Tromsø - Lillestrøm 19.04.2015 kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4377

    For et rasshøl han Tromsøspillern. Nekter å legge seg flat etter taklingen. Mener han IKKE kom inn med strake bein og at gult var riktig. Utrolig at det går an. Idiot.
    ..................

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      Opprinnelig skrevet av dollyholly
      Registrerer at flere slakter forsvaret I dagens kamptråd. Syntes ikke 5 skudd på mål for TIL er så veldig avskrekkende. Laget har sluppet inn tre mål på tre kamper. Godkjent. Fakta er at det det er det offensive samhandlingsmønsteret som overhode ikke eksisterer. Legg merke til hvor mange ganger vi har gode overgangsmuligheter hvor ballen faen meg ikke går fremover. Andersson er I mine øyne værsst I klassen der. Ble litt bedre utover 2.omg I dag.
      Enig i at antallet baklengs ikke er avskrekkende, men måten de kommer på. Pluss på med en tre fire solide hjerteinfarkt i hver jævla kamp så ser du tegninga. Mot bedre lag blir dette hardt straffet.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4377

        Heller ikke TIL-trener Steinar Nilsen mener situasjonen fortjente noe mer enn gult kort, og mener dessuten at TIL burde hatt et frispark like i forkant.
        - Jeg opplever først og fremst at det er dårlig av dommeren at han ikke dømmer frispark til oss når Zdenek Ondrasek blir direkte revet overende i en positiv angrepsretning for oss. Så blir det en duell etter det hvor jeg mener Marcus får rettmessig gult kort, men det er ikke noe mer enn det, sier Nilsen
        Haha, hva i helvete. For noen snømenn oppe i nord!
        ..................

        Kommentar

        • dollyholly
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2007
          • 965

          Forøvrig er det på tide å degradere Brage Sandmoen. Helt siden han gav meg to gule, det ene for munnbruk i en 3.divkamp på midten av nittitallet har jeg mislikt Sandmoens dommergjerninger. Skandale!!!

          Kommentar

          • Jannis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2005
            • 266

            For en svak kamp, meget bekymringsverdig at vi kun har 2 poeng etter 3 kamper der jeg hadde regnet med full pott og 8 poeng.
            Her blir det kampen for å overleve, dette blir nok en sesong i bunnen er jeg redd......

            Kommentar

            • Herman
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2010
              • 1101

              Fullt mulig at Arni Vilhjalmsson kan bli en solid spiss (I don't know), men noen kantspiller er han ikke. Hva han har gjort for å havne foran Friday (og Pellegrino?) i køen fatter jeg heller ikke. Kan umulig være bra å komme til en ny liga med høyere tempo og bli spilt helt ute av posisjon heller.

              3p på tre kamper. Mot motstandere jeg mener vi har et (mye) bedre mannskap enn. Særlig Aalesund har jo vist så langt i år at er et elendig lag, men likevel var kampplanen vår å ligge dypt, la dem ha ball og kontre. Dårlige resultater kan aksepteres så lenge intensjonen er god og spillestilen bærekraftig - men så langt virker det å være det motsatte av Runars plan. Han sier vi vil prøve å kjempe om topp 5 som i fjor, men det forutsetter en betydelig mer ambisiøs tilnærming enn hva vi har sett så langt. Og ikke minst bedre matchcoaching.
              Twitter

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                Cuntmoen fikk 2 points av vg. Så fikk han den hvertfall, domaren.

                Selv om BHR forteller oss om strake ben, så ble han heldigvis ikke truffet av det. Men motsatt bøyde legg, altså stor fart inn. Orker ikke tenke mer på hva som kunne skjedd.

                Og et par ting til: Dere etterspør lsk'ere som tar han svenskefaan, Johan var oppi trynet hans umiddelbart. Følge med litt a. Men fler sku ha laga bråk, fy f. Enig der.

                -Ta igjen gutter, ta han ved første anledning! Bør bli et etterspill på dette rasset.
                Last edited by Yellow-not-jella; 20.04.2015, 12:54.

                Kommentar

                • ulfpulf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 2506

                  Bøg som skjellsord? Der mistet du meg.

                  Kommentar

                  • Børge
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2013
                    • 2541

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Poeng borte mot Tromsø og Aalesund er helt ok samtidig er dette så svakt at jeg gruer meg til resten av sesongen.
                    Hadde det blitt tre poeng hjemme mot Start, hadde man nok hadde alt sett så mye bedre ut!
                    Sint og tverr på felt N

                    Kommentar

                    • Sovekanaris
                      Medlem
                      Møteplager
                      • May 2011
                      • 98

                      Det som er kjedelig med disse uavgjortresultatene er at vi burde hatt med oss minst en 3poenger.
                      Det kommer tunge og vanskelige kamper fremover så skulle gjerne hatt 3 poeng mot et av disse lagene.

                      Kampen er forsåvidt grei. Blir aldri noe særlig flyt i spillet da jeg syntes dommeren blåser for "håndballfeil" som vil si hver gang man er borti hverandre. Man får jo ikke lov å dulte borti hverandre og når en spiller blir utsatt for mordforsøk kommer det et gult kort.

                      Jeg så noen kommenterte "vm i feilpasninger". La meg dra opp en statistikk fra denne kampen.
                      Tromsø Hadde 400 pasningsforsøk og 296 vellykkede
                      LSK hadde 382 pasningsforsøk og 300 Vellykkede.
                      Det er vel ikke altfor gæli?
                      Sovekanaris / DJ Reload
                      Årets tifobajas 2015.
                      FuglaTIFO

                      Kommentar

                      • trigz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 7056

                        Fikk ikke sett kampen i går, så har bare èn kommentar:

                        http://www.tv2.no/2015/04/19/sport/6821791

                        Jeg håper noen tar affære og sparker faen ut av dette rasshølet når Tromsø kommer til Åråsen, og at han får gjennomgå fra tribunen også. Det er en av de aller styggeste taklingene jeg har sett.
                        Last edited by trigz; 20.04.2015, 10:49.
                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                        Kommentar

                        • Kvalen
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 327

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Fikk ikke sett kampen i går, så har bare èn kommentar:

                          http://www.tv2.no/2015/04/19/sport/6821791

                          Jeg håper noen tar affæren og sparker faen ut av dette rasshølet når Tromsø kommer til Åråsen, og at han får gjennomgå fra tribunen også. Det er en av de aller styggeste taklingene jeg har sett.
                          Interresant å se reaksjonen hans etterpå også. Syns det ser ut som at han står og smiler..
                          "For bergenserne blir dette som en kjapp onanering - en kortsiktig selvtilfredsstillelse"
                          - Ivar Hoff

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            I hvert fall hyggelig at Jesper Mathisen, Pål Andre Helland, Ole Martin Årst og Freddy Dos Santos var rimelig tydelige på hva de mente om taklingen. Tydeligvis ikke bare publikum som er frustrert over nivået til dommerne i norsk fotball.

                            Man får de dommerne man fortjener, og når nivået på fotballen i Norge er såpass lavt er det ikke overraskende at dommerne er svake. Men det er jo farlig å la folk med mindre fotballforståelse enn meg, få slippe til og dømme kamper. Så lenge det er sånn, må NFF i enda større grad gå inn i ettertid å gi lange karantener til spillere og dommer som åpenbart ikke kan faget sitt. Det er vel for mye forlangt. Regner med at både Hansson og Sandmoen er å se neste runde også.
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9413

                              Opprinnelig skrevet av Kvalen
                              Interresant å se reaksjonen hans etterpå også. Syns det ser ut som at han står og smiler..
                              Han flirte, og ikke bare sånn "nervøst" som kanskje kunne vært "å forvente", men som den douchen han er.

                              Kommentar

                              • ynnor
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 857

                                Nå sier sandmoen at situasjonen gikk så fort at han ikke fikk det med seg. Hvordan kan man da dømme på det nivået? Må jo være verdens dårligste unnskyldning gjennom tidene. Det er jo farta som er hovedsaken i en grusom takling.

                                Kommentar

                                • Stray Cat
                                  Moderator
                                  • Aug 2008
                                  • 5914

                                  Opprinnelig skrevet av ynnor
                                  Nå sier sandmoen at situasjonen gikk så fort at han ikke fikk det med seg. Hvordan kan man da dømme på det nivået? Må jo være verdens dårligste unnskyldning gjennom tidene. Det er jo farta som er hovedsaken i en grusom takling.
                                  Fort? Kanskje, men Sandmoen er i særdeles god posisjon til å se situasjonen og da er det ikke noen unnskyldning Se klippet i Riise-intervjuet.
                                  For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                  Kommentar

                                  • bjarmann
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 2889

                                    At Brage sier det gikk for fort er jo helt utrolig. Norge, hvor farta på det som spilles på banen kanskje er den laveste i Europa. Da må du legge fløyta på hylla, eventuelt stappe den opp i rævva å lage fløytelyder med fisen din Brage. Du fortjener ikke bedre. Skal fly til Tromsø nå for å ligge i buskene utafor leiligheten til Tromsøspilleren som tok Bjørn Helge, å grisetakle han i hoftehøyde med full kraft når han kommer smilende ut av døra på vei til trening. Da, da smiler du ikke lenger!
                                    I år så tar vi alt

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                      At Brage sier det gikk for fort er jo helt utrolig. Norge, hvor farta på det som spilles på banen kanskje er den laveste i Europa. Da må du legge fløyta på hylla, eventuelt stappe den opp i rævva å lage fløytelyder med fisen din Brage. Du fortjener ikke bedre. Skal fly til Tromsø nå for å ligge i buskene utafor leiligheten til Tromsøspilleren som tok Bjørn Helge, å grisetakle han i hoftehøyde med full kraft når han kommer smilende ut av døra på vei til trening. Da, da smiler du ikke lenger!
                                      Du tør ikke....
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • joacim
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2009
                                        • 559

                                        Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                        At Brage sier det gikk for fort er jo helt utrolig. Norge, hvor farta på det som spilles på banen kanskje er den laveste i Europa. Da må du legge fløyta på hylla, eventuelt stappe den opp i rævva å lage fløytelyder med fisen din Brage. Du fortjener ikke bedre. Skal fly til Tromsø nå for å ligge i buskene utafor leiligheten til Tromsøspilleren som tok Bjørn Helge, å grisetakle han i hoftehøyde med full kraft når han kommer smilende ut av døra på vei til trening. Da, da smiler du ikke lenger!
                                        Pondus takling?
                                        Styremedlem 2016

                                        Kommentar

                                        • Oldtimer
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Feb 2011
                                          • 316

                                          Opprinnelig skrevet av Rune
                                          I hvert fall hyggelig at Jesper Mathisen, Pål Andre Helland, Ole Martin Årst og Freddy Dos Santos var rimelig tydelige på hva de mente om taklingen. Tydeligvis ikke bare publikum som er frustrert over nivået til dommerne i norsk fotball.

                                          Man får de dommerne man fortjener, og når nivået på fotballen i Norge er såpass lavt er det ikke overraskende at dommerne er svake. Men det er jo farlig å la folk med mindre fotballforståelse enn meg, få slippe til og dømme kamper. Så lenge det er sånn, må NFF i enda større grad gå inn i ettertid å gi lange karantener til spillere og dommer som åpenbart ikke kan faget sitt. Det er vel for mye forlangt. Regner med at både Hansson og Sandmoen er å se neste runde også.
                                          Iallfall ikke Sandmoen iflg rb.no! Bra!!

                                          Kommentar

                                          Working...