Kamptråd: Sarpsborg 08 - Lillestrøm Sportsklubb 9. november kl.18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    Der ble vel Palmi toppscorer? Pent mål.

    Kommentar

    • bjarmann
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 2885

      For en møkkarunde! Vi taper, RBK tar sølvet og Brann holder seg. FAEN!!!
      I år så tar vi alt

      Kommentar

      • GIFKanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2009
        • 8243

        Tre avslutninger på mål, to scoringer og en i tverra. Skyyyyyyyyyyyyyyt!

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          BHR med 10 stk målgivende, imponert.

          Kommentar

          • BroganTrundler
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2014
            • 665

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Der ble vel Palmi toppscorer? Pent mål.
            Det var han allerede.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Kristiansen
              Vår beste plassering siden 2007 sesongen, og dere er glade for å bli kvitt Haglund. Ja, takke seg til nedrykksdrama folkens!
              Hvem har sagt det blir nedrykksdrama uten Haglund?
              Over all har ikke Haglund levert. Beste plassering siden 2007 eller ikke.

              Noen av mine punkter:
              Feighet på bortebane
              Endrer sjelden eller aldri taktikk når vi ligger under
              spillestil som virkelig ikke tiltaler meg
              Til tider ser det ut som spillerene er på arbeidsavklaringpenger og møtes på løkka
              ofte akkurat de samme byttene, til samme tid. Uavhengig av resultat

              Kommentar

              • BroganTrundler
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2014
                • 665

                Opprinnelig skrevet av Folke
                BHR med 10 stk målgivende, imponert.
                Fortsatt er han langt unna landslaget selv om Høgmo snakker varmt om hvor godt han liker offensive backer.

                Kommentar

                • GIFKanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2009
                  • 8243

                  Tragisk avslutning, likevel er jeg fornøyd. En gang var vi et godt bortelag, nå er vi istedenfor et veldig godt hjemmelag. Det er slik det skal være, borteformen kommer med kontinuitet i spillestilen. Hører du, Bjarmann?!!

                  Kommentar

                  • Kristiansen
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2007
                    • 1332

                    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                    Hvem har sagt det blir nedrykksdrama uten Haglund?
                    Over all har ikke Haglund levert. Beste plassering siden 2007 eller ikke.

                    Noen av mine punkter:
                    Feighet på bortebane
                    Endrer sjelden eller aldri taktikk når vi ligger under
                    spillestil som virkelig ikke tiltaler meg
                    Til tider ser det ut som spillerene er på arbeidsavklaringpenger og møtes på løkka
                    ofte akkurat de samme byttene, til samme tid. Uavhengig av resultat
                    Bare vent å se. Blir helvete neste år desverre. Kontinuitet er nøkkelen til gode resultater. Tipper dere føler dere jævla smarte når ting går til helvete neste år. Faen

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av Kristiansen
                      Bare vent å se. Blir helvete neste år desverre. Kontinuitet er nøkkelen til gode resultater. Tipper dere føler dere jævla smarte når ting går til helvete neste år. Faen
                      Jeg er uenig. Håper du føler deg jævlig overlegen, tross alt ikke mange som er på ditt fotballfaglige nivå.


                      Om ting går til helvete neste år, er det pga av spillerflukt og økonomi. Ikke pga Haglund.

                      Kommentar

                      • Kristiansen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2007
                        • 1332

                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Jeg er uenig. Håper du føler deg jævlig overlegen, tross alt ikke mange som er på ditt fotballfaglige nivå.
                        For all del, jeg håper jeg tar feil.

                        Poenget mitt var at jeg er drittlei av å gå på Åråsen i sluttrundene å være nervøs for at vi rykker ned. I år har vi cruisa oss i gjennom sesongen og til og med snust på medaljer, da bryr jeg meg fint lite om vi har en 4-5 matcher som er helt på trynet, mtp hva vi har vært igjennom de siste årene.

                        Kommentar

                        • Geirfugl
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2006
                          • 561

                          Fruktbar diskusjon. Lykke til:-)

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Opprinnelig skrevet av Kristiansen
                            For all del, jeg håper jeg tar feil.

                            Poenget mitt var at jeg er drittlei av å gå på Åråsen i sluttrundene å være nervøs for at vi rykker ned. I år har vi cruisa oss i gjennom sesongen og til og med snust på medaljer, da bryr jeg meg fint lite om vi har en 4-5 matcher som er helt på trynet, mtp hva vi har vært igjennom de siste årene.
                            Jeg er også fornøyd med sesongen, isolert sett. Men jeg liker ikke fotballen til Haglund og jeg liker ofte ikke de taktiske valgene han tar. Dere kan være så uenig dere bare vil, men jeg finner liten glede i hvordan LSK fremstår som lag, selvom det blir poeng.
                            jeg kan telle på en hånd, de kampene som har falt inn i fotballhjertet mitt under Haglund.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9402

                              Opprinnelig skrevet av Kristiansen
                              Bare vent å se. Blir helvete neste år desverre. Kontinuitet er nøkkelen til gode resultater. Tipper dere føler dere jævla smarte når ting går til helvete neste år. Faen
                              Dommedagsprofet!

                              Boring-Haglund innså at ny kontrakt, lønnsøkning og en heidundrannes utfordring(?) ikke var noe for han, så han baila. Ikke skyld på oss sutrerne - for at vi fikk det som vi ville; for det var Haglund selv som stakk fra LSK ved første korsvei

                              (anngående første korsvei: så er min påstand at han ikke stakk i fjor fordi han ikke hadde noen alternativer...)

                              Kommentar

                              • Fugl1120
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 3528

                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Hvem har sagt det blir nedrykksdrama uten Haglund?
                                Over all har ikke Haglund levert. Beste plassering siden 2007 eller ikke.

                                Noen av mine punkter:
                                Feighet på bortebane
                                Endrer sjelden eller aldri taktikk når vi ligger under
                                spillestil som virkelig ikke tiltaler meg
                                Til tider ser det ut som spillerene er på arbeidsavklaringpenger og møtes på løkka
                                ofte akkurat de samme byttene, til samme tid. Uavhengig av resultat
                                Haglund har ikke levert i forhold til hva? Dine forventninger? knuts forventninger? rekas forventninger? Mine forventninger under Haglund var at vi skulle bli gradvis bedre og etablere oss som et lag i toppen i løpet av 3 år, slik som Haglund sa da han ble ansatt. Tatt i betraktning at de økonomiske forutsetningene tydelig har utviklet seg annerledes enn man ble forespeilet vinteren 2012, hadde det vært fornuftig å nedjustere forventningene. 2012 var et dårlig år på alle måter, mens vi i 2013 var uhyre nære en cupfinale og i 2014 har vi levert langt over hva et samlet fotball-Norge mente vi burde. Jeg forstår at enkelte har hatt formeninger og forhåpninger om at LSK burde ha kjempet blant topp 5 helt siden Haglund ble ansatt. Det er kanskje verdt å merke seg at ingen fotballeksperter noen gang har plassert LSK blant topp 5 i sine tips noen av disse sesongene, kanskje med unntak av Rikard Norling som flåsete sa at Brann skulle ta seriegull foran oss i år. Man må skille forventninger og forhåpninger, det er ikke realistisk at vi skal være et topplag gitt den spillerstallen og den økonomien vi har hatt de senere årene. Det er lett å glemme at vi i 2012 hadde skifta ut mer eller mindre hele stallen og fullstendig endret retning vi ønsket å spille fotball på.

                                Ellers nevner du en rekke punkter, der veldig mange av de er feil og skyldes gullfiskhukommelse. Nå er jeg kjent med at det gjerne kommer noen mindre gjennomtenkte innlegg fra deg i kamptråder etter tap og trenger ikke å arrestere deg for hardt på det. LSK var i Haglunds første år det nest beste laget på bortebane i Tippeligaen, bare slått av RBK. Da ble han kritisert for å være ræva hjemme. Nå har vi blitt et av ligaens beste hjemmelag, da er det selvsagt kritikk for at vi er ræva borte. Heller et godt hjemmelag enn bortelag, spør du meg.

                                I tillegg har Lillestrøm de siste to årene vært blant de beste lagene til å slå tilbake etter å ha kommet under tidlig, noe som vel ikke tyder på at Haglund sliter med å endre taktikk under kampene. Dine siste argumenter er relativt subjektive (og forholdsvis usaklige), så der kan man vel bare enes om å være uenig.

                                Jeg velger å takke Haglund for å ha løftet oss opp fra å være et realt bunnlag til å bli et langt mer solid lag som med rette har kjempet om Europaspill i hele år. Jeg synes han kan forlate LSK med hevet hode, selv om det fortsatt er mye å gå på før vi kan kjempe helt i toppen. Det kunne vært spennende å se hva han hadde fått til neste år, men jeg har tro på at friskt blod også kan være nødvendig.

                                Det er også på sin plass å rette sin takk til spillerne som antagelig har spilt sin siste kamp for klubben. Mjelde er helt sikkert, Ødegaard virker til å være på vei tilbake til Molde. Jeg håper også vi velger å satse pengene på noe annet enn Palmi neste år selv om han har hatt en god avslutning på sesongen. Forhåpentligvis får vi forlenget med Johan, og jeg lever i håpet om at Björn blir ledig og kan ta over både plassen og lønnsposen til Petter Vaagan Moen.
                                Lauken er vår venn!

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Ja, jeg kan kanskje ha gullfiskhukommelse og lite gjennomtenkte innlegg, spesielt etter tap. Men tapet i dag kan ikke settes i samme bås, da det ikke hadde noen betydning og jeg brydde meg egentlig ikke.
                                  Men jeg står for det jeg sier. Selv om vi var et av de beste på bortebane så hadde vi noen utrolige feige kamper. Der en godset-kamp står i særstilling.

                                  Alt bunner i at jeg ikke setter noen pris på den type fotball vi spiller. Det handler ikke om å være sær og sutrete, det handler om mine personlige tanker om hvordan spillet fotball skal utføres.

                                  Punktene jeg listet opp er mine personlige meninger. At du mener at det er bullshit, får stå på din regning.

                                  Det nest siste punktet mitt var useriøst, dårlig forsøk på humor. Men det siste punktet står jeg for.

                                  Kommentar

                                  • Kay
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 763

                                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                    Ellers nevner du en rekke punkter, der veldig mange av de er feil og skyldes gullfiskhukommelse. Nå er jeg kjent med at det gjerne kommer noen mindre gjennomtenkte innlegg fra deg i kamptråder etter tap og trenger ikke å arrestere deg for hardt på det. LSK var i Haglunds første år det nest beste laget på bortebane i Tippeligaen, bare slått av RBK. Da ble han kritisert for å være ræva hjemme. Nå har vi blitt et av ligaens beste hjemmelag, da er det selvsagt kritikk for at vi er ræva borte. Heller et godt hjemmelag enn bortelag, spør du meg.
                                    "Feighet på bortebane" ble til dette svaret, er det rart det blir diskusjoner. Grunnen til at vi ble ett godt bortelag var nettopp at vi parkerte bussen og slo i bakrom på Zone. Så kan man spørre seg om det er feighet, ræva eller genialt.

                                    Kommentar

                                    • dennis
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 872

                                      Hvem var keepern på benken i dag?

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13271

                                        12 poeng fra medalje, 12. poeng fra 13 plassen. Klubben byttet ut 18 spillere før 2012 sesongen, vi fikk krisehjelp halvveis i denne møkka for å unngå å rykke ned. Haglund ble satset på og vi fikk ikke uttelling, det til tross for "attackera toppen" og andre fagre løfter. At noen jubler over at vi kom høyere enn forhåndstipsene er tragisk, foballnorge så en klubb som var på felgen på alle måter etter flere mislykkede sesonger, bånnlagsimaget kostet oss sponsorer og penger. Haglund "leverte" akkurat nok til å redde egen CV på tampen, men ikke sin arbeidsgiver. God tur hjem!

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          Opprinnelig skrevet av dennis
                                          Hvem var keepern på benken i dag?
                                          I følge LSKs Twitterkonto: "Clement Twizere er en av keeperne i juniorstallen. Han kom til oss fra Vadsø-klubben Norild i sommer #VIERLSK"
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎