) da skyte fra litt avstand og tvinge ut midtbanen for å få rom til å tre inn bak dem, og/eller få innlegga inn i boksen. Isteden prøver vi etter endeløse tversoverpasninger på 25 meters hold nesten konsekvent kun på håpløse j#¤"@ blinde "kjipper", veggspill og å tre inn i bakrommet som ikke er der. WTF...
          For et godt eksempel se Fofana etter 89 minutter, når Sarp klarerer og vi har ca 8 gubber i kø inne i boksen som kan treffes med et innlegg - og han istedenfor å slå inn venter på å bli pressa og forsøker på kortpasningsspill som ender med at ballen 7 sekunder senere er hos Origi.

          Mulig jeg er kravstor eller sveiseblind, men jeg synes dette var direkte tafatt taktisk gjennomført.
          ¯\_(ツ)_/¯

          Kommentar

          • ynnor
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 857

            #25
            Må jo respektere alle i LSKfamilien og deres prioriteringer. Viktig med gamle onkler som lager god stemning i runde lag også. Setter pris på dere alle. Selv bruker jeg mine tilmålte timer på Åråsen og har mitt liv der og når dere kommer har jeg det ekstra bra.

            Kommentar

            • nebbjævel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2009
              • 511

              #26
              ...... men dommeren hadde jo en nokså brukbar dag.

              Kommentar

              • bjarmann
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 2886

                #27
                Kan fortsatt ikke fatte at jeg brukte 2 timer av en helt herlig lørdagskveld med å se det som ble servert på matta igår. Herre min hatt det var rævva! Greit at det var varmt men fy faen så daffe og late gutta var. Fotballspillere skal klare å gi litt innsats selv om gradestokken viser over 20 og sola står på. Hvordan tror de det er ute i Europa? 1.500 på tribunen var bare toppen av kransekaka
                I år så tar vi alt

                Kommentar

                • Mannschaft Rösler
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2003
                  • 247

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                  1.500 på tribunen var bare toppen av kransekaka
                  Men Simeon av Sachsen-Coburg-Gotha dukka opp på tribunen for første gang i år! Ble raskt irettesatt under forsøk på å dra i gang "Mila Rodino". Så helt helsvart var det ikke. (Selv om det gikk i Carlsberg UTEN på Martins før kamp).

                  -Otto N

                  Kommentar

                  • Tvilling
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2006
                    • 1467

                    #29
                    på tide med en ny kamptråd??

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎