Strømsgodset - Lillestrøm Sportsklubb, Søndag 19 Oktober, 15:30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • DoubleHi5
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2011
    • 3970

    Opprinnelig skrevet av KFL41
    Der kom dommedagsprofetene ut av ørkenen etter flere måneders hvileløst vandring. Hadde det vært teoretiske muligheter for at vi rykker ned, ville man kunne lese at vi var 100 % garantert nedrykk. Helt siden 2008 har vi vært garantert nedrykk hvert eneste år ifølge folk på forumet. Så sent som i sommer kunne vi høre om dette. Husk at det fremdeles er mulighet for poengtrekk!
    Fint at det er noen som bringer litt humor inn i debatten!
    Elska þetta félag

    Kommentar

    • rælingen kanaris
      Kaptein Reketråler
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 1445

      Opprinnelig skrevet av Langballa
      Ja til ny forsanger!


      Noen som vet hva dom gikk av Ronny i dag?:S
      Ja til folk som gidder å synhe i motgang
      Custodes
      I med og motgang

      Kommentar

      • Langballa
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2014
        • 321

        natta av en forsanger og skrike ut i roperten at vi ikke kan forvente annet enn tap i Drammen...

        Kommentar

        • Børge
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2013
          • 2532

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Kan du ikke ta med deg Erling, Haglund? Godgossen din, et homoerotisk eventyr!! Please!!!
          Må sittere dette for å forsikre om at slikt lavmåle blir tatt vare på.
          Sint og tverr på felt N

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av Børge
            Må sittere dette for å forsikre om at slikt lavmåle blir tatt vare på.
            Ta deg en bolle 'a, ingen liker en tyster. Står for uttalelsen, selvfølgelig drøy, men Erling som spiss er farlig nær en spøk.

            Kommentar

            • Fredenburg91
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2013
              • 377

              (Advarsel, negativt innlegg følger)
              Her hadde vi sjansen til å spille om en plass i Europa, men spillerne gav bort seieren til Godset nesten helt uten kamp. Flere spillere utmerket seg spesielt negativt: Riise (han sleit i dag, og Lundemo måtte tidvis spille både høyreback og sentral midtbane da Riise dassa hjem i forsvar, og knapt gadd å bry seg med høyt press), Petter Vaagan Moen (så ut til at hue hans var på vei til ny klubb, for innsatsen var rævva), forsvaret og alle de involverte på begge målene til Ødegaard, og hvordan Pálmason fremdeles får spille er uforståelig for meg.

              Med det sagt, endret alt seg da Fofana og Friday kom innpå. Da ble vi mer uforutsigbare i angrep, og trua på uavgjort kom tilbake. Lundemo spilte en kjempekamp etter min mening, og han burde uten tvil være fast på midtbanen vår ut sesongen, ut neste sesong, og helt frem til han legger opp som 36-åring. Mikalsen gjorde det greit på backen, og viste seg skikkelig frem i situasjonen som leda til Kippes scoring. Pellegrino jobba bra, men det betyr lite når resten bare daffer rundt utpå banen. Knudtzon var hverken katastrofe eller konge i dag, men mener uansett at det er på tide at han må vike unna for Pellegrino eller Friday på topp.

              Usportslig oppførsel fra den rosa kondommannen i pausen, men dertil passende respons fra vedkommende som løp ut etter'n og kjefta på'n. Ødegaard er en drittunge. Vel og merke en talentfull drittunge, men like fullt en drittunge.
              ---------------------------------------------------------------------
              Ivrig Lillestrøm-supporter, i med- og motgang! Forza Fugla!
              Skribent for Málaga de Noruega. Vamos Málaga!
              ---------------------------------------------------------------------

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2532

                [QUOTE=GIFKanari;580158]Ta deg en bolle 'a, ingen liker en tyster. Står for uttalelsen, selvfølgelig drøy,/QUOTE]
                Ikke blås deg opp så jævlig... Du har tøffa deg nok nå.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  [QUOTE=Børge;580179]
                  Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                  Ta deg en bolle 'a, ingen liker en tyster. Står for uttalelsen, selvfølgelig drøy,/QUOTE]
                  Ikke blås deg opp så jævlig... Du har tøffa deg nok nå.
                  Ikke jeg som er passiv/aggresiv her.

                  Kommentar

                  • Tittil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2009
                    • 341

                    Når den sindige svensken klarer å sette en skadefri Fofana på benken til fordel for f.eks Palmi og Knutzon er det bare å takke og bukke for at han forsvinner. Fofana er den utvilsomt beste offensive spilleren vi har, og en trener som ikke ser dette har ikke peiling på fotball. Haglund hentet i sin tid suprbacken Westerlund til LSK for 1,5 mill og uttalte han var blant Sveriges 3 beste backer, det sier jo litt om vurderingsevnen.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      Opprinnelig skrevet av Tittil
                      Når den sindige svensken klarer å sette en skadefri Fofana på benken til fordel for f.eks Palmi og Knutzon er det bare å takke og bukke for at han forsvinner. Fofana er den utvilsomt beste offensive spilleren vi har, og en trener som ikke ser dette har ikke peiling på fotball. Haglund hentet i sin tid suprbacken Westerlund til LSK for 1,5 mill og uttalte han var blant Sveriges 3 beste backer, det sier jo litt om vurderingsevnen.
                      Så du innsatsen og oppførselen til Fofana sist? Viktig å statuere et eksempel.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • norveggio
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2008
                        • 65

                        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        Så du innsatsen og oppførselen til Fofana sist? Viktig å statuere et eksempel.
                        Kjøpet av Westerberg er uansett legendarisk. Jeg har vært kritisk til Haglund helt siden den bragden.

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Så du innsatsen og oppførselen til Fofana sist? Viktig å statuere et eksempel.
                          Fy fa i hælvette ta å skjerp deg.

                          Se på Zlatan-dokumentaren åssen han ble behandla av reaksjonære konservative svenskejævler.

                          Kommentar

                          • Tittil
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2009
                            • 341

                            Da får man på samme måte ta konsekvensen av at spillere som hverken har innsats eller spiller godt får fornyet tillit hver eneste gang. Fofana er den eneste offensive spilleren som kan skape noe fremover, og det var vel tydelig i dag. Hvis man synes det var viktigere å straffe Fofana enn å sikre en plass for klubben, så har du rett.

                            Kommentar

                            • LS89
                              Kamptrådkongen
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2013
                              • 3335

                              Erling og Ohi med hver sin fantastiske 2`er på spillerbørsen i VG. VG kårer Simen til vår bestemann med karakteren 5. Synd at de to førstnevnte spiller også neste kamp fra start av. Erling som er vaksinert mot å score, Ohi som er for treig for Tippeligaen. Både Ohi og Erling kunne ha godt av å spille en sesong i 1.div.

                              Kommentar

                              • Mingus
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Mar 2004
                                • 193

                                2 på Erling? Hva da med Palmi? 0? En skandale om han er en del av LSK 2015. Totalt ubrukelig og hever likevel millionlønning. Fysjom...

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                  Så du innsatsen og oppførselen til Fofana sist? Viktig å statuere et eksempel.
                                  Så det er viktigere å oppføre seg pent og høflig enn å levere på banen? Glem det. Er jo ikke rart Fofana (og andre) blir forbanna over å bli benket når an ser prestasjonene til de som får starte. I går spilte tre mann til stolpe: Erling, Palmi og Ohi. Holder ikke å være fine høflige gutter da.
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • joacim
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2009
                                    • 559

                                    Utrolig at vi lar en 15 åring spiller på seg selvtillit. Han leker med forsvaret til tider. hvorfor gir vi han ikke en karamell fra start, så jekker han seg nok ned. I stedet for, så lar vi han få rom og plass til å spille som han vil. skandaløst av forsvaret vårt.
                                    Styremedlem 2016

                                    Kommentar

                                    • tilt
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2007
                                      • 813

                                      Var på matchen, satt riktig nok på langsia. Hadde med meg sønnen min, da blir det for mange tullinger på bortekamper til at jeg orker å stå med fansen. Dessuten er jeg for gammal til at jeg orker å se fotball fra kortsia.

                                      Mine refleksjoner:

                                      Synes det var spennende valg å prøve 41212, men synes det fungerte dårlig. Lite balanse i laget og alt for mange kontringer i mot. Første målet føler jeg er direkte konsekvens av dette. Synes også at Pelle og Erling ble litt for like spillertyper, og ville heller spilt med Fred som den ene av spissene i denne formasjonen. Pluss at Ohi blir litt for treig. Palmasson var helt ubrukelig, og har hatt en meget dårlig utviklingskurve i år synes jeg. Treig, uinspirert og dårlig med ball. Rart at vi ikke dekka mer opp i mellomrommet foran stopperne.

                                      Det var fett å se Martin Ødegård på nært hold. Han får jo gode arbeidsforhold av oss, men for en spiller. Måten han setter opp og fullfører mål nr 2 på, er rått. touchen, blikket, bevegelsene. Det ser så lett ut.

                                      Simen Kind Mikalsen var god! Vår bestemann vil jeg si. Vant mange dueller, flink til å bryte foran og god med ball.
                                      Dommeren hadde et par rare greier på gang synes jeg, men det gikk begge veier.
                                      Uansett var det er tung dag på jobb for LSK, og Godset var best i alt, og vant fortjent.

                                      Kanarifansen var bra og holdt trykket nesten hele matchen, selv om inntykket blir trukket litt ned når folk løper inn på banen, og lager kvalm når vi har scora. Det er ikke å støtte klubben, men å drite seg ut, og fremstå som en idiot.
                                      livet er en gamp for de som ikke kan si k
                                      https://twitter.com/#!/KjetiI

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3499

                                        Opprinnelig skrevet av joacim
                                        Utrolig at vi lar en 15 åring spiller på seg selvtillit. Han leker med forsvaret til tider. hvorfor gir vi han ikke en karamell fra start, så jekker han seg nok ned. I stedet for, så lar vi han få rom og plass til å spille som han vil. skandaløst av forsvaret vårt.
                                        Hadde det vært så enkelt regner jeg med at flere hadde gjort det samme.
                                        Han får riktignok gå alt for fritt på 1-0 uten press, men ellers synes jeg ikke han når opp på sitt beste ellers, da vi er ganske flinke til å ta ut pasningsalternativene hans. Har sett han dominere langt mer i andre Tippeligakamper enn han fikk i går, men dessverre var vel vårt største problem i går hva vi selv gjorde med ballen.
                                        Det blir alt for mange pasningsfeil når vi skal spille oss ut bak, og det var helt tydelig at vi manglet Johan Andersson og Magnar Ødegaard som er våre beste menn i frispillingsfasen. Det gjør at godset får skremmende mange ballvinninger i gunstig posisjon.

                                        Synes også man så tegn på litt resignasjon etter tapet mot rbk, og det skulle vel egentlig bare mangle med en stall der man har fått lønnskutt, en trener som gir seg pga dette og halvparten av spillerne ikke vet om de har jobb om en måned. Jeg vet i alle fall at jeg hadde blitt preget av det i min jobb, selv om man prøver så godt man kan å ikke være det.

                                        Vil forresten skryte av en mann etter i går, og det er Stian Kind Mikalsen. Han har en vilje i løpene sine offensivt og i duellene på offensiv dødball som jeg tror kan glede oss mye fremover.
                                        Det er kun små marginer fra at han ikke har scoret 2-3 mål de siste kampene han har spilt, da han stort sett alltid er på det vi har av dødballer, og i tillegg er villig på de offensive løpene. Hans tidlige sjanse i går er et eksempel på dette.
                                        Han har en kapasitet som gjør at jeg mener han kan bidra i andre posisjoner fremover også. Jeg tror faktisk han kunne blitt en veldig god indreløper hvis man hadde spilt med tre sentrale også, men det er vel først og fremst back og ving han er aktuell for under dagens regime.

                                        Kommentar

                                        • Hamburg & Kanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 3006

                                          Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
                                          Fy fa i hælvette ta å skjerp deg.

                                          Se på Zlatan-dokumentaren åssen han ble behandla av reaksjonære konservative svenskejævler.
                                          Hva vil det bety å være REAKSJONÆR egentlig? Pls define
                                          LSK Norges beste lag

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎