Andreas Haddad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bakern
    Medlem
    Møteplager
    • Sep 2005
    • 91

    Det progremmet jeg så kjøpte Haddad en stor pose med masse leker etc. som han gikk å delte ut til lokalbefolkningen i Tyrkia. Han tok også ungene med seg på løkka for å lære dem noen triks. Han fremstod der som en veldig sympatisk kar.
    Bakern
    *Stolt medlem nr. 1000*

    Kommentar

    • official
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Apr 2005
      • 101

      jeg har bare sett den episoden som gikk i reprise tirsdag- den som stort sett handler om Haddad og hans trener, (Morales?). Fikk vel ikke det mest sympatiske inntrykket av Andreas da, men mye av tullet unnskyldte han med "personliga problem". Hva det er for slags problemer har ikke jeg peiling på, men han virket jo egentlig ganske ok da SVT var på besøk sammen med noen kompiser...

      Han møtte ikke opp på én trening, og treneren straffet han med å sende haddad på trening med u-laget. Treneren mente det ikke var han som straffet Haddad, men at det var Haddad som straffet seg selv..

      At Haddad tydelig er oppgitt over å bli byttet ut skjønner jeg egentlig oxo, virket som det var en vanesak å bli byttet ut etter 60+minutter. (noe av den samme taktikken som Mifsud måtte tåle i år?- men Mifsud spilte vel stort sett 80+, og taklet dét mye bedre.)

      Som en av spillerne i Assyriska sa, så er det ikke det beste for laget når en spiller som blir tatt av reagerer negativt, at han ikke har tro på lagkamerater osv. I den ene kampen scoret jo oxo Assyriska før Andreas hadde kommet seg i garderoben..

      KONKLUSJOEN ER:
      Treneren til Assyriska er en dust. Andreas Haddad er ikke det
      La mannen være med på litt kontrollert medgang, med Rösler som sjef har du bare å møte opp uansett! Fotballspillere er forskjellige mennesker de oxo, akkurat som fansen- men talent på banen har ikke noe med personligheten til spilleren å gjøre UANSETT.
      ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
      ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

      Kommentar

      • Loddet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 325

        mr_e skrev:
        Mine inntrykk: Haddad fremsto som meget sympatisk. Blant annet når han viste en liten unge hvordan han tok overstegsfinter. Han var en av tre-fire spillere som var i fokus, og det er nok ingen tvil om at han var en av de mest profilerte Assyriska spillerne.

        Programmet dekket kampen mot IFK Gøteborg. Her scoret vår mann to mål, og spilte nok en meget god kamp. En IFK spiller ble intervjuet i pausen, og han nevnte spesifikt at de hadde problemer med Haddad og hans ferdigheter med å holde på ballen.

        Alt i alt meget positivt, men dette er jo før han begynte å krangle med treneren sin, så jeg tror neppe de neste programmene blir like hyggelige.


        Denne beskrivelsen fant jeg på bastionens forum:Sitat:
        Haddad er en spiller jeg absolutt ikke vil se i Lyn. På SVT går det en dokumentarserie om Assyriska om dagen, og i mandagens program var det nesten kun fokus på Haddad. Han virket som en utrolig usympatisk type, med veldig høye tanker om seg selv. Han kom i krangel med treneren, og skjønte aldri hvorfor han ble byttet ut. Da laget vant, og scoret etter at Haddad ble byttet ut, raste han ut av garderoben i sinne etter kampen, mens resten av spillerne danset av glede. En spiller som setter seg langt foran klubben, vil jeg ikke ha i Lyn.


        Er det mulig å se samme program, men sitte igjen med så ulikt bilde da??

        Selv har jeg ikke sett programmene, men jeg lurer på hvordan inntrykk folk sitter igjen med?! Er det supporterbrillene som gjør at KFL-folk så kun det positive om Haddad??

        Jeg bare lurer?!?!?!

        Det er på ingen måte ment som ett negativt innspill mot Haddad, jeg vil ha han for nesten alt hva det er verdt Men jeg må si at jeg begynte å lure
        Hvis du ser på datoen, så dreier det seg ikke om samme program. men jeg kan si litt om programmet som gikk på mandag.

        Haddad kritiserte treneren sin på TV4. Det han kritiserte var at Assyriska spilte for defensivt, og at det i lengden ikke ville lønne seg. Måten han agerte på var nok ikke den beste. Men kritikken han kom med hadde nok noe for seg, selv om han brukte feil virkemidler. Det er ikke rart Haddad var forbannet, etter at han ikke fikk trene med A-laget.

        Treneren virker forøvrig ganske innkompetent. Det gjenspeiler seg i tabellposisjnen Assyriska fikk ved sesongslutt(andre faktorer, som f.eks økonomi spiller selvfølgelig inn, men slik treneren framstår, må han ta sin del av ansvaret).

        Det burde påpekes at det idag IKKE er vondt blod mellom Assyriska og Haddad. Det virket som han hadde rimelig god støtte fra supporterne om sitt syn. Og han er ønsket tilbake av ledelsen i Assyriska.

        Jeg sier ikke at Haddad er det perfekte menneske. Han er nok en krevende person, til tider nok veldig krevende. Jeg mener han likevel har framstått som generelt sympatisk, blant annet med uttalelser om sin kjærlighet til Assyriska. Det han trenger er en profesjonell fotballklubb. Det er Lillestrøm. Jeg håper (og tror) at Haddad kan bli en stor profil for LSK i 2006.

        Kommentar

        • MobBoss
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 900

          Opprinnelig skrevet av official
          Som en av spillerne i Assyriska sa, så er det ikke det beste for laget når en spiller som blir tatt av reagerer negativt, at han ikke har tro på lagkamerater osv. I den ene kampen scoret jo oxo Assyriska før Andreas hadde kommet seg i garderoben..
          .
          Nå var det vel Djurgården som putta og ikke Assyriska hvis ikke vi har sett to forskjellige..

          Invicta

          Ingen er større en klubben

          Kommentar

          • pondus73
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 612

            Jeg ønsker Haddad for alt det er verdt som en del av LSK-stallen, gjerne lengre enn en to-årskontrakt!!!!
            ------eLSKe-------

            Kommentar

            • official
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2005
              • 101

              Opprinnelig skrevet av Erling Stray
              Nå var det vel Djurgården som putta og ikke Assyriska hvis ikke vi har sett to forskjellige..
              jeg så den som gikk nå på tirsdag, og mente Assyriska scoret i den ene kampen han var på vei i garderoben... men det er egentlig ikke så sinnsykt viktig er det?

              etter kampen bare stikker han tidlig fra garderoben og er mer oppgitt med seg selv, enn glad over at laget vant. i det han går ut døra hører jeg en lagkamerat slenge følgende melding: "men vi vann ju Andreas! Vi vann"
              ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
              ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

              Kommentar

              • MobBoss
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 900

                Opprinnelig skrevet av official
                Opprinnelig skrevet av Erling Stray
                Nå var det vel Djurgården som putta og ikke Assyriska hvis ikke vi har sett to forskjellige..
                jeg så den som gikk nå på tirsdag, og mente Assyriska scoret i den ene kampen han var på vei i garderoben... men det er egentlig ikke så sinnsykt viktig er det?

                etter kampen bare stikker han tidlig fra garderoben og er mer oppgitt med seg selv, enn glad over at laget vant. i det han går ut døra hører jeg en lagkamerat slenge følgende melding: "men vi vann ju Andreas! Vi vann"
                Fullt mulig jeg tar feil, men samma faen.
                Kan skjønne frustrasjonen når man bilr byttet ut etter 65min uansett hvordan man har spilt. Er jo det han sier: At det var ett fett om han hadde gjort mål eller ikke. Etter 65min så var det ut. Ikke bra for selvtiliten til spilleren.

                MEn egentlig så driter jeg i hvordan spillerne har vært i andre klubber.
                Kommer de heit og ofrer alt så er det greit.

                Invicta

                Ingen er større en klubben

                Kommentar

                • Haddad
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Nov 2005
                  • 9

                  Kult med en tråd om meg da!!
                  Andreas Haddad = Zlatan Ibrahimovic

                  Kommentar

                  • Soo
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Apr 2004
                    • 80

                    Noen som vet noe mer ang status med Haddad og kontrakt med LSK?

                    Ønsker han bare velkommen, utifra det jeg har sett så liker jeg det. Får en ketsjup effekt ila Royal League \/

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      Noen som vet noe mer ang status med Haddad og kontrakt med LSK?
                      Uwe sier til RB torsdag 24/11 at "situasjonen rundt Haddad er uavklart". Dette nevner han samtidig som han sier at Powell garantert spiller. Det tolker jeg slik at Haddad ikke er aktuell til denne kampen.
                      Kanskje har Assyriska stilt som krav at han ikke spiller flere kamper for LSK før en kontrakt er underskrevet?

                      mvh
                      Gammer`n
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        NOen som vet om Haddad er i landet? En kompis av meg lurte nemlig på om han så den godeste Haddad ute i St.holm?! For de som evt vil bekymre seg om utsvevende liv og sånn så sier mine kilder at han ikke drakk alkohol :lol:
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • tHuLu
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2003
                          • 730

                          er jo kamp idag, var han i stockholm igår??
                          For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            Opprinnelig skrevet av pondus73
                            NOen som vet om Haddad er i landet?
                            Haddad er i landet og trener med LSK. Pratet med ham på tirsdag, men fremdeles ikke noen enighet om ny kontrakt. Da virket han usikker på om han skulle spille RL for LSK, men det har jo hele tiden vært uttalt fra Fjøra at han har kontrakt med LSK ut året.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Kanariz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 2507

                              Håper vi får se litt Haddad magi ute på matta i dag, hadde vært konge!

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                Haddad nærmer seg en avtale

                                En gladmelding til alle Haddad-fans. Dagens RB skriver følgende om Haddad:
                                "-Andreas Haddad kommer til å starte, sier Uwe. Hans kontraktsforhandlinger med LSK er ikke avsluttet. - Det er bare småting som gjenstår, og vi er så godt som enige om en kontrakt de to neste årene, sier Haddad, som likevel ikke vil si at alt er i boks før kontrakten er undertegnet."

                                Kommentar

                                • Kanariz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 2507

                                  Endelig spiller Haddad fra start, håper han får vist hva han er god for og senker Kalmar...

                                  Kommentar

                                  • LSK-supp.
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 1023

                                    Begynner vel å bli på tide for denne super-spissen å score mål.
                                    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                    Kommentar

                                    • Anders_Bakken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 542

                                      Det kommer...bare tenk på matchen mot Molde...så får du trua Magi....

                                      Kommentar

                                      • sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

                                        Assyriskas nye trener Zvezdan Milosevic ønsker fortsatt at
                                        Andreas vender tilbake til klubben.

                                        I et lengre intervju med fotbolldirekt.com idag, handler egentlig
                                        om "Milosevic är irriterad på att spelare i Södertäljelaget
                                        kritiserar klubben utåt".

                                        Mot slutten av intervjuet sier han:
                                        "Sedan har vi Andreas Haddad som är i Lilleström. Jag vill att han ska komma tillbaka, men Andreas vill gärna pröva något nytt. Vi får se vad som händer, men om Andreas kommer tillbaka och Göran (Marklund)
                                        är frisk så behöver vi inga nya anfallare."

                                        Forhåpentligvis betyr det null og niks for Haddad-Haddad-HADDAD!
                                        at Milosevic vil ha ham tilbake og at "pröva något nytt" betyr
                                        fortsatt spill for Lillestrøm.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎