Haugesund - LSK, Lørdag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3323

    Kamptråd Haugesund - LSK, Lørdag kl. 18:00

    Runde 15
    Går vel på Cmore.

    Haugesund ligger på en 13.plass med 3-4-7 og 11-23 i målforskjell. Kampen i fjor endte vel 1-1 her.

    Mulig/ønsket lag;

    Origi

    Riise - Amundsen - Kippe - SKM

    Bonke - Lundemo

    Pellegrino - Friday - Fofana

    Knudtzone

    - Finnur har kanskje godt av en liten pause, har vel spilt så og si alt som er i år? Meget svak sist. Ønsker Lundemo sentralt i banen, og ikke på kant. Lundis har ikke noe på kant å gjøre. Bonke vil være god å ha her, med en kreativ Marius ved siden av seg. Bonke og Finnur blir for stasjonært/ordinært - uten kreativitet.
    - Pelle har vært oppløftende i det siste, og fortjener selvsagt å fortsette i startoppstillingen. Frisk mot Odd - og liker det han viser på kant. Bør fortsette i denne posisjonen.
    - Ønsker Friday inn i laget - vi trenger en som kan holde på ballen der oppe. Dette blir neppe en kamp der finspill vil stå i fokus, og med "lettvektere" som Fofana, Pelle og tildels Knudtzone (hodespill), ønsker jeg derfor en Friday fra start.
    - Fofana og Erling er selvskrevne. Det er selvfølgelig de fem bak også.

    Tips, 1-2. Lundemo (frispark) og Erling.
    Last edited by RSP; 30.06.2015, 09:11.
  • Trooond
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2015
    • 1039

    #2
    Det laget starter jo garantert ikke, du får ikke med Kippe.

    Syntes ikke Friday har prestert godt nok, men er et godt alternativ å få innpå utover i kampen.
    Pelle har fungert brukbart som et uromoment på topp, og drar seg av og til fint ut på sidene, og har blitt litt uforutsigbar. Bare han og tar riktige valg, og ikke vil for mye i scoringsøyeblikket, kommer det ett mål fra han også.
    Jeg ønsker å se at laget spiller breit, med vinger som kan utfordre med fart, da blir det vanskligere å forsvare seg mot. Brændsrød fortjener å prøve seg nå,scoret i går også, og tar 2 div seriøst. Med fofana på andre siden, vil det da åpne seg mer rom i angrep.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Opprinnelig skrevet av LS89
      Runde 15
      Går vel på Cmore.

      Haugesund ligger på en 13.plass med 3-4-7 og 11-23 i målforskjell. Kampen i fjor endte vel 1-1 her.

      Mulig/ønsket lag;

      Origi

      Riise - Amundsen - Kippe - SKM

      Bonke - Lundemo

      Pellegrino - Friday - Fofana

      Knudtzone

      - Finnur har kanskje godt av en liten pause, har vel spilt så og si alt som er i år? Meget svak sist. Ønsker Lundemo sentralt i banen, og ikke på kant. Lundis har ikke noe på kant å gjøre. Bonke vil være god å ha her, med en kreativ Marius ved siden av seg. Bonke og Finnur blir for stasjonært/ordinært - uten kreativitet.
      - Pelle har vært oppløftende i det siste, og fortjener selvsagt å fortsette i startoppstillingen. Frisk mot Odd - og liker det han viser på kant. Bør fortsette i denne posisjonen.
      - Ønsker Friday inn i laget - vi trenger en som kan holde på ballen der oppe. Dette blir neppe en kamp der finspill vil stå i fokus, og med "lettvektere" som Fofana, Pelle og tildels Knudtzone (hodespill), ønsker jeg derfor en Friday fra start.
      - Fofana og Erling er selvskrevne. Det er selvfølgelig de fem bak også.

      Tips, 1-2. Lundemo (frispark) og Erling.
      Kippe har vel karantene...
      Knurr...

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #4
        Arnold
        Riise - Arnesen - Simen - Stian
        Bonke - Finnur
        Pelle - Lundemo - Fofana
        Knudtzinho

        Finnur var dårlig på søndag, men det er menneskelig å variere i prestasjonene. Jevnt over synes jeg gutten presterer veldig bra og tilfører en defensiv trygghet vi trenger. Lundemo ønsker jeg for øvrig lenger fremme, og helst sentralt. Pelle har levert bra de siste kampene, Friday fikk vel ikke til noe som helst da han kom inn på søndag, og har vel ikke akkurat glimret nevneverdig bortsett fra mot 3050.

        De to siste er nobrainere...

        Vi trenger tre poeng nå, og dette er en kamp vi bør kunne vinne.
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4376

          #5
          Her vil jeg se et LSK som går for 3 poeng 100%. En uavgjort her gir oss nesten ingenting. Skal faktisk akseptere et tap hvis det kommer av at vi kjører på for et seiersmål. Med seier her så biter vi oss fast på topp 6 noe som er bra.
          ..................

          Kommentar

          • Hamburg & Kanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 3006

            #6
            Opprinnelig skrevet av _Jonern
            Her vil jeg se et LSK som går for 3 poeng 100%. En uavgjort her gir oss nesten ingenting. Skal faktisk akseptere et tap hvis det kommer av at vi kjører på for et seiersmål. Med seier her så biter vi oss fast på topp 6 noe som er bra.
            Enig. Banke disse kråkene, måkene whatever de kaller seg. Who cares. Vi er LSK, de er annenrangs
            LSK Norges beste lag

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              #7
              Av en eller annen grunn er det en slags connection mellom Margy og Runar, som gjør at finnur alltid "platser".

              Usunt.

              Kommentar

              • Fridtjof
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2005
                • 2120

                #8
                Av en eller annen grunn er kameraderi alltid eneste forklaringsvariabel.

                Usunt.
                Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  #9
                  Nei det er det slettes ikke. Og hvem sier det..? På tide å levere på banen, ellers så får man sette seg ut sjøl (he-he). Og trene seg opp. Powell vakke imponert sier Gilbert, han skulle seff'arn vært ass-Coach by the way.

                  Du/dere får finne ut av dette. Håper jo inderlig at Lundis kunne vært klar for sentral jobb i 70 minutter hverfall, da med kvalitet. Har da mange som kan fylle en høyrekant-rolle, kan kjøre et bytte der og, i andre omg.

                  Kortpassningur skal ha takk for innsatsen så langt, men skriker jo etter pause. Jfr RB sist.

                  Kommentar

                  • 307
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2007
                    • 358

                    #10
                    Slutt å bruk ordet klippekort om spillere dere sjøl mener ikke fortjener plassen. Det er kun Rosenborg (14), Stabæk (14) og Molde (16) som har sluppet inn mer eller like mye som oss. Vi har sluppet inn 16 mål. Her har Finnur spilt så og si alle kamper. Skal vel ha kred for det? Riise - Amundsen - Kippe - SKM. Bonke/Anderson og Finnur er de som har bidratt til dette. Har også lest at Kippe er for gammel og bør ikke spille. Når han er ute funger det ikke like bra. Da taper vi kamper. Det er fremover vi må finne rett konstellasjon. Erling gjør mans jobb, og personlig en for viktig man og sette ut. Anderson og Erling har en liten klikk. Fofana er selvskreven. Pellegrino er på gang og trenger å spille. Lundemo er kanskje ikke kant. Så kanskje Pellegrino på høyre og Lundemo rett bak Erling er greia. Men poenget mitt er at når vi har småskader på sentrale spillere så må Kristinsson få tid til å finne ut av dette. uten at han skal ha kritikk for å ha god kontakt med enkelte spillere. Alle trenere har det. De har sine favoritter. Man kan mene så mye man vil om dette men sånn er det. Man trenger ikke slenge opp kommentaren klippekort som et argument.

                    Kommentar

                    • egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av 307
                      Slutt å bruk ordet klippekort om spillere dere sjøl mener ikke fortjener plassen. Det er kun Rosenborg (14), Stabæk (14) og Molde (16) som har sluppet inn mer eller like mye som oss. Vi har sluppet inn 16 mål. Her har Finnur spilt så og si alle kamper. Skal vel ha kred for det? Riise - Amundsen - Kippe - SKM. Bonke/Anderson og Finnur er de som har bidratt til dette. Har også lest at Kippe er for gammel og bør ikke spille. Når han er ute funger det ikke like bra. Da taper vi kamper. Det er fremover vi må finne rett konstellasjon. Erling gjør mans jobb, og personlig en for viktig man og sette ut. Anderson og Erling har en liten klikk. Fofana er selvskreven. Pellegrino er på gang og trenger å spille. Lundemo er kanskje ikke kant. Så kanskje Pellegrino på høyre og Lundemo rett bak Erling er greia. Men poenget mitt er at når vi har småskader på sentrale spillere så må Kristinsson få tid til å finne ut av dette. uten at han skal ha kritikk for å ha god kontakt med enkelte spillere. Alle trenere har det. De har sine favoritter. Man kan mene så mye man vil om dette men sånn er det. Man trenger ikke slenge opp kommentaren klippekort som et argument.
                      Sluppet inn mindre mener du vel?
                      KFL - medlem nr 23

                      Kommentar

                      • fredpet76
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 1211

                        #12
                        Er jeg helt på bærtur eller fikk ikke Finnur gult mot Odd? Det var da Finnur som fikk gult da dommeren lot spillet gå og ga gult relativt lenge etterpå. Om så er tilfellet så skal han sone i morra.

                        Kommentar

                        • mrognan
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2008
                          • 845

                          #13
                          Finnur fikk gult mot Odd, men hadde kun ett før det:

                          Morten

                          Kommentar

                          • fredpet76
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 1211

                            #14
                            Tydeligvis uenighet mellom VG og fotball.no men leser en gjennom kamprapporten mot VIF og RBK så fikk han gult i de kampene

                            Kommentar

                            • Trooond
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2015
                              • 1039

                              #15
                              Ett av kortene var feil, så han står med 2 og er klar for å spille i morgen.

                              Kommentar

                              • fredpet76
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2004
                                • 1211

                                #16
                                RB tipper Timisela på backen, Riise flyttes opp et hakk og Lundemo erstatter Bonke.
                                De pleier å ha rett så håper de treffer denne gangen også. Spennende oppstilling!

                                Kommentar

                                • LS89
                                  Kamptrådkongen
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2013
                                  • 3323

                                  #17
                                  Spesielt hvis Bonke ofres til fordel for Finnur. Akkurat det forstår jeg veldig lite av. Men regner med Runar og co veit best.

                                  Kommentar

                                  • Trooond
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2015
                                    • 1039

                                    #18
                                    Ser ikke helt hva timisela har gjort for å fortjene plassen men håper det går bra.
                                    Han har jo ikke overbevist i 2 div engang?

                                    Kommentar

                                    • fredpet76
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2004
                                      • 1211

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Trooond
                                      Ser ikke helt hva timisela har gjort for å fortjene plassen men håper det går bra.
                                      Han har jo ikke overbevist i 2 div engang?
                                      Han har jo en CV som viser at han har et høyt nivå, og i tillegg så trenes det hver dag. Runar har nok litt mer oversikt enn oss

                                      Kommentar

                                      • Oddis
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 2744

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Trooond
                                        Ser ikke helt hva timisela har gjort for å fortjene plassen men håper det går bra.
                                        Han har jo ikke overbevist i 2 div engang?
                                        Det har heller ikke Pellegrino, men han er på gang på A-laget nå!
                                        Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎