Sesongkort 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kvalen
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 327

    #61
    Eller så er det meget bra tall i år... Selv om det er mindre sannsynlig.. hehe
    "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
    - Ivar Hoff

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #62
      Vi har dyrest sesongkort i tippeligaen: http://www.aftenposten.no/100Sport/f...n-501429_1.snd

      Kommentar

      • 307
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2007
        • 358

        #63
        Det er kun et lite felt som de kaller platina 4900. Og det er VIP. Ser du ellers rundt på stadion så ligger vi ganske langt bak. 2900 på Langsidene og 2300 på kortsidene. Kanarifeltet koster 1995. Og de som er opptatt av priser kunne man kjøpt til 1500. Så er det vel sånn at om man kjøper sesongkort til ordinær pris så kan man kjøpe til 500 for resten av familien. Mot at de bor under samme adresse. Ikke gærent det.

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #64
          Opprinnelig skrevet av Serbern
          Vi har dyrest sesongkort i tippeligaen: http://www.aftenposten.no/100Sport/f...n-501429_1.snd
          Det eneste som kommer fram av den artikkelen er at vi har den dyreste valgmuligheten for privatpersoner. Disse "platina"-kortene innebærer skinnsete og flere andre goder. Uten denne kategorien hadde LSK havnet i motsatt ende av oversikten.

          Uansett er artikkelen helt verdiløs. Det er mer interessant å sammenligne gjennomsnittspris, billigste plasser, familie på OK plass osv. Uten at jeg vet hvordan LSK kommer ut der. Det største problemet til LSK er uansett at de planlegger å ta 50 kroner ekstra for å kjøpe billett i luka på kampdag. 50 kroner!!!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #65
            Opprinnelig skrevet av Lars

            Uansett er artikkelen helt verdiløs. Det er mer interessant å sammenligne gjennomsnittspris, billigste plasser, familie på OK plass osv. Uten at jeg vet hvordan LSK kommer ut der. Det største problemet til LSK er uansett at de planlegger å ta 50 kroner ekstra for å kjøpe billett i luka på kampdag. 50 kroner!!!
            50 var mye. Uansett er det penger å spare i å ta billettbestillinger digitalt. Antar de gjør dette lett via nett, sms osv..
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #66
              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              50 var mye. Uansett er det penger å spare i å ta billettbestillinger digitalt. Antar de gjør dette lett via nett, sms osv..
              Klubben kan argumentere så mye de vil med logikk og insentiver. Problemet er at folk kommer til å bli forbanna. Det er nettopp sånne "småting" som hvert år koster LSK tilskuere. Omleggingen til free seating på felt O er et annet eksempel fra denne sesongen.

              Publikum skal IKKE rette seg etter klubben, slik enkelte i klubben tror. Klubben skal rette seg etter publikum, og gjøre det minst mulig irriterende å gå på Åråsen.

              Kommentar

              • Børge
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2013
                • 2541

                #67
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Det eneste som kommer fram av den artikkelen er at vi har den dyreste valgmuligheten for privatpersoner. Disse "platina"-kortene innebærer skinnsete og flere andre goder. Uten denne kategorien hadde LSK havnet i motsatt ende av oversikten.
                Hensikten med artikkelen var vel å sette TIL i særdeles godt lys. Artikkelen er skrevet av iTromsø.
                Sint og tverr på felt N

                Kommentar

                • joacim
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2009
                  • 559

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av Lars
                  Klubben kan argumentere så mye de vil med logikk og insentiver. Problemet er at folk kommer til å bli forbanna. Det er nettopp sånne "småting" som hvert år koster LSK tilskuere. Omleggingen til free seating på felt O er et annet eksempel fra denne sesongen.

                  Publikum skal IKKE rette seg etter klubben, slik enkelte i klubben tror. Klubben skal rette seg etter publikum, og gjøre det minst mulig irriterende å gå på Åråsen.
                  Veldig bra skrevet. det kan se ut som at klubben har litt feil vinkel på supporterkultur, og hvordan det skal være å være supporter på Åråsen.
                  Styremedlem 2016

                  Kommentar

                  • knut
                    Make knut Great Again
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2006
                    • 9413

                    #69
                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Det største problemet til LSK er uansett at de planlegger å ta 50 kroner ekstra for å kjøpe billett i luka på kampdag. 50 kroner!!!
                    Hvilket geni klekket ut den idéen?

                    Nok en grunn til å holde seg unna Åråsen som "impulstilskuer". Kampen går jo på Martins.

                    Kommentar

                    • 307
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2007
                      • 358

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Klubben kan argumentere så mye de vil med logikk og insentiver. Problemet er at folk kommer til å bli forbanna. Det er nettopp sånne "småting" som hvert år koster LSK tilskuere. Omleggingen til free seating på felt O er et annet eksempel fra denne sesongen.

                      Publikum skal IKKE rette seg etter klubben, slik enkelte i klubben tror. Klubben skal rette seg etter publikum, og gjøre det minst mulig irriterende å gå på Åråsen.
                      Dette er bare flisespikkeri. Hvor ofte er felt O fullt? Er dette et problem på kortsiden på Ullevål mot Vif? Dersom folk blir hjemme for at ET felt på langsiden er unummerert er bare barnslig. Dette er min mening.

                      Kommentar

                      • Bibaboy
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2008
                        • 712

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Det største problemet til LSK er uansett at de planlegger å ta 50 kroner ekstra for å kjøpe billett i luka på kampdag. 50 kroner!!!
                        Når man ser hvordan det ser ut foran billettlukene på Åråsen på kampdag, så synes jeg det er en god ide å belaste kundene med kr 50,- Det er veldig enkelt å bestille plasser på nett, og da blir terskelen for den vanlige mannen i gata forhåpentligvis kortere til å bruke nettopp muligheten til å kjøpe billett på nett. Når min mor på drøyt 70 år klarer å bestille billetter på nett så bør dette være overkommelig for de aller fleste.
                        Fugla Forever

                        Kommentar

                        • 307
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2007
                          • 358

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                          Når man ser hvordan det ser ut foran billettlukene på Åråsen på kampdag, så synes jeg det er en god ide å belaste kundene med kr 50,- Det er veldig enkelt å bestille plasser på nett, og da blir terskelen for den vanlige mannen i gata forhåpentligvis kortere til å bruke nettopp muligheten til å kjøpe billett på nett. Når min mor på drøyt 70 år klarer å bestille billetter på nett så bør dette være overkommelig for de aller fleste.
                          Det er faktisk sånn det fungere ved butikker som også opererer med nettbutikker. Dyrere i butikk en på nett. Hva velger folk da?

                          Kommentar

                          • Børge
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2013
                            • 2541

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av 307
                            Dette er bare flisespikkeri. Hvor ofte er felt O fullt? Er dette et problem på kortsiden på Ullevål mot Vif? Dersom folk blir hjemme for at ET felt på langsiden er unummerert er bare barnslig. Dette er min mening.
                            Det blir vel "klikker" på felt O som andre steder og man ønsker å sitte ved siden av den vante gjengen. Forstår dem som blir frustrert godt. Forstår ikke helt hvorfor det ikke var felt P som ble unummerert i stede, da det på det feltet som regel er tynnere enn felt O.
                            Sint og tverr på felt N

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3175

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av Børge
                              Det blir vel "klikker" på felt O som andre steder og man ønsker å sitte ved siden av den vante gjengen. Forstår dem som blir frustrert godt. Forstår ikke helt hvorfor det ikke var felt P som ble unummerert i stede, da det på det feltet som regel er tynnere enn felt O.
                              Jeg elsker LSK langt høyere enn "folk i gata". Vanligvis kjøper jeg sesongkort den dagen de blir lagt ut. I år har jeg enda ikke kjøpt. Hvorfor? På grunn av idiotien som ligger i å voldta felt O helt uten grunn. Her var vi et fellesskap som hadde sittet sammen i mange år. Nå er vi spredt for alle vinder, og jeg vet flere som ikke vil dra til Åråsen mer pga den arrogansen de ble møtt med når de klagde på denne avgjørelsen.

                              For min egen del kommer jeg til å kjøpe to kort i år igjen, men aldri har det sittet lengre inne.

                              Kommentar

                              • 307
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2007
                                • 358

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av G-Man
                                Jeg elsker LSK langt høyere enn "folk i gata". Vanligvis kjøper jeg sesongkort den dagen de blir lagt ut. I år har jeg enda ikke kjøpt. Hvorfor? På grunn av idiotien som ligger i å voldta felt O helt uten grunn. Her var vi et fellesskap som hadde sittet sammen i mange år. Nå er vi spredt for alle vinder, og jeg vet flere som ikke vil dra til Åråsen mer pga den arrogansen de ble møtt med når de klagde på denne avgjørelsen.

                                For min egen del kommer jeg til å kjøpe to kort i år igjen, men aldri har det sittet lengre inne.
                                Dette var da voldsomme ord du bruker. Er det prinsippet som gjør at gjengen deres ikke kjøper på felt O. Det er jo ikke sånn at det ikke går å kjøpe der. Når dere klarer å kjøpe plasser ved siden av hverandre på felt O klarer dere vel å kjøpe sammen på f.eks felt N som ligger ved siden av. Mere mot midten er det også. Og ikke gå på Åråsen på grunn av dette, ja ja dere om det.

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av 307
                                  Dette var da voldsomme ord du bruker. Er det prinsippet som gjør at gjengen deres ikke kjøper på felt O. Det er jo ikke sånn at det ikke går å kjøpe der. Når dere klarer å kjøpe plasser ved siden av hverandre på felt O klarer dere vel å kjøpe sammen på f.eks felt N som ligger ved siden av. Mere mot midten er det også. Og ikke gå på Åråsen på grunn av dette, ja ja dere om det.
                                  Tror neppe medisinen for å bedre sesongkortsalget i en klubb som tradisjonelt sliter på dette området, er å angripe supportere som kjøper sesongkort. Hans kritikk er da helt legitim. Det bør være et lite tankekors at salget ikke er bedre for en klubb med LSKs lange tradisjoner i toppserien og med det supportergrunnlaget som ligger der.

                                  Kommentar

                                  • 307
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2007
                                    • 358

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Tror neppe medisinen for å bedre sesongkortsalget i en klubb som tradisjonelt sliter på dette området, er å angripe supportere som kjøper sesongkort. Hans kritikk er da helt legitim. Det bør være et lite tankekors at salget ikke er bedre for en klubb med LSKs lange tradisjoner i toppserien og med det supportergrunnlaget som ligger der.
                                    Jeg angriper ingen. Han sier han elsker LSK. Å det og gjøre om et felt fra nummerert til unummerert er det grunn nok til å kalle dette idioti og eventuelt vurdere å gå på Åråsen. Tribunen er ikke stengt. Det er fortsatt mulighet til å sitte der.

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      #78
                                      "....you wanna go were everybody knows your name".

                                      Bryter man opp fellesskap som beskrevet her må det da være lov å stille spørsmål ved dømmekraften til de som sitter med ansvaret. If it ain't broke....

                                      Kommentar

                                      • Oldtimer
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2011
                                        • 316

                                        #79
                                        Har ikke hatt sesongkort noen år nå, men har nå kjøpt kort igjen. Ikke fordi jeg tror at jeg kommer til å gå oftere, men litt for å støtte klubben.

                                        Som pensjonist synes jeg at kr 1450,- på felt N er bra, og i år er det jo fint å kunne sette seg på O hvis jeg tilfeldigvis treffer kjente .

                                        Kommentar

                                        • 307
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2007
                                          • 358

                                          #80
                                          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                          "....you wanna go were everybody knows your name".

                                          Bryter man opp fellesskap som beskrevet her må det da være lov å stille spørsmål ved dømmekraften til de som sitter med ansvaret. If it ain't broke....
                                          De valgte sjøl å blir irritert og de valgte sjøl at de ikke ville sitte på felt O. De kunne fortsatt sittet der. Tror nok det er prinsippet med å endre noe som er kjernen her.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎