LSK har spilte kamp nr. 1000 på rad i øverste nivå i går. Viste du det?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2526

    Spørsmål LSK har spilte kamp nr. 1000 på rad i øverste nivå i går. Viste du det?

    I går spilte LSK sin kamp nr 1000 på rad i øverste divisjonen i Norge. En bragd klubben er alene om. Dette gikk meg tilnærmet hus forbi. Jeg fikk ikke med meg dette før jeg var på plass på Åråsen. Fikk du det med deg?

    Har vært diskutert i andre tråder, men synes en poll er på sin plass.

    Min første poll. Burde vel ha hentet inn ekspertise for å lage den, men Kjell.T.Ring er fraværende? Burde kanskje lagt inn alternativer for å kunne legge inn flere svar med spørsmål om man burde feiret jubileum eller ikke. I prinsippet ble det "feiret" med en videosnutt på storskjermen som jeg ikke fikk med meg noe som helst av..... Kan ikke i farta huske om det ble opplyst om denne snutten av speaker.
    95

    The poll is expired.

    Sint og tverr på felt N
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9370

    #2
    FotballXtra ca 30min før start informerte meg

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3323

      #3
      Leste det på RB en time før kampstart. Litt spesielt av KFL og Lillestrøm å legge det ut på Facebook etter kampen..

      Kommentar

      • Boing
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2005
        • 711

        #4
        Grattis til folkene som har ansvaret for markedsføringen for å ikke selge dette ut til folket..... Makan til idioter... Regner med dem har gått BI.

        Kommentar

        • Petter Ø
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3008

          #5
          Har det virkelig noe å si? Hyggelig jubileum, men finn den som hadde dratt på kamp om man hadde visst at det var kamp nr 1000. Blir som å forvente at ditt innlegg nr 1000 på forumet skal av seg selv inneholde mer kvalitet
          Petter Ø - Kreativ Kanaris
          http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
          Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

          Kommentar

          • Børge
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2013
            • 2526

            #6
            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
            Har det virkelig noe å si? Hyggelig jubileum, men finn den som hadde dratt på kamp om man hadde visst at det var kamp nr 1000.
            Handler om å feire seg selv for en veldig god prestasjon. Handler om å skape øyeblikk. I stede hoppet man bukk over det og i grunn holdt det hemmelig... (Eller viste man egentlig ikke om det før noen tipset om det? Begynner i grunn å tro det - såpass konspiratorisk er jeg). Kunne skapt litt publisitet rundt kampen og klubben - denne lille klubben fra byen alle elsker å si kun er en togstasjon har spilt 1000 kamper på rad i landets øverste divisjon!

            Opprinnelig skrevet av Petter Ø
            Blir som å forvente at ditt innlegg nr 1000 på forumet skal av seg selv inneholde mer kvalitet
            Du sammenligner faktisk det å spille 1000 kamper på rad i landet øverste divisjon med å poste innlegg på et forum? Det er en sterk sammenligning. Prestasjonene står virkelig i tråd med hverandre....
            Sint og tverr på felt N

            Kommentar

            • BD
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Feb 2006
              • 1385

              #7
              Opprinnelig skrevet av Petter Ø
              Har det virkelig noe å si?
              Jeg synes det udiskutabelt har mye å si. Det var en sjelden mulighet til å enkelt få litt oppmerksomhet og blest rundt klubben.

              Kommentar

              • Boing
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2005
                • 711

                #8
                Bra du er fornøyd med jobben klubben gjør for å markedsføre seg Petter Ø.

                Kommentar

                • BD
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2006
                  • 1385

                  #9
                  48 av 48 forumgjengere visste altså ikke om dette før samme dag.

                  Dette er bare trist, LSK. Det lukter likegyldighet og resignasjon lang vei.

                  Kommentar

                  • Petter Ø
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3008

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Boing
                    Bra du er fornøyd med jobben klubben gjør for å markedsføre seg Petter Ø.
                    Det har jeg ikke sagt. Men fokuset burde heller ligge på at Lundemo er tilbake, Erling aldri har vært bedre foran mål og vi har et ungt lag som er underdog i hver kamp. Ingen drar på kamp for å se kamp nummer 500, 1000 eller 10000.
                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                    Kommentar

                    • flisbyen
                      Utestengt
                      • Sep 2010
                      • 305

                      #11
                      Her kunne klubben gjort mye moro for å markere 1000 kamper, men det ble med litt video i pausen.

                      Dette er summen av å være fattig. Før fattig på kroner, nå og på kultur.

                      Kommentar

                      • Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Petter Ø
                        Det har jeg ikke sagt. Men fokuset burde heller ligge på at Lundemo er tilbake, Erling aldri har vært bedre foran mål og vi har et ungt lag som er underdog i hver kamp. Ingen drar på kamp for å se kamp nummer 500, 1000 eller 10000.
                        Hvordan vet du att det ikke ville ha kommet 1000 flere tilskuere på kampen hvis LSK hadde skapt litt liv og røre for å feire 1000 kamper??? Litt show med gamle spillere, live musikk eller en t-skjorte med 1000-kamper i øverste divisjon. Hadde dette kostet LSK så mye å feire seg selv og gamle helter?? Det er trossalt 1000 kamper eller ca 35 år til neste gang vi kan feire noe slikt.

                        Kommentar

                        • Folke
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2008
                          • 5955

                          #13
                          Er ikke vits å diskutere rundt dette tema, sportsklubben bæsja på leggen og ferdig med det. Hvem tar ansvar?

                          Kommentar

                          • mrognan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 845

                            #14
                            Kanskje klubben har lært av tidligere fadeser når det skal gjøre noe spesielt ut av en kamp?
                            Vi husker vel alle hvordan det gikk i cupkampen mot S08 i denne såkalte drømmeuka?
                            For ikke å nevne markeringen av kamp 1000 i øverste divisjon hjemme på Åråsen på selveste 16.mai i 2011?

                            De kampene ble jo jinxa til de grader av at de skulle bety noe ekstra, så kanskje det var bevisst gjort å ikke fronte det så altfor mye?

                            Nå gikk det jo til helvete uansett også denne gangen, men ikke like jævlig som tidligere..
                            Morten

                            Kommentar

                            • OptimistFugl
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2008
                              • 462

                              #15
                              Noen kritiserer klubben for å legge vekt på 40 år og at vi alltid er med. Det, sier de, er det samme som at vi er fornøyd bare vi deltar. Når vi så ikke markerer det er det også galt. Er enig i at det gjerne kunne vært markert og solgt t-skjorter på kampen etc. Men det er da ikke verdens undergang. Er ikke lenge siden vi markerte 1000 kamper i toppen heller (i fjor?)

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2526

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                Noen kritiserer klubben for å legge vekt på 40 år og at vi alltid er med. Det, sier de, er det samme som at vi er fornøyd bare vi deltar. Når vi så ikke markerer det er det også galt.
                                Jeg har sagt at det føles som om det er det eneste som teller, er å ha vært med lengst mulig. Det er dermed ikke sagt at man ikke kan være fornøyd med 1000 strake kamper på øverste nivå - det er vanvittig bra prestasjon! Jeg ønsker bare at ambisjonene skal strekke seg lengre enn "å være med" og delta.

                                Lov med to tanker i hodet
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #17
                                  Vi har jo et levende LSK-leksikon på forumet, og jeg er mer forundret over at han ikke har nevnt det heller.

                                  Så all skyld for denne fadesen fra LSK sin side legger jeg på sparwasser....
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Leif A
                                    Vi har jo et levende LSK-leksikon på forumet, og jeg er mer forundret over at han ikke har nevnt det heller.
                                    Så all skyld for denne fadesen fra LSK sin side legger jeg på sparwasser....

                                    Jepp, dette tar jeg på min kappe. Takk for at du gjør meg oppmerksom på denne gedigne flausen, Leif.
                                    Jeg tar kritikken selvfølgelig til etterretning og legger meg paddeflat.
                                    Skal selvfølgelig for all framtid legge ferien min etter terminlista - uansett hvor mange gjeldstyngede grekere som skriker etter penga mine.

                                    Faen, aldri fred å få ;-)

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4376

                                      #19
                                      Har klubben re-signert helt?
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4376

                                        #20
                                        Nå har VG fått med seg dette i hvertfall. Ble jævlig overraska når jeg bladde frem til VG sporten papirutgave i dag og så hele forsiden pluss en dobbelside inni med en hyllest til LSK for over 1000 kamper på rad.
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎