Kamptråd: Sarpsborg 08 - Lillestrøm Sportsklubb 9. november kl.18.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • flisbyen
    Utestengt
    • Sep 2010
    • 305

    Lett å se hvorfor Fred Friday ikke starter hver uke.
    Lett å se hvorfor Erik Mjelder ikke starter hver uke.
    Lett å se hvorfor Ohi Omoijuanfo ikke starter hver uke.

    Når det gjelder Fred, så er det en stund siden jeg har sett en LSK-spiller så til de grader i offside som i første omgang i går. Greit at han selv ikke liker å spille gjennombruddsspiss (han vil være oppspillspunkt/møtende spiss), men herrejemini. Ut fra det jeg hører fra relativt sikre kilder i klubben sliter han med å ta til seg læring, og mener selv han er "verdensmester". Talentet er der utvilsomt, men holdninger må jobbes med.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Synd med kortet til Fred. Kan koste Europa-plass.
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2504

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Synd med kortet til Fred. Kan koste Europa-plass.
        Det gule kortet til Fred teller bare ett poeng i Fair Play-kåringen, mens for eksempel kategorien Positivt spill kan belønnes med opptil ti, så ikke prøv å dumpe noe skyld på Fred hvis det ikke blir spill i Europa. Det er kampdelegatene til NFF som avgjør kåringen, og ingen får vite hvilke karakterer de gir.

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2870

          Bare å glemme Fair Play kåringen. Dagen de gir oss den snør det i helvete. Klimaforandringene er ikke helt der ennå
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • ulfpulf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2504

            Opprinnelig skrevet av bjarmann
            Bare å glemme Fair Play kåringen. Dagen de gir oss den snør det i helvete. Klimaforandringene er ikke helt der ennå
            Dagen de gir oss den igjen, mener du? UEFA-cupkampene mot Käerjéng i 2007 var en Fair Playpremie. Eller straff.

            Kommentar

            • Boing
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2005
              • 711

              Opprinnelig skrevet av ulfpulf
              Dagen de gir oss den igjen, mener du? UEFA-cupkampene mot Käerjéng i 2007 var en Fair Playpremie. Eller straff.
              Når det gjelder fairplay-premien som førte til kamp mot Kærjeng(Ja det er ikke korrekt skrevet, men alle vet hvem jeg mener), så anser jeg det som en grusom straff. Hvis du begynner å snakke om europacup og LSK med en som holder med ett annet Norsk lag, ja så tar det ikke mange sekunder att følgende kommentar kommer opp: Var det ikke LSK som tapte mot dette amatørlaget Kærjeng?? Laget besto jo nesten bare av buss-sjåfører, vaktmestere og lærere, og enda så klarte LSK å tape. Så jeg synes det føltes som en straff. Men det er opp til enhver å velge følelsene om akkurat dette europacup-eventyret.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎