Lillestrøm Sportsklubb - Start 26.10 kl 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Kamptråd Lillestrøm Sportsklubb - Start 26.10 kl 18:00

    Da er kampen om 5. plassen og viktige penger for klubben i gang. Søpla tryna etter 2-0 mot bart og vi kan avgjøre selv.

    Vil se disse:

    Arnold

    Riise-Amundsen-Kippe-Simen

    Mjelde-Lundemo-Yohan-Fofana

    PVM

    Pellegrino

    Erling hadde en svak kamp sist og er ikke det vi trenger mot et kynisk start. Ut med Palmi som kun funker i PVM-rollen. Mjelde rapporteres i superform og kan trekke innover mens Riise står for bredden. Magnar ikke med siden vi neppe beholder han neste år. Her er kun 3 poeng bra nok!
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3150

    #2
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Da er kampen om 5. plassen og viktige penger for klubben i gang. Søpla tryna etter 2-0 mot bart og vi kan avgjøre selv.

    Vil se disse:

    Arnold

    Riise-Amundsen-Kippe-Simen

    Mjelde-Lundemo-Yohan-Fofana

    PVM

    Pellegrino

    Erling hadde en svak kamp sist og er ikke det vi trenger mot et kynisk start. Ut med Palmi som kun funker i PVM-rollen. Mjelde rapporteres i superform og kan trekke innover mens Riise står for bredden. Magnar ikke med siden vi neppe beholder han neste år. Her er kun 3 poeng bra nok!
    Glitrende laguttak - kunne ikke gjort det bedre selv. Men kjenner jeg Haggis rett finner han nok plass til å starte med Erling, Palmi og Ohi...

    Kommentar

    • _Jonern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 4376

      #3
      Enig i alt bortsett fra Magnar. Hvorfor skal vi ikke bruke han når vi har han? Jeg synes hvertfall han er den beste stopperen vår, og hvis den 5.plassen er så viktig så har vi ikke råd til å la en så bra stopper ikke få spille. Skal vi benke PVM og Johan og fordi deres fremtid i klubben er høyst usikker? 2015 tar vi etter nyttår.
      ..................

      Kommentar

      • Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

        #4
        Opprinnelig skrevet av _Jonern
        Enig i alt bortsett fra Magnar. Hvorfor skal vi ikke bruke han når vi har han? Jeg synes hvertfall han er den beste stopperen vår, og hvis den 5.plassen er så viktig så har vi ikke råd til å la en så bra stopper ikke få spille. Skal vi benke PVM og Johan og fordi deres fremtid i klubben er høyst usikker? 2015 tar vi etter nyttår.
        Nå synes jeg ikke forskjellen mellom Magnar og Marius er så stor og synes Magnar har hatt et dalende kurve. Var den plassen jeg egentlig var mest usikker på men endte på Marius som har hatt en god sesong.

        Aner ikke hvorfor du drar inn 2 spillere som er LSK-spillere og er i forhandlinger... Det gjør i hvert fall ting værre å sette ut de.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

        Kommentar

        • Oddis
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2006
          • 2744

          #5
          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
          Da er kampen om 5. plassen og viktige penger for klubben i gang. Søpla tryna etter 2-0 mot bart og vi kan avgjøre selv.

          Vil se disse:

          Arnold

          Riise-Amundsen-Kippe-Simen

          Mjelde-Lundemo-Yohan-Fofana

          PVM

          Pellegrino

          Erling hadde en svak kamp sist og er ikke det vi trenger mot et kynisk start. Ut med Palmi som kun funker i PVM-rollen. Mjelde rapporteres i superform og kan trekke innover mens Riise står for bredden. Magnar ikke med siden vi neppe beholder han neste år. Her er kun 3 poeng bra nok!
          Stort sett enig, men har egentlig lyst til å se Ødegård inn for Kippe. Da blir laget vanvittig mye mer ballsikkert. Da slipper vi at vi må fokusere på gjenvinning like ofte. I tillegg sender Ødegård fra seg de diggeste crosserene.
          Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3150

            #6
            Opprinnelig skrevet av Oddis
            Stort sett enig, men har egentlig lyst til å se Ødegård inn for Kippe. Da blir laget vanvittig mye mer ballsikkert. Da slipper vi at vi må fokusere på gjenvinning like ofte. I tillegg sender Ødegård fra seg de diggeste crosserene.
            Er ved nærmere ettertanke enig i den endringen også, men tviler igjen på at Haglund ser den.

            Kommentar

            • LS89
              Kamptrådkongen
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2013
              • 3324

              #7
              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Erling hadde en svak kamp sist og er ikke det vi trenger mot et kynisk start. Ut med Palmi som kun funker i PVM-rollen. Mjelde rapporteres i superform og kan trekke innover mens Riise står for bredden. Magnar ikke med siden vi neppe beholder han neste år. Her er kun 3 poeng bra nok!
              Hva hjelper det? Samme 11 starter uansett. Erling og Palmi. Det er så dørgende kjedelig og forutsigbart.

              Kommentar

              • ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

                #8
                Kan jo håpe på at han som vant hjelpetrenerpremien kan ha en innflytelse. Vet at hvis jeg vant så skulle det blitt andre rosinboller

                Kommentar

                • G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3150

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                  Kan jo håpe på at han som vant hjelpetrenerpremien kan ha en innflytelse. Vet at hvis jeg vant så skulle det blitt andre rosinboller
                  Hadde jeg vunnet så hadde Haglund blitt sendt på tribunen.

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6075

                    #10
                    Blir spennende å se hvordan midtbanen vår klarer seg mot Ajer.

                    Kommentar

                    • Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      Hva hjelper det? Samme 11 starter uansett. Erling og Palmi. Det er så dørgende kjedelig og forutsigbart.
                      Jeg ser ikke bort i fra at du har rett men Fofana ble benka sist etter en ræva innsats og oppførsel. Minner også om at før Odd sendte Haglund Lundemo på benken, satte Riise i midten og Amundsen som back og vi vant komfortabelt 2-0.

                      Lov å håpe. Kanskje han ikke er like forutsigbar som alle skal ha det til?
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                      Kommentar

                      • 007
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2013
                        • 271

                        #12
                        rb.no: Pelle må stå over mot Start pga. 2 gule for Bærum + 1 for LSK

                        "Karantene: Amahl Pellegrino (26/10 - pga to gule for Bærum)"



                        Så dessverre er ikke Pelle et alternativ i 11'ern mot Start. Blir vel sannsynligvis Erling i 4-4-1-1, i en kamp som sikkert får lite bakrom da Start har begynt å spille kynisk på resultater for å unngå nedrykk. Selv om de nå akkurat har berget seg, går de vel kanskje ikke rett tilbake til sånn de spilte tidligere i sesongen.

                        Kan Friday være et alternativ?? Han har fysikk, og er vel mye flinkere til å ta i mot ballen også feilvendt og holde på den til noen medspillere gidder å komme etter. Han kan jo også løpe i bakrom hvis det blir aktuelt. Har sett enkelte har vært kritiske til det han har levert på 2.laget i den siste tiden, men kan jo hende han hever seg når han får starte på høyeste nivå. Har vel ikke fått mange sjanser til å starte i seriekamper for A-laget...
                        Last edited by 007; 24.10.2014, 00:24.

                        Kommentar

                        • BroganTrundler
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2014
                          • 665

                          #13
                          Friday på topp og Erling på høyrekant må jo være bedre enn Erling på topp og Palmi/Ohi på høyrekant.

                          Kommentar

                          • Håkon Henriksen
                            Administrator
                            • Nov 2003
                            • 6411

                            #14
                            Ohi spiller jo spiss på landslaget, kanskje han kan prøve seg.....
                            Håkon Henriksen
                            -
                            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                            -
                            ALT FOR FUGLA

                            Kommentar

                            • joacim
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2009
                              • 559

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                              Ohi spiller jo spiss på landslaget, kanskje han kan prøve seg.....
                              det kan jo nesten ikke bli verre enn det som er nå.. la Ohi starte på topp, og erstatt med en sulten friday.
                              Styremedlem 2016

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #16
                                Fortsatt reklameres det for tur til Drammen på forsiden av kfl...

                                Kommentar

                                • krogen
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2009
                                  • 228

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                  Ohi spiller jo spiss på landslaget, kanskje han kan prøve seg.....
                                  Jeg håper, og tror, en ny trener ser dette.

                                  Kommentar

                                  • mrognan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2008
                                    • 845

                                    #18
                                    Vår kjære venn, mr. Color Line, dømmer denne kampen.
                                    Morten

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9382

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av mrognan
                                      Vår kjære venn, mr. Color Line, dømmer denne kampen.

                                      Kommentar

                                      • Wanker
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 632

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                                        Ohi spiller jo spiss på landslaget, kanskje han kan prøve seg.....
                                        <irony>Hmpf! Nå må du huske at landslagstrenerne ikke ser Ohi til daglig, tror du ikke MH har mye bedre forutsetning til å se hvordan Ohis kvaliteter kan brukes? At han av og til scorer på landsen er på grunn av det lave nivået.</irony>

                                        Neida, er så enig som det er mulig å bli, Ohi lukter mål! Og han har også stått en del igjen etter trening for å skyte - det sier litt om hva han egentlig har lyst til.
                                        Hunter S. Thompson:

                                        There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                                        Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎