Daniel Braathen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *LILLESTRØM SK*
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 166

    #21
    Helt enig! Og si at Braathen er ræva er som å si at jorda er flat. Nå får vi bare håpe gutten har litt vett i hode og velger LSK istede for enga. Skulle ikke forundre meg om LSK ikke har kontakta verken Skeid eller Braathen så gutten havner nok ikke LSK.
    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #22
      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      totalt uenig!!

      braaten er god nok for fugla og vel så det.. vil helst slippe å se han i enga i spann med fredheim holm.. de er 2 meget gode, unge og lovende spisser som har spilt sammen i en del sesonger allerede.. selvom fredheim spiller i enga så er han ikke rævva fordet!! kommende landslagstjerne! hadde det ikke vært for den gutten så hadde enga ligget i nedrykkssumpa.. det sier seg selv i og med at han har scora 3-4 mål selv, OG skapte begge måla mot fredrikstad, pluss målet på åråsen.. da er vi oppe i hvertfall 6-7 mål av de 10 enga har scora i år, så skjønner selv en kanari fan at den gutten har vært verdifull for enga.. og han vil GARANTERT ikke bli no dårligere med braaten ved siden av seg..

      hvis man ikke ser/skjønner det så har man enten 0 peiling på fotball eller så vil man rett og slett ikke skjønne det
      Hvor har jeg skrevet at Fredheim Holm og Braathen er ræva? Lær deg å lese, drittunge. Det vi ikke trenger er en spiss som ikke scorer mål, noe Braathen gjør alt for sjeldent.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        #23
        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
        Braathen er ikke GOD nok for LSK, men kunne vært en fin tilvekst på 2.laget.

        Passer bedre på VIF, med Braathen og Fredfheim Holm får de TO spisser som ikke gåller. Passer bra for et møkka-lag som spiller møkka-fotball.
        DET sa du.. braaten er ikke god nok for oss sier du.. da mener du vel at han er rævva? hvis det ikke var det du mente så får du faen meg uttale deg på en annen måte, sånn at vi drittungene skjønner det

        i tillegg sier du at fredheim ikke scorer og da måtte jeg skrive at jeg var totalt uenig.. som jeg sa tidligere så hadde enga vært i nedrykkstriden uten han..

        er enig at en spiss SKAL score mål, og det tror jeg også braaten hadde gjort for oss, da han hadde fått mye bedre medspillere som hadde servert han.. men som du ser på fredheim har han i tillegg lagt opp til mange og viktige mål og det er OGSÅ en viktig oppgave som spiss..

        å si at man "håper"(greit, du sa det ikke, men jeg regner med at det var det du mente) at en av norges største talenter går til enga blir feil etter min mening.. da får de 2 kjempe talenter på topp som utfyller hverandre glimrende.. er enig at enga spiller møkka fotball.. og jeg hater enga.. derfor håper jeg ikke de får en jævla spiller sånn at de ikke får endret på det, og begynner å spille god fotball
        ..................

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          #24
          Opprinnelig skrevet av _Jonern
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Braathen er ikke GOD nok for LSK, men kunne vært en fin tilvekst på 2.laget.

          Passer bedre på VIF, med Braathen og Fredfheim Holm får de TO spisser som ikke gåller. Passer bra for et møkka-lag som spiller møkka-fotball.
          DET sa du.. braaten er ikke god nok for oss sier du.. da mener du vel at han er rævva? hvis det ikke var det du mente så får du faen meg uttale deg på en annen måte, sånn at vi drittungene skjønner det

          i tillegg sier du at fredheim ikke scorer og da måtte jeg skrive at jeg var totalt uenig.. som jeg sa tidligere så hadde enga vært i nedrykkstriden uten han..



          er enig at en spiss SKAL score mål, og det tror jeg også braaten hadde gjort for oss, da han hadde fått mye bedre medspillere som hadde servert han.. men som du ser på fredheim har han i tillegg lagt opp til mange og viktige mål og det er OGSÅ en viktig oppgave som spiss..

          å si at man "håper"(greit, du sa det ikke, men jeg regner med at det var det du mente) at en av norges største talenter går til enga blir feil etter min mening.. da får de 2 kjempe talenter på topp som utfyller hverandre glimrende.. er enig at enga spiller møkka fotball.. og jeg hater enga.. derfor håper jeg ikke de får en jævla spiller sånn at de ikke får endret på det, og begynner å spille god fotball
          Bla bla bla, men blabla bla bla.
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • Busk
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Jan 2004
            • 134

            #25
            Såså, karer! Jeg mener vi burde ta en titt på Muhammed Abdullai eller hva han heter. Han spiller også på Skeid. Putta 2 mot kamma i dag. Fin type.
            www.koren-robert.com

            Kommentar

            • LSK-supp.
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2003
              • 1023

              #26
              Opprinnelig skrevet av Busk
              Såså, karer! Jeg mener vi burde ta en titt på Muhammed Abdullai eller hva han heter. Han spiller også på Skeid. Putta 2 mot kamma i dag. Fin type.
              Høres veldig spennende ut, får håpe LSK i det hele tatt SER etter spillere...
              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

              Kommentar

              • Joppe
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Dec 2003
                • 173

                #27
                For å være ærlig så tror jeg egentlig ikke at LSK-ledelsen tenker på Braathen i det hele tatt.
                Jeg tror fortsatt de tenker på Kovacs el. han fra Sverige....
                Men jeg tror Braathen kan bli god i LSK fordi han er en annen type spiss enn Sundgot/Powell...spørsmålet er om ledelsen ønsker en slik spiss...vi har jo Soltvedt og Grubisic...

                Kommentar

                • vaadahl
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Feb 2004
                  • 156

                  #28
                  Det irriterer meg mer og mer at vi var nære å få kovacs før serien startet,med han så ville vi vært blant de 3 beste nå.Kan ikke tenke meg at vi får han nå
                  Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

                  Kommentar

                  • HanseFrank
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Mar 2004
                    • 221

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                    Opprinnelig skrevet av Busk
                    Såså, karer! Jeg mener vi burde ta en titt på Muhammed Abdullai eller hva han heter. Han spiller også på Skeid. Putta 2 mot kamma i dag. Fin type.
                    Høres veldig spennende ut, får håpe LSK i det hele tatt SER etter spillere...
                    Herlig kommentar... Hva er det som er så spennende med Mou? Navnet? Eller at han scoret to mål? I så fall burde jo Bærums spiss være like spennende?

                    Eller kan det rett og slett være at det ville sett litt lurere ut om du hadde fått et snev av en beskrivelse av spilleren (annet enn navn og fakta fra en enkelt kamp) før du beskrev ham som spennende?

                    Beklager om du føler dette går utover deg, men jeg er dritt lei av å lese kommentarer (altså fra mange andre enn deg) om hvilke spillere som bør komme og ikke, når de åpenbart ikke baserer seg på iaktagelser av spilleren.

                    Nei takke meg til Ronnie Latex som faktisk var i Finland og så Peter Kovacs på eget initiativ, lenge før han havnet i TIL. Han tipset sogar LSKs sportslige ledelse om mannen, men de fikk jo ikke ut fingeren før dagen etter at han var klar for TIL, og da skyldte de på at de fikk greie på han altfor sent. Vel, det kan i beste fall kalles bullshit, Arne og Bjarne(!), men mest sannsynlig var det sort løgn for å redde egen bak.

                    Da kan man begynne å snakke om kvalifiserte kommentarer.

                    PS - til deg som nylig mente vi ikke trengte Braathen fordi vi hadde Mato og Eirik: Jeg håper du med det ikke mener at Mato og Eirik er like som spillertyper? I så fall vil jeg be deg måle lux kl 0400 på natten og 1600 på dagen, og fortelle meg om det er like lyst/mørk.
                    HanseFrank
                    - på den andre siden...

                    Kommentar

                    • LSK-supp.
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 1023

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                      Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                      Opprinnelig skrevet av Busk
                      Såså, karer! Jeg mener vi burde ta en titt på Muhammed Abdullai eller hva han heter. Han spiller også på Skeid. Putta 2 mot kamma i dag. Fin type.
                      Høres veldig spennende ut, får håpe LSK i det hele tatt SER etter spillere...
                      Herlig kommentar... Hva er det som er så spennende med Mou? Navnet? Eller at han scoret to mål? I så fall burde jo Bærums spiss være like spennende?

                      Eller kan det rett og slett være at det ville sett litt lurere ut om du hadde fått et snev av en beskrivelse av spilleren (annet enn navn og fakta fra en enkelt kamp) før du beskrev ham som spennende?

                      Beklager om du føler dette går utover deg, men jeg er dritt lei av å lese kommentarer (altså fra mange andre enn deg) om hvilke spillere som bør komme og ikke, når de åpenbart ikke baserer seg på iaktagelser av spilleren.

                      Nei takke meg til Ronnie Latex som faktisk var i Finland og så Peter Kovacs på eget initiativ, lenge før han havnet i TIL. Han tipset sogar LSKs sportslige ledelse om mannen, men de fikk jo ikke ut fingeren før dagen etter at han var klar for TIL, og da skyldte de på at de fikk greie på han altfor sent. Vel, det kan i beste fall kalles bullshit, Arne og Bjarne(!), men mest sannsynlig var det sort løgn for å redde egen bak.

                      Da kan man begynne å snakke om kvalifiserte kommentarer.

                      PS - til deg som nylig mente vi ikke trengte Braathen fordi vi hadde Mato og Eirik: Jeg håper du med det ikke mener at Mato og Eirik er like som spillertyper? I så fall vil jeg be deg måle lux kl 0400 på natten og 1600 på dagen, og fortelle meg om det er like lyst/mørk.
                      Det er navnet som er spennende.
                      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                      Kommentar

                      • Kristoffer
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2003
                        • 172

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                        Driter i hele Braathen, han er ikke god nok for fugla likevel, rart han ikke scorte når de vant 6-0 på mandag, spilte han ikke?! Uansett, han er perfekt for VIF, nok en spiss som ikke scorer mål.
                        Idiotisk sagt. Braathen er per dags dato Norges mest lovende spiss
                        Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                        Kommentar

                        • lsk123
                          Medlem
                          Bøffel
                          • May 2004
                          • 36

                          #32
                          Glem Braathen. Han kommer ikke til oss likevel. Bare dumt å håpe på at han skal komme, bare for å bli sur når han velger Enga.
                          Fugla for alltid!

                          Kommentar

                          • Joppe
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Dec 2003
                            • 173

                            #33
                            HanseFrank, hvis du er drittlei av å lese om nye spillere som LSK kan knytte til seg, så får du heller drite i å lese trådene som omhandler dette...
                            For oss supportere er det "legalt" å synse uten at det skal være så jævl. mye substans...
                            Det jeg mente med Mato og Eirik går ikke på spillertyper, men mer på at jeg vil ha en spiss som reelt kan konkurrere med Sundgot og Powell og ikke havne i Arnes sekkepost av spillere som ikke er gode nok...og der tror jeg Braathen havner...er ikke så spesielt imponert over hva han har klart i 1 div. Vi trenger ikke enda en "lovende" spiss...Vi trenger en som kan putte 15-10 mål., eller som har forutsetninger for å gjøre det..Men som sagt, tror ikke gutten diskuteres i det hele tatt på Åråsen...

                            Kommentar

                            • LSK-supp.
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2003
                              • 1023

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                              Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                              Driter i hele Braathen, han er ikke god nok for fugla likevel, rart han ikke scorte når de vant 6-0 på mandag, spilte han ikke?! Uansett, han er perfekt for VIF, nok en spiss som ikke scorer mål.
                              Idiotisk sagt. Braathen er per dags dato Norges mest lovende spiss
                              I følge hvem?

                              Braathen har vært ung og lovende i MANGE år nå, faren er at han kun forblir det.

                              Han dominerer ikke på årets skeid-lag som er et middels 1.div lag, mener du at han da er et sikkert kjøp for fugla?

                              Jeg hadde vel kanskje vært litt mer positiv innstillt til Braathen, om jeg hadde hatt LITT tro på at han kom til fugla, men etter hva jeg hører havner han i vif.
                              I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                              Kommentar

                              • Kristoffer
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Nov 2003
                                • 172

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Opprinnelig skrevet av Kristoffer
                                Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                                Driter i hele Braathen, han er ikke god nok for fugla likevel, rart han ikke scorte når de vant 6-0 på mandag, spilte han ikke?! Uansett, han er perfekt for VIF, nok en spiss som ikke scorer mål.
                                Idiotisk sagt. Braathen er per dags dato Norges mest lovende spiss
                                I følge hvem?

                                Braathen har vært ung og lovende i MANGE år nå, faren er at han kun forblir det.

                                Han dominerer ikke på årets skeid-lag som er et middels 1.div lag, mener du at han da er et sikkert kjøp for fugla?

                                Jeg hadde vel kanskje vært litt mer positiv innstillt til Braathen, om jeg hadde hatt LITT tro på at han kom til fugla, men etter hva jeg hører havner han i vif.
                                Det er jo en grunn til at Lens blant mange andre klubber er interesert i han.
                                Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  #36
                                  http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=118&Group=Fotball%20-%20Norsk&ThreadID=635126&Thread=Det%20BLIR%20Våler enga%20på%20Braathen!!%20!!%20!!

                                  Blei det enga på han da!!?

                                  Kommentar

                                  • Joppe
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Dec 2003
                                    • 173

                                    #37
                                    Nei, Braathen har IKKE signert for Enga ennå.
                                    Den tråden på VGNett gir ikke noe svar.

                                    Kommentar

                                    • SuperErik
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 535

                                      #38
                                      ikke bry deg om de vgd-trådene når det gjelder rykter..
                                      bare en haug naive Engen-fans som oppretter de i hytt og pine.
                                      - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                                      <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                                      Kommentar

                                      • Kristoffer
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2003
                                        • 172

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av SuperErik
                                        ikke bry deg om de vgd-trådene når det gjelder rykter..
                                        bare en haug naive Engen-fans som oppretter de i hytt og pine.
                                        klappp
                                        Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                                        Kommentar

                                        • Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3499

                                          #40
                                          Kan denne mannen bare komme hit!! vær så snill... noen som kjenner han, og kan påvirke han!? hehe

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎