Årets nykommer

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    Årets nykommer

    Mange unggutter i LSK nå som ikke har vist seg frem i Tippeligaen for oss. Vanvittig viktig at et par av de virkelig viser at de er gode nok og tar steget.

    Lager "hold deg fast" en poll der du kan stemme på hvem du trur blir stjerneskuddet i år.

    Har kun valgt unggutter her uten å ha spilt fast. (94-modeller og yngre).
    66
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    #2
    Jørgen Kolstad
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      #3
      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
      Viste det var noen jeg glemte. For sent å legge til?
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • Percy Nilegård
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 5146

        #4
        Stemte på Bonke, men tror også Ofkir kan vise seg fram. Det jeg har sett av ham så langt har vært lovende.
        "Alltid blodsprengt"!
        Fong/Macho

        Even Nordlien

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
          Stemte på Bonke, men tror også Ofkir kan vise seg fram. Det jeg har sett av ham så langt har vært lovende.
          Han er det sprut i. Virker kanskje litt av og på som type uten at jeg bruker så mye annet en magefølelsen nå. God offensivt og uforutsigbar. Hvordan er han egentlig defensivt?

          Vår nye framherjare har ikke fått mange stemmer. Lurer på om han blir en joker i år eller om det er litt tidlig. Det at vår kjære trener henta han i kamp med andre meget gode spillere lover jo bra.

          Hadde vært digg med en som kom inn å putta på slutten av kampene. En slik spiller er verdt mange poeng i løpet at en sesong.

          Ellers må et par av gutta virkelig løfte seg og vise stabilitet hvis dette skal bli en knallsesong. Håper virkelig noen tar steget og viser at de er gode nok og kan prege seniorfotball.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • El Caco
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2009
            • 2286

            #6
            Krogstad. Grunnen er enkelt at plassen ute til høyre er "up for grabs", og jeg føler samtidig at han har vist tydelige fremskritt hver match han har spilt. Tror han er en spiller som kan spille på et jevnt godt nivå hele tiden. Innocent er kanskje litt bak Finnur og Johan sentralt(?), og vil være avhengig av skader på en av disse for å spille fast.
            Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎