Lillestrøm SK vs Viking FK, Søndag 7/6 kl 20.00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Kamptråd Lillestrøm SK vs Viking FK, Søndag 7/6 kl 20.00

    Nå er det kampen mot Viking som gjelder.
    Nå er det liten tvil om at jeg forventer innsats fra alle som en i denne matchen.
    Dette er eksamen for alle.
    Viking skal slaktes, vi SKAL ha alle 3 poenga denne kampen.
    Nå er det på tide at vi får litt bevis på denne "Gi alt" garantien...

    Laget blir nok som de siste kampene, med et bytte

    Origi
    Riise, Amundsen, Kippe, Kind Mikalsen
    Kolstad, Margeirsson, Andersson, Fofana
    Fredag, Føniks
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3323

    #2
    For min del ser jeg gjerne Krogstad inn nå. Kolstad har forsåvidt ikke spilt seg ut, selv om kampen mot Strømmen og Godset var svak, men det er heller ingen skam å la han hvile når vi har flere gode alternativer der. Krogstad var den som imponerte meg mot Start i serieåpningen, men har ikke fått så fryktelig mange muligheter etter det. Står dog med en scoring mot S08 - liker spillertypen. Vil gjerne se mer til han.

    Kommentar

    • G-Man
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2011
      • 3146

      #3
      Ville seriøst vurdert å benke Fofana for å få han til å skjønne at ingen er hellige.

      Kommentar

      • Stray Cat
        Moderator
        • Aug 2008
        • 5914

        #4
        Opprinnelig skrevet av G-Man
        Ville seriøst vurdert å benke Fofana for å få han til å skjønne at ingen er hellige.
        Hvis det stemmer at Fofana mistet en av sine nære rett før kampen mot Strømmer, så kanskje dere gir ham litt slakk?
        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

        Kommentar

        • G-Man
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2011
          • 3146

          #5
          Opprinnelig skrevet av Stray Cat
          Hvis det stemmer at Fofana mistet en av sine nære rett før kampen mot Strømmer, så kanskje dere gir ham litt slakk?
          Hvis det forklarer innsatsen i kampene før også, så ja, absolutt.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            #6
            Opprinnelig skrevet av Stray Cat
            Hvis det stemmer at Fofana mistet en av sine nære rett før kampen mot Strømmer, så kanskje dere gir ham litt slakk?
            Kom frem at det var rett før godset. Men ja, slikt kan sitte i en stund.

            Kommentar

            • joacim
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2009
              • 559

              #7
              folk glemte kanskje at han scorte vårt mål mot strømmen - Fofana bør ikke benkes på grunn av 2 kamper hvor han ikke briljerer
              Styremedlem 2016

              Kommentar

              • Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

                #8
                Opprinnelig skrevet av joacim
                folk glemte kanskje at han scorte vårt mål mot strømmen - Fofana bør ikke benkes på grunn av 2 kamper hvor han ikke briljerer
                Det målet var ei heller hvilket som helst mål, det var faktisk et av de råeste soloraidene jeg kan huske å ha sett i Norge overhodet. Maradona-takter fra vårt sorte gull. Særiøst, i Imoh Fred Friday, Bonke Innocent og Moryke Fofana har vi juveler-juveler er til for å brukes, ikke ligge i en eller annen hylle. Kjør de knallhardt - så lenge vi har de. Og få inn minst en-to nye nye afrikanere årlig, Bjarmann. Finnes så utrolig mye mer talent der enn i lille Norge.
                LSK Norges beste lag

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2870

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
                  Det målet var ei heller hvilket som helst mål, det var faktisk et av de råeste soloraidene jeg kan huske å ha sett i Norge overhodet. Maradona-takter fra vårt sorte gull. Særiøst, i Imoh Fred Friday, Bonke Innocent og Moryke Fofana har vi juveler-juveler er til for å brukes, ikke ligge i en eller annen hylle. Kjør de knallhardt - så lenge vi har de. Og få inn minst en-to nye nye afrikanere årlig, Bjarmann. Finnes så utrolig mye mer talent der enn i lille Norge.
                  Nåja. Det var ikke akkurat godt forsvarsspill heller, fra et lag som nettopp fikk seks fortjente i sekken av et bunnlag i obosligaen.

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2870

                    #10
                    Jeg er helt enig i de som mener at Fofana bør starte på benken i denne kampen. Så får han heller komme innpå i annen omgang, med et nyoppfrisket minne om at fotball egentlig er et lagspill.

                    Kommentar

                    • e.d
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 688

                      #11
                      Så når Fofana har et soloraid og scorer slik som mot glimt så er det greit,- da er han en lagspiller? Men hvis han prøver noen soloraid og mister ballen,-da er han ikke en lagspiller?
                      En av de første jeg ville tatt ut på laget er Fofana for han er en spiller som kan gjøre det ekstraordinære, og da må han også få lov til å feile og variere i prestasjonene.
                      Last edited by e.d; 05.06.2015, 17:49.
                      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        #12
                        Fofana var en av våre beste mot Strømmen og har spilt bra i år. Jeg har fulgt trådene her inne de siste ti årene, og ofte får de gode spillerne pepper når de ikke leverer som forventet i enkeltkamper. Fofana spiller med høy risiko og det ser sinnsykt bra ut når han putter, men helt dust ut når han dribler seg fast. Han må brukes i rom og i fart, da gjør han ting i et tempo få her til lands matcher å forsvare seg mot. Mot Viking blir han viktig. En annen ting er at vi må være gode på dødball fordi Viking forsvarer seg godt i etablert spill.

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3146

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av e.d
                          Så når Fofana har et soloraid og scorer slik som mot glimt så er det greit,- da er han en lagspiller? Men hvis han prøver noen soloraid og mister ballen,-da er han ikke en lagspiller?
                          Fofana var elendig mot Glimt, til han scoret målet og vi "tilga". Fakta er at han ved å IKKE være en lagspiller ødela den ene store sjansen etter den andre. Samme mot Godset, og igjen mot Strømmen.

                          Hadde en lagspiller som f,eks BBS vært i de samme situasjonene, hadde vi scoret adskillig flere mål. (Lett å påstå når det aldri kan bevises, jeg vet det, men likevel?)

                          Se på Erling. Han hadde det motsatte problemet. I år har han blittmer bevisst, har justert, og blitt langt viktigere. Han scorer, men setter også opp medspillere.

                          Runar må ta en prat med Fofana. Det er mulig å justere dette. Med de ferdighetene han har vil det være håpløst om vi kommer i en situasjon hvor han ødlegger mer enn han skaper.

                          Kommentar

                          • Frode D. Homb
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2003
                            • 982

                            #14
                            Dersomatte og hvisomatte. Når Fofana dribler av flere spillere og skaper sjanser, så er det viktig for laget, selv om han ikke scorer. Særlig er det viktige i kamper hvor vi stanger mot en mur, slik vi gjorde mot Strømmen.

                            Blir det for mye ego og vi får for mange brudd i mot, så er det ikke bra. Men mange av bruddene vi fikk som følge av Fofanas driblinger mot Strømmen, var en risiko en kunne ta fordi vi lå med mange bak ballen. Vi stanget mot det defensive motspillet til Strømmen som hadde noen skikkelig atleter bak der som tok ut våre løpshester og Fridays fysikk da han kom inn.

                            Vi forholder oss til det som faktisk skjedde og Fofana var den eneste som var i stand til å skape noe på egen hånd mot et kompakt defensivt motspill fra Strømmen. I 2009 var det faktisk Nosa som reddet oss ved sin soloprestasjon og en uberegnelig Edwin, og Fofanas scoring var kun veldig godt spill fra Fofana og Strømmens mål er både flaks og uheldig av Origi som får ballen i ryggen, ballen som rikosjetterer fra stolpen.

                            Kommentar

                            • A-net
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2006
                              • 447

                              #15
                              Usikker på om denne kvalifiserer til nyhetstråden, så legger den her..
                              - Historisk øyeblikk på Åråsen i morgen


                              (Både dommer og RK blir utstyrt med kamera under kampen)
                              I med og motgang - vi er Lillestrøm!

                              Kommentar

                              • KanariLance
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • May 2006
                                • 59

                                #16
                                Det blir sjekk av medlemsskap på feltet idag også? Jeg og sønnen min sendte innmeldingsskjema for to uker siden, men har enda ikke mottatt noe i posten. Å kjøpe dagspass er lite ønskelig, da billettene er dyre nok fra før av...
                                FORZA FUGLA
                                I med og motgang, vi er Lillestrøm!
                                FUGLA FOR LIFE!

                                Kommentar

                                • LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3323

                                  #17
                                  Dommer: Ola Hobber Nilsen, grøss.

                                  Grusom dømming mot Aafk i fjor..

                                  Kommentar

                                  • BroganTrundler
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2014
                                    • 665

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av KanariLance
                                    Det blir sjekk av medlemsskap på feltet idag også? Jeg og sønnen min sendte innmeldingsskjema for to uker siden, men har enda ikke mottatt noe i posten. Å kjøpe dagspass er lite ønskelig, da billettene er dyre nok fra før av...
                                    Hvis du har betalt så vil du stå på lista de har liggende der.

                                    Kommentar

                                    • Kanariz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2005
                                      • 2507

                                      #19
                                      Spennende med Pelle fra start. Tror han kan sende noen frekke pasninger til Knutta. Faren i dag er at vi blir litt tynne på midten, men i og med at Viking spiller ut på kant på hvert angrep så tror jeg det kan gå greit. Men hva forsvarsrekka? Kippe fra start, håper han holder og ikke må ut med skade etter 20 minutter

                                      Kommentar

                                      • Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

                                        #20
                                        Jeg håper at Lundemo er smertefri, og at han kommer inn og overbeviser i løpet av kampen! Denne blir spennende. Vi er umulige å lese i år, så dette kan ende med alt fra tap 4-0, til samme resultat andre veien.
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎