Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5092

    Kamptråd Strømsgodset IF - Lillestrøm SK, søndag 31. mai 2015 klokken 15.30.

    Uendret lag, evt Ringstad inn for Simen?

    Arnold
    Riise - Amundsen - Kippe - SKM
    Finnur - Bonke
    Kolstad - Andersson - Fofana
    Erling

    4 på rad, eller ned på jorda?
  • Frode D. Homb
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 982

    #2
    Opprinnelig skrevet av McGuffy
    Uendret lag, evt Ringstad inn for Simen?

    Arnold
    Riise - Amundsen - Kippe - SKM
    Finnur - Bonke
    Kolstad - Andersson - Fofana
    Erling

    4 på rad, eller ned på jorda?
    Vil ha Simen fra start da han har tempoet i beina nå. Håper vi har kjørt spilløkter på små flater med skyhøyt tempo. Klarer vi å flytte beina fort nok og varierer spillet slik vi har gjort, så har vi gode sjanser til å ta vår fjerde seier på rad.

    Jeg anser muligheten betraktelig bedre enn det Unibet gjør og anbefaler folk til å spille på borteseier hos dem i denne kampen.
    Last edited by Frode D. Homb; 28.05.2015, 15:30.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3323

      #3
      SIF vil nok gå hardt ut her med ny trener (hvis det er lov å kalle assistenten ny) - noe som bør åpne opp mye rom for oss. Derfor ønsker jeg Friday inn for Kolstad, Erling flyttes ned på kant og Friday tar spissplassen. Regner nok uansett med at RK starter med det samme som har tatt tre strake, og jeg skal ikke kverulere på det.

      Vi er i god form, men tar vi virkelig fire strake? Ikke umulig, skulle dog ønske Nilsen fortsatt var trener. Lag som bytter trener pleier som regel å gi effekt i kampen etter. Men tror vi er godt forberedt, og tror derfor på uavgjort.

      2-2, et resultat en bør være greit fornøyd med.

      Kommentar

      • Børge
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2013
        • 2526

        #4
        Opprinnelig skrevet av LS89
        Derfor ønsker jeg Friday inn for Kolstad, Erling flyttes ned på kant og Friday tar spissplassen.
        Erling er spiss. Ferdig snakka.
        Sint og tverr på felt N

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #5
          Opprinnelig skrevet av Børge
          Erling er spiss. Ferdig snakka.
          Ikke bare spiss, han er førstevalg som spiss! Til g med foran Friday!

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4376

            #6
            Laget er vel stort sett udiskutabelt. Eneste spørsmålet er vel Simen vs Ringstad. Jeg mener vi bør kjøre samme lag igjen. Hadde vært så sykt digg med en seier her! Over 6 år siden sist.
            ..................

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              #7
              Friday er en mye farligere og råere speller enn Kolstad. Men kommer an på kampbildet osv..
              Simen tar jo for seg mer i duellene enn Ringo gjør. Nei, syns egentlig Homb sier det bra ang spilløktene før matchen. Og selv om dere og vg mener EK kun er spiss, og en meget effektiv sådan, så er han nok ikke det helt ennå. Nærmer seg dog. Er konstant uromoment, rart han ikke får strekker overalt. Helt utrulig innsats/intensitet i spillet sitt i perioder mot Glømt.

              Drømmer om oppspill mot Fredde, og Erling på løp.. Høibråten og Valsvik stopperparet dems? MorFof dribler seg inn motsatt.

              Må bare schedule en tur te Drammen Harry TV land.

              Kommentar

              • Frode D. Homb
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 982

                #8
                http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Drammen/Drammen/Her er været som venter oss på søndag. Godset vanner noe sinnsykt like før og i pausen. Men det er meldt oppholdsvær med gløtt av sol.
                kl 14–20 17° 0 mm Svak vind, 3 m/s fra vest

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2109

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av McGuffy
                  Uendret lag, evt Ringstad inn for Simen?

                  Arnold
                  Riise - Amundsen - Kippe - SKM
                  Finnur - Bonke
                  Kolstad - Andersson - Fofana
                  Erling

                  4 på rad, eller ned på jorda?

                  Jeg har sansen for unge Kolstad ,som absulutt har vært en posetiv overaskelse for LSK (og meg) denne sesongen.

                  Men det bør jo ikke være noen tvil om at en skadefri Friday bør komme foran han i køen , selv også evt som høyre kant.

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2870

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Playboy1
                    Men det bør jo ikke være noen tvil om at en skadefri Friday bør komme foran han i køen , selv også evt som høyre kant.
                    Uenig. Kolstad har på ingen måte spilt seg ut. Han har de tre siste kampene vært en velfungerende del av et lag som har fungert godt, og som har vunnet. Fred får stille seg i køa. Han rykker raskt nok fram, uansett. Til og med Lundemo (vs. Finnur) og Ringo (vs. Simen KM) bør overbevise via innhopp (og treninger) at de fortjener startplassen bedre enn de som er inne i dag.

                    Kommentar

                    • Kanariz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2005
                      • 2507

                      #11
                      Never change a winning team!

                      Kommentar

                      • _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4376

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                        Uenig. Kolstad har på ingen måte spilt seg ut. Han har de tre siste kampene vært en velfungerende del av et lag som har fungert godt, og som har vunnet. Fred får stille seg i køa. Han rykker raskt nok fram, uansett. Til og med Lundemo (vs. Finnur) og Ringo (vs. Simen KM) bør overbevise via innhopp (og treninger) at de fortjener startplassen bedre enn de som er inne i dag.
                        Helt enig. En Lundemo som vi så i de tre første kampene holder ikke. Men mest sannsynlig så var han småskadet og var ikke i nærheten av sitt beste. Uansett fint at vi har mange spillere i form sånn at det ikke haster så jævlig å få han fortest mulig tilbake. Får ta den tiden han trenger.

                        Kolstad synes jeg helt klart fortjener ny tillit. Bra ferdigheter og ikke minst innsats. I pausen mot Glimt var det såvidt han fikk snakka til Cmore for svetten rant så jævlig.

                        Når det gjelder Friday så synes jeg ikke han er god nok ennå. Han har ekstreme kvaliteter og er en veldig fin joker, men har MYE å gå på taktisk. Valgene hans med ball er til tider håpløse. Får han retta på det så er han klasse, men så langt er Erling soleklart valg på topp!

                        Tror dette er første gang jeg har trua mot Godset borte. Dette kan vi ta! Men nå må vi tørre, også på bortebane mot et (antatt) topplag! Null respekt og spill vårt eget spill.
                        ..................

                        Kommentar

                        • Yellow-not-jella
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Mar 2009
                          • 1606

                          #13
                          Kolstad er junior, og det betyr ikke vraking hvis han ikke starter HVER kamp. Men skal visstnok være noe bedre på plast enn på gress er det noen som påstår. Bra!
                          Friday var god i første mot vif hjemme også, men mulig valg han tar generelt er litt rare. Får jo ikke sett det, siden han nesten ikke har spilt siden rbk da...

                          Kommentar

                          • Larkern
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Aug 2005
                            • 35

                            #14
                            Jeg er ikke nødvendigvis av "never change a winning team". Men sett ut fra siste tre kamper der vi har scoret greit med mål, og nesten ikke hatt sjanser i mot, så ville jeg tengt meg godt om før jeg bytta. Balansen i laget virker bedre en på lenge i kampene.
                            Og ingen bør bli vraket fordi at man er ung heller.

                            Når det er sagt så har jeg ikke sett noen trenger eller 2. lagskamper, så det kan godt være at noen har gjort seg fortjent til å starte i Drammen via det. Da er så klart saken helt annerledes.

                            Kommentar

                            • Langballa
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2014
                              • 321

                              #15
                              Mange som skal ta toget før kamp? Eller er alle på buss? Lurer da på hvor folk i så fall drar, så det går ann å samle en liten gulsvart bande. Vi er 15 stykk som toger inn i 12 tia

                              Kommentar

                              • e.d
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2005
                                • 688

                                #16
                                Det er så mange som spiller solid om dagen, og jeg tror at uansett lagoppstilling så blir dette en enkel kamp og seiersrekken fortsetter.
                                synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                                Kommentar

                                • Børge
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2013
                                  • 2526

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Langballa
                                  Mange som skal ta toget før kamp? Eller er alle på buss? Lurer da på hvor folk i så fall drar, så det går ann å samle en liten gulsvart bande. Vi er 15 stykk som toger inn i 12 tia
                                  Sjekka togtidene? Buss for tog mellom Asker og Drammen. Tenkte samme tanken, men vi går for bil om vi reiser.
                                  Sint og tverr på felt N

                                  Kommentar

                                  • joacim
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2009
                                    • 559

                                    #18
                                    mener jeg har sett en tråd som omhandler reisemuligheter osv for kanaris, hvor folk som ikke kommer seg på kamp kan sjekke om de kan sitte på, eller folk som har plass til andre fugler sier ifra. finer den ikke igjen, så poster her.

                                    vi er 4 som kjører bil fra Holt/Vestvollen, og har plass til en til - om du ikke har penger til bussen, eller på en eller annen måte ikke kommer deg til drammen, så tilbyr jeg et gratis sete til og fra. kampbilletten står du selv for .

                                    Alle mann til Drammen!
                                    Styremedlem 2016

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                      Kolstad synes jeg helt klart fortjener ny tillit. Bra ferdigheter og ikke minst innsats. I pausen mot Glimt var det såvidt han fikk snakka til Cmore for svetten rant så jævlig.
                                      Av de offensive spillerne våre, så synes jeg Kolstad er den beste kombinasjonsspilleren sammen med JA og en viktig del av laget ift balansen man har funnet nå. Jobber ærlig begge veier, flink med ballen på få touch og har et bra blikk og god forståelse for spillet. Gjør ting langt mer enkelt enn f.eks Friday og Lundemo vil gjøre i samme posisjon.
                                      Ferdighetene til Friday og Lundemo er utvilsomt på et høyere nivå pr.dd, men om de vil styrke kollektivet kontra Kolstad slik laget fungerer nå er jeg jaggu ikke sikker på, og er noe jeg vil se igjennom noen innhopp før man endrer på et lag som har sett veldig godt balansert ut de siste 3 kampene.

                                      Kommentar

                                      • Håkon Henriksen
                                        Administrator
                                        • Nov 2003
                                        • 6411

                                        #20
                                        Bussene til Kanari-Fansen er også et meget godt alternativ. Selv tester jeg familiebussen i morgen. Med 3 barn.
                                        Håkon Henriksen
                                        -
                                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                        -
                                        ALT FOR FUGLA

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎