Diskusjonstråd mellom Molde- og LSK-fans

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2870

    Diskusjonstråd mellom Molde- og LSK-fans

    Jeg oppfordrer mod om å flytte diskusjonen fra spillertråden til Fofana over hit.
  • Kroktåa
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2015
    • 2870

    #2
    Jeg begynner med min egen:

    Når Røkke blir lei av å kaste penger etter hobbyprosjektet sitt, tar det først maksimalt noen måneder før klubben desintegrerer innenfra. Etter maks tre år er de på nivå to etter å ha vært "for gode til å rykke ned". Sånn går det med klubber uten større fotballkultur og med begrenset publikumsgrunnlag. Bare bart, søpla, Viking og LSK har fotballkultur nok i veggene til å holde seg flytende i sine dårligste år. Skarrepakket burde også vært der, men de er og blir en komiklubb. Nedre halvdel av Tippeligaen er vår "OBOS-degradering".


    Når det gjelder Moryké, er jeg glad for at gutten er smart nok til å skjønne at Molde vil forsinke hans planer om en karriere i en av de større ligaene. Da skal han først bli kjent med en ny spillegruppe og et nytt støtteapparat, han skal opparbeide seg tillit hos et nytt trenerteam og spille seg inn i en ny startellever. Og det er absolutt ikk esikkert at de har like stor tålmodighet og klokskap når det kommer til forståelse for hans spesielle behov. I tillegg kommer det at han faktisk skal bo i Molde. Fast. JEg har sjøl bodd der i åtte måneder. Molde er hyggelig nok tre måneder om sommeren. Men de øvrige ni kan være en drøy utfordring for en varmblodig afrikaner. Pluss på at sjøl om det finnes mange hyggelige moldensere, er en uvanlig stor andel noen regulære r*vhøl.

    Kommentar

    • detvarvondtdet
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 398

      #3
      Jeg husker godt noen kvelder på puben med Clayton Zane. Han var rimelig tydlig på at Molde var et nitrist høl. Han kunne ikke skjønne hvordan folk som ikke var født der kunne trives. Dette ble sagt før han ble så full at han pissa igjennom kjellervinduer selvfølgelig.
      "Dere kan sitere meg på dette:
      Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
      Fjøra

      Kommentar

      • Stan
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2006
        • 1069

        #4
        Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
        Jeg husker godt noen kvelder på puben med Clayton Zane. Han var rimelig tydlig på at Molde var et nitrist høl. Han kunne ikke skjønne hvordan folk som ikke var født der kunne trives. Dette ble sagt før han ble så full at han pissa igjennom kjellervinduer selvfølgelig.
        Trenger ikke være drita for å komme med slike uttalelser. Jeg snakker ikke flytende islandsk. Men overskriften her har jeg ingen problem med å skjønne:

        Það er ekki alltaf dans á rósum að vera atvinnumaður í knattspyrnu. Það vottar Kópavogsbúinn Marel Jóhann Baldvinsson sem leikur með Molde í Noregi. Þrátt fyrir gott gengi liðsins þá hundleiðist Marel Jóhanni lífið í Molde og ef hann mætti ráða einhverju þá væri hann kominn aftur heim til Íslands.

        Kommentar

        • Kroktåa
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2015
          • 2870

          #5
          Opprinnelig skrevet av Stan
          Trenger ikke være drita for å komme med slike uttalelser. Jeg snakker ikke flytende islandsk. Men overskriften her har jeg ingen problem med å skjønne
          Google er vår venn.

          Ville være villig til å ta det første flyet hjem fra Molde

          Det er ikke alltid en dans på roser å være en profesjonell fotballspiller. Det bekrefter Kópavogs Velsignet Marel Jóhann Baldvinsson som spiller med Molde i Norge. Til tross for god teamet deretter hundleiðist Marel Johann liv i Molde, og hvis han kunne ha noen innflytelse, ville han komme hjem.

          "Det er skremmende å være på et sted hvor en person har ingenting å gjøre hele dagen lang. Kvinnen går gal og flyktet hjem i noen dager for å spare mental helse, "sier Marel Jóhann av enorm åpenhet, men livet i Molde har på ingen måte brakt til ham.

          "Det er en så ingenting å være her hvis du hadde vært uheldig å bli født her, og hadde dermed alle deres slektninger og venner i nærheten. Hvis en person er i sin tur en ekstern part, dette er akkurat som Ghost Town. Når bestefar og bestemor folk kommer hit og har et ord av hva det er virkelig stille her da få en endelig bekreftelse på hvor dette stedet er, "sa Marel har ingen intensjon om å spille det samme spillet og Andri Sigþórsson, KR-trykk og tidligere, og bosette seg i Molde.

          Andri spilt Molde på den tiden, men måtte trekke seg på grunn av skade. Han er likevel fortsatt i Molde, der han bor sammen med sin norske kone og to barn, men Andri driver et bakeri og medarbeidere tilbys i ånden av Herberts Gudmundsson i hele Norge, blant annet i hans hjemby, Molde.

          "Andri er en anstendig bakeri her, men jeg savner de unike islandske produkter. Denne bakeri har ingenting å gjøre med islandske Bakeries, "sa Marel lys på det, men han sa han ville gjerne ha så mye god underholdning og Andri, ville det bar mindre.

          Ryktene har vært reist om at Marel er inngående, men han ikke forventer det. Han har ett år igjen av sin kontrakt, og Molde var å komme tilbake til Premier League. "Jeg forventer ikke at de lar meg gå. De ville gå utenom de beløp for meg islandske klubben definitivt ikke ville betale. Jeg strekker ikke til selskapet, ville de måtte grave dypt for å selv å holde meg. Hvis jeg skal være ærlig, jeg første enheten maskin hjemme hvis jeg kunne, »sa Marel Baldvinsson.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎