Nyheter januar 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3173

    #41
    RB: Bjarmann om stallen

    Dagens utgave av Romerikes Blad har et intervju med Torgeir Bjarmann om stallen, før avreise til ti dagers treningsleir på La Manga. Alle de nysignerte (Margeirsson, Anderson og Rexhepi) blir naturligvis med. Det gjør også Cyril Idemokon, som er den klareste kandidaten til den siste ledige plassen i stallen, som skal være en offensiv spiller. (Dermed kan vi nok glemme drømmer om både Anderson OG tsjekkiske Marcel Gecov, som flere har ytret håp og ønske om.) En av grunnene til at en vil sikte Cyril ekstra nøye er at en i utgangspunktet ikke har tenkt å ha flere enn tre afrikanske unggutter i stallen. Med Fofana, Friday og Innocent vil Idemokon bli den fjerde, selv om Bjarmann også ser muligheten for at Fofana kan bli solgt i løpet av 2015.

    Alle nykommerne er gitt ettårskontrakter, blant annet ut fra den økonomiske situasjonen, som gjør mer langsiktige utgifter risikable. Men Bjarmann frykter ikke å miste spillerne dersom de innfrir. Han sier de følger dem daglig og vil bruke muligheten til å forlenge på et tidlig tidspunkt dersom det er aktuelt.

    gilbert

    Kommentar

    • Rune
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2008
      • 1229

      #42
      Breiðablik og Lilleström hafa náð samkomulagi um kaup síðarnefnda liðsins á sóknarmanninum knáa Árna Vilhjálmssyni en Árni var á reynslu hjá norska liðinu á haustmánuðum og skoðaði aðstæður.


      Arni Vilhjalmsson er i følge Island klar for LSK. Hvis islandsken min ikke svikter meg, så er han på vei til Lillestrøm for å gjennomgå medisinsk test.
      "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        #43
        Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
        LSK søker leiligheter til våre NYE spillere:

        http://www.lsk.no/news/article/rpd1m...ghet-a-leie-ut
        Legger den her også så kan "modsa" flytte om de ønsker.

        Egen kom: Legg merke til flertallet - søker leilighet til våre nye spillere

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5092

          #44


          * Klubbene har forhandlet ferdig, skal på medisinsk sjekk.
          * Fint skritt å gå til Lillestrøm.
          * God venn med Finnur Orri.
          * Kan lære mye av Runar og Siggi.
          * Minuspoenget er fin motivasjon for laget, og han ser ingen problemer med dette.
          * Kommer med et åpent sinn, og vil gi 100%.

          Kommentar

          • klippen
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2009
            • 251

            #45


            Enige om overgangssum, kommer til Norge i morgen for medisinsk test og kontraktssignering.

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5092

              #46
              Ny spiss til LSK

              ÅRÅSEN: Arni Vilhjálmsson har undertegnet tre års kontrakt med LSK. Lykkes han, blir han LSKs tredje islandske suksess som spiss.

              Last edited by McGuffy; 30.01.2015, 15:26.

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎