Strømmen i tredje runde i cupen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tilt
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2007
    • 813

    Trist, for cupen var vår joker og eneste mulighet til å vinne noe i år. Økonomisk er dette også en fadese.
    livet er en gamp for de som ikke kan si k
    https://twitter.com/#!/KjetiI

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      hva var'e jeg sa, takkskarru ha. Nei, det var synd. De var best også, var de ikke? Noen bør føle seg utrygge på laget etter dette, og Runar K MÅ la det få en eller annen slags konsekvens.

      Kommentar

      • Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

        Opprinnelig skrevet av Bibaboy
        Dette er noe av det absolutt svakeste jeg har sett av LSK. Lurer på hva de skylder på. Det er en så fortjent seier til et Strømmen som virkelig vil vinne kampen. Vi ser ut som juniorspillere mot et middels 1. div lag. Det er så flaut at jeg har ikke ord. Trodde vi nå var virkelig på gang, men så feil kan man ta. #gialtgaranti my ass.
        Garantien gjelder bare på Åråsen, din reklamasjon tas ikke til følge. De må også vennligst vise kvittering på kjøp av garantibevis.

        Kommentar

        • Langballa
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2014
          • 321

          hva skjedde egentlig emd at alt skulle gjennom midtbanen hver jævla gang og Erling ikke fikk en eneste løpeball? Må ha vært taktisk utdritning i går-.-

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            Måten det skjer på får meg til å grine. Var kun Riise som skjønte viktigheten av denne kampen. Resten pissa på alle LSK-supportere, særlig den eldre garde som virkelig har et hatforhold til 2010.
            ..................

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              Jeg blir så jævlig provosert av det idiotiske svaret på all kritikk fra Lillestrøm Sportsklubb. "nå ser vi frem til neste kamp" og "dere er vår 12. mann". Ja, for det hjelper. Idioter!
              KFL burde faenmeg la være å synge neste kamp. Hvorfor støtte patetiske spillere som driter på klubb og supportere?

              Kommentar

              • fredpet76
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 1211

                Ser dere på sjansene vi hadde i ekstraomgangene er det ganske utrolig at vi ikke putter. Ditto utrolig de målene de fikk. Han setter aldri et slikt frispark igjen, og tilfeldigheten som oppstod på deres andre scoring er også veldig uflaks for vår del. Legger en til at begge scoringene deres så å si var omgangens siste spark på ballen var bare prikken over i`en.
                100% uflaks vil jeg også si vi hadde i tillegg til svak prestasjon. Er lov å si det.

                Kommentar

                • BroganTrundler
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2014
                  • 665

                  Det kunne vært verre, vi kunne vært Glimt.

                  Kommentar

                  • Felt C
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 776

                    Opprinnelig skrevet av BroganTrundler
                    Det kunne vært verre, vi kunne vært Glimt.
                    Uansett sifre er det ikke noe som er verre enn å tape for 2010 i NM.Hadde heller tapt 5-0 for Åkrene enn å tape mot 2010.

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av Felt C
                      Uansett sifre er det ikke noe som er verre enn å tape for 2010 i NM.Hadde heller tapt 5-0 for Åkrene enn å tape mot 2010.
                      Amen. Jeg er nesten like sur i dag, ett døgn etter..

                      Kommentar

                      • ap4
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 271

                        Halvparten av tippeligaen ute av cupen etter tre runder. Må være et stort holdningsproblem et sted.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3146

                          Opprinnelig skrevet av ap4
                          Halvparten av tippeligaen ute av cupen etter tre runder. Må være et stort holdningsproblem et sted.
                          Ja. men det gjør ikke vår innsats noe bedre. Vi skal ikke være som alle andre…tror jeg...

                          Kommentar

                          • tullebukk
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2006
                            • 5446

                            Kampen er historie nå er det Viking vi må slå..

                            Kommentar

                            • G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3146

                              Opprinnelig skrevet av tullebukk
                              Kampen er historie nå er det Viking vi må slå..
                              Det er halmstrået jeg klamrer meg til. Sist vi leverte en like flau forestilling (på Lerkendal), så svarte vi med 3 strake seire.

                              Kommentar

                              • Felt C
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2004
                                • 776

                                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                Kampen er historie nå er det Viking vi må slå..
                                Jeg er fortsatt griseforbanna på de som leverte oss den ydmykelsen.G-R-I-S-E-F-O-R-B-A-N-N-A!

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2526

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Kampen er historie nå er det Viking vi må slå..
                                  Og det er faen meg en av de største og styggeste hendelsene i historikken. Slike hendelser skal faen meg ikke gå upåvirket hen! Kampen er en skam jeg faen meg ikke glemmer så lett - laget som knekte 45 år med perfekt maktbalanse. Lagbildet for 2015 burde settes opp på en egen skammens vegg og til advarsel i garderoben.

                                  Jeg er ikke født og oppvokst i Lillestrøm. Jeg har ikke vært på Åråsen siden jeg var en neve stor. Jeg har alltid støtta LSK og fulgt nøye med hva som skjer. De siste årene har jeg møtt opp på Åråsen i tykt og tynt. Etter ræva prestasjoner hvor man nærmest har grua seg for å gå på kamp. Gått grinete hjem. Vært så forbanna at jeg kunne returnert sesongkortet tvert i blodtåka.

                                  En ting kan jeg dog ikke huske: å kjenne en så stor skam over en prestasjon som på onsdag. "Heldigvis" er jeg forpliktet til å møte opp på trening med junior og laget han spiller på som assistent på onsdager, så jeg fikk kun sett de siste 75 minuttene på tv.

                                  Og ja, den verste blodtåka har lagt seg. På tross av det sitter smaken av fiasko og flau opptreden sterkt igjen i munnen. Maken til patetisk opptreden. Vitner om at 9 av 10 spillere mangler selvrespekt ovenfor seg selv og historien.

                                  Å forsøke å feie slik prestasjoner under teppet, er som å pisse på historien. Det er å hoppe bukk over klubbens ære. Vi supporterne burde i det minste ikke la slikt gå i glemmeboka - det holder at 9 av 10 spillere gjør det! Trenerapparatet ser ikke ut til å bry seg. Hva faen er det for en reaksjon?

                                  Ja - jeg er rasende forbanna fortsatt. Denne kommer til å sitte langt inne!
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎