KFL92 - Ny kleskolleksjon ute nå!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FUGlinho
    KFL styremedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2454

    KFL92 - Ny kleskolleksjon ute nå!

    http://www.kfl.no/2015/03/ny-kleskolleksjon-i-kfl92-serien/

    Endelig er det du har ventet på her! Kanari-Fansens supporterklær er tilbake med helt nye klær – så du blir klar for sesongen 2015.

    I kolleksjonen finner du to t-skjorter, en hettejakke/hoodie og en joggebukse. Tre skjerf og nøkkelbånd er også like rundt hjørnet. Produktene er av høy kvalitet, og meget behagelige å ha på.
    Alle produktene er produsert i Serbia og er 100% skreddersydd for KFL. Vi er også stolte av å kunne introdusere deg for vår nye fugl, som du finner på noen av klærne. Fuglen er et alternativ til vår logo, som har veldig mange detaljer, og ikke alltid gjør seg så godt på klær.
    Vi håper disse fantastiske produktene vil falle i smak, og ved salgssuksess her kan vi love ny runde med klær allerede til sommeren. Mange fete designs er allerede klare!
    Kjøp

    Alle klærne kan kjøpes på våre stands på Martin’s og Åråsen før hjemmekamper. Er du interessert i å kjøpe disse utenom kampdager eller bor langt unna? Kontakt oss på medlem@kanari-fansen.no så er vi fleksible og finner en løsning på dette.
    Priser

    Hettejakke/hoodie: 600,-
    Joggebukse: 400,-
    T-skjorte: 200,-
    Skjerf: 200,-
    Nøkkelbånd: 40,-

    Kim
    Styremedlem KFL
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Ser bedre ut i bruk enn slengt på gulvet.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • Robiwan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 603

      #3
      Går noen av inntektene til LSK? Kjøper gjerne supporter utstyr, men vil da at LSK skal få (noe av) penga.
      Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

      Kommentar

      • Fletch
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Feb 2004
        • 11

        #4
        Hvor store str er det å få kjøpt?

        Kommentar

        • knut
          Make knut Great Again
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2006
          • 9370

          #5
          Opprinnelig skrevet av Robiwan
          Går noen av inntektene til LSK? Kjøper gjerne supporter utstyr, men vil da at LSK skal få (noe av) penga.
          Kfl bidrar jo plutselig med noen k til #vierlsk osv, så kan jo tenkes at noe havner der.

          Ellers er vel KFL drifta for lut og kaldt vann, så hvor penga havner er ikke store bekymringa når jeg kjøper t-skjorta til venstre

          Spoiler:
          Blusskasse?

          Kommentar

          • perrern80
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2006
            • 603

            #6
            Her blir det kjøpt inn full kolleksjon! Om ikke to. En i størrelse dobbel elefant til meg, mens guttungen for få noe å vokse i
            Hvor mye av overskudd som går til reduserte turer, #vierlsk, eller evt. Knuts spoiler forslag over her,legger jeg meg ikke opp i. Men etter fjorårets regnskap, samt kontroll komiteens henstilling, regner jeg med det vil dryppe litt på to av de nevnte over.

            Kommentar

            • glasgow
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2007
              • 1251

              #7
              Årets april spøk ?
              Alt for store logoer.

              Kommentar

              • Håkon Henriksen
                Administrator
                • Nov 2003
                • 6411

                #8
                Klærne er virkelig lekre, og det er mange størrelser å velge mellom.
                Vi kommer til å være på plass med salgs stand ved storskjermen når vi møter Start på tirsdag.

                Når det gjelder et eventuelt overskudd så er det liten tvil om at vi i Kanari-Fansen styret med glede deler med LSK.
                I sesongen 2014 støttet vi #VIERLSK med over 84.000,- i tillegg ettergav vi 30.000,- som klubben skylte oss.
                Noe som gjør oss til en av de største bidragsyterne rent økonomisk.
                Håkon Henriksen
                -
                Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                -
                ALT FOR FUGLA

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎