Mato Grubisic

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joha
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 314

    Mato Grubisic

    Raufoss prøvde og få leid Mato Grubisic i høst sesongen men LSK sa nei for de ville ikke hjelpe Lørenskog sin motstandere med opprykk de ville ha et lag fra Romerike i 1 divisjon.Jeg synes LSK burde leid ut Mato Grubisic til Raufoss for de har tross alt tappet Raufoss for sine beste spillere før i tur orden ble Pål Strandd,Espen Haug og Sveinung Fjeldstad hentet til LSK men nå kan LSK bare glemme og hente spillere fra Raufoss selger dem heller til konkurentene til LSK
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    #2
    For å være dønn ærlig syns jeg det er uproffosjonelt av LSK å si at de vil hjelpe Lørenskog opp, når de stiller med toppa mannskap og knuser Lørenskog hver gang de møter hverandre. Spør du meg burde de stilt med reint junior lag hvis de er så opptatt av å få Lørenskog opp, og heller stille med toppa lag resten av kampene.

    Det er helt klart viktig å få et lokalt 1.Divisjon, med tanke på at det er flere LSK spillere som kunne ha godt av å spilt en sesong for Lørenskog/(Ull Kisa) i 1.Div for å få utviklet seg i riktig retning. Og da hjelper det ikke å ta fra Lørenskog 6 viktige poeng i løpet av en sesong. Det kan helt klart være forskjellen på 1. og 2.Div. Det samme gjelder i oppkjørene mot Ull/Kisa, selvom de i og for seg er sjanseløse på opprykk (hvertfall i år).
    ..................

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Opprinnelig skrevet av _Jonern
      Spør du meg burde de stilt med reint junior lag hvis de er så opptatt av å få Lørenskog opp, og heller stille med toppa lag resten av kampene.
      Det er uproffesjonelt og så langt unna fair play som det går ann. Forstår du ikke hvorfor LSK2 er i 2. divisjon, burde du ikke kommentere det heller.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎