LSK - RBK - Åråsen Stadion. 9 August 18,

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7029

    Syklet forbi Åråsen 17.55. Jeg trodde kampen startet kl 20, så droppet den. Det sier jo alt om entusiasmen, for så vidt.

    Hvordan var franskmannen? Ræva han også?
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Kanarivogel89
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2006
      • 4314

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Dette var definisjonen av å bli pissa på. Ingen skam å tape, ihvertfall ikke mot bedre lag, men dette var bare verdiløst. Alt ledet av en trener uten personlighet, autoritet og evne til å få ut maks av spillerne. Et kroppsdptåk fra helvete. Fremtiden til klubben er staket ut om ikke et mirakel skjer. Spillemessig tar denne gjengen stadige sjumilssteg i feil retning.
      Selv mener jeg spillet var bedre i dag enn mot Sandefjord sist. Vi møtte bare en helt overlegent suveren motstander. Martin viste mye bra, og vil vise seg som en bra signering når vi møter svakere lag. Ofkir gjorde også noe bra i sitt innhopp og kommer til å bli ordentlig god etter hvert. Friday er en maskin og knuste til tider forsvarerne til Bart. Har vel den råeste fysikken av alle TL-spillere allerede i en alder av 20? Synd han snappet straffen, dog.

      Og, bare for å ha nevnt det, unnskylder jeg ikke resultatet i dag på noen måte. Det er alltid flaut å tape 0-5, men vi kunne gjort som Start og sluppet inn fem mot Bodø/Glimt. Det ville svidd langt verre.

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
        Selv mener jeg spillet var bedre i dag enn mot Sandefjord sist. Vi møtte bare en helt overlegent suveren motstander. Martin viste mye bra, og vil vise seg som en bra signering når vi møter svakere lag. Ofkir gjorde også noe bra i sitt innhopp og kommer til å bli ordentlig god etter hvert. Friday er en maskin og knuste til tider forsvarerne til Bart. Har vel den råeste fysikken av alle TL-spillere allerede i en alder av 20? Synd han snappet straffen, dog.

        Og, bare for å ha nevnt det, unnskylder jeg ikke resultatet i dag på noen måte. Det er alltid flaut å tape 0-5, men vi kunne gjort som Start og sluppet inn fem mot Bodø/Glimt. Det ville svidd langt verre.
        Bedre å tape med 5 mot Glimt.

        Man kan se på denne kampen isolert sett, eller man kan se på LSK som en helhet de siste årene, jeg velger det siste. Noe er galt i denne klubben. Hva gjør de i Odd, Godset, Enga,RBK, Molde, som ikke vi klarer? De to siste har mye penger, men ikke de andre. De har "vært med" i toppen de siste årene, skapt entusiasme rundt klubbene sine. De klarer seg og brukbart i Europakvallik. På Åråsen går alt nedover. Det snakkes ikke om LSK som en fotballby lenger. Snart må vi til Strømmen for å se god fotball

        Kommentar

        • magnuslt
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Oct 2011
          • 213

          Mine tanker etter kampen:
          vi tapte mot et lag med bedre spillere i for mange posisjoner. Skulle vi slått de måtte vi vært mer effektive i dag.
          Origi hadde noen syke redninger!
          Martin ser ut til å være bra.
          Ofkir hadde et friskt innhopp - godt driv og fine finter.
          Synd vi får rødt kort og slipper inn mye på slutten.
          Veldig skuffende at vi ikke klarer å fylle mer av feltet, kfl fikk likevel skryt fra livefeeden til tv2.

          Jeg tror ikke vi rykker ned.

          Kommentar

          • ap4
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 271

            Å slippe inn 5 borte mot Glimt hadde jeg ikke forventa. Det var det verste med dette, at det var helt forventa.

            Kommentar

            • Avon
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2011
              • 267

              Det har vært en klar tendens de siste to kampene at de spiller klart bedre i første omgang, og også klart bedre i første halvdel av hver omgang. Dette er motsatt av starten av sesongen, hvor de ofte spilte svakt i første omgang men avsluttet sterkt.

              Hvilke perioder de spiller sterkest sier mye om hvor god den fysiske formen er i forhold til de andre lagene. De så ut til å være i god form på vårsesongen, jevnere etterhvert, og nå ser formen dårlig ut. Det har nok mye med at vi har mange midtbanespillere som enten er veldig unge(og derfor ikke har like god utholdenhet) eller har vært ute en stund med skade(Lundemo bl.a).

              Jeg tror at toppnivået til laget er bra, men akkurat nå er ikke den fysiske formen god nok til å slå andre lag som er i toppform.

              Kommentar

              • Totti21
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3499

                I fare for å komme med masse oppgulp her nå, så skal jeg nøye meg med å si at dette er ekstremt pinlig og at vi for øyeblikket er Tippeligaens svakeste fotballag. Uten tvil.
                Heldigvis har vi tatt såpass med poeng at det ikke skal være mulig å rote bort videre eksistens i Tippeligaen, men utviklingen dette laget har hatt burde få alle varsellamper til å lyse.

                Det eneste positive med dagen er at jeg i det minste ikke har noen rbk sympatisører på jobben som jeg må møte i morgen.

                Kommentar

                • BroganTrundler
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2014
                  • 665

                  Går det forresten an å være mer kødd en Bjørdal? Sutrer og kaster seg gjennom hele kampen, og når Friday bomma skulle han i tillegg opp å slenge dritt til han. Makan til type.

                  Kommentar

                  • bjarmann
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 2864

                    Syns hvertfall gutta viste innsats idag. Foruten dødballer i mot hvor vi var totalt ute å kjøre hver gang, så ga de fleste alt. RBK viser hvor høyere kvalitet de har enn oss både som lag og spiller for spiller. Trur faktisk ikke noen av våre spillere ville sitti på benken i RBK engang. Så stor er klasseforskjellen. Ringstad sin søknad til RBK ble vel ikke akkurat forsterka etter denne, uten at han skal ha skylda på sine skuldre. Origi er nok en gang vår beste, og det sier litt når vi taper med 5. Uten han kunne det fort blitt tosifra.

                    LSK blir nok en gang pissa på av RBK. Flaut, smertefult og totalt fortjent
                    I år så tar vi alt

                    Kommentar

                    • Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1524

                      Opprinnelig skrevet av bjarmann
                      Syns hvertfall gutta viste innsats idag. Foruten dødballer i mot hvor vi var totalt ute å kjøre hver gang, så ga de fleste alt. RBK viser hvor høyere kvalitet de har enn oss både som lag og spiller for spiller. Trur faktisk ikke noen av våre spillere ville sitti på benken i RBK engang.
                      Jeg tror faktisk forskjellen er mindre på Real Madrid og Rosenborg enn Rosenborg og Lillestrøm.

                      Kommentar

                      • LS89
                        Kamptrådkongen
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2013
                        • 3324

                        Hva var denne planen til Runar som skulle stoppe RBK?

                        Kommentar

                        • holmiz
                          The kjøkken-kanariz
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2006
                          • 6064

                          Kan noen av forumets evige optimister dele innholdet i sitt medisinskap med undertegnede "brønnpisser"? Etter seks år som student i Trondheim er det faen ikke mye kult at vi taper 5-0 mot et folkeslag som dyrker sodd, karsk og bart. Detta er helsvart, og om ikke Sportsklubben endevender hver eneste stein, kontorstol og drikkeflaske for å rydde opp i det ufører vi "liksom" har havnet i, så er vi ute av historien før noen rekker å stave "obos".
                          Hilsen Anders

                          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                          Kommentar

                          • LS89
                            Kamptrådkongen
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2013
                            • 3324

                            Utrolig skuffende å se hver gang RBK putta, så reiste stadion seg. Ikke overraskende, men skuffende. LSK, et lag uten identitet og sjel. No one cares ..

                            Kommentar

                            • Børge
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2013
                              • 2527

                              Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                              Friday tok seg til rette på straffen ifølge Kristinsson. Er det friday som tror han har blitt en superhelt, eller evner ikke Kristinsson å gi instrukser på en god nok måte?
                              Erling og Runar var forbanna på sidelinja. Fred tok seg til rette. Ingen skjønte noe som helst.
                              Sint og tverr på felt N

                              Kommentar

                              • fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1507

                                Opprinnelig skrevet av Børge
                                Erling og Runar var forbanna på sidelinja. Fred tok seg til rette. Ingen skjønte noe som helst.
                                Da burde Erling vært tøffere som kaptein og fortalt Fred hvordan de skulle gjøre dette.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7029

                                  Opprinnelig skrevet av Totti21
                                  Heldigvis har vi tatt såpass med poeng at det ikke skal være mulig å rote bort videre eksistens i Tippeligaen
                                  Det er ikke mer enn åtte poeng ned til direkte nedrykk, og 11 serierunder igjen. Jeg tror ikke vi kommer til å vinne stort flere kamper i høst, så jeg er ikke like trygg på at vi unngår nedrykk.

                                  Uansett om vi unngår nedrykk, er jo spørsmålet: Hva skjer etter det? Hva er planen? I år var åpenbart planen å ta såpass med poeng på våren at vi kunne selge unna alt av verdi og cruise inn til ny sesong i Tippeligaen på høsten. Klubbens ambisjoner har sunket til å unngå å rykke ned. Det selger ikke akkurat sesongkort. Økonomien vår kommer til å fortsette å være prekær. I tillegg har vi dessverre ansatt feil trener.

                                  LSK graver sin egen grav, før eller senere rykker vi ned, og med den antikulturen som har satt seg på Åråsen nå, betyr det at vi er ferdige som toppklubb.
                                  Last edited by trigz; 09.08.2015, 21:36.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • GB
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 332

                                    Forventet vel å bli pissa på resultatmessig på banen men å bli pissa på av RBK supportere på hjemmetirbunen på "fort Åråsen" kan jeg ikke akseptere. Satt i det jeg trodde var et sted man kunne samles og støtte et lag i motgang men når nesten samtlige rundt meg reiser seg og jubler på 0-1 så ble jeg veldig skuffet. Faktisk mer skuffet over det enn selve målet. Har selvfølgelig sett at det har vært bortesupportere på andre av hjemmekampene men ikke i dette omfanget. Dårlig stemning blir enda dårligere når man sitter med andre rundt seg så vikrelig koser seg i sola. Om man ikke gjør noe med dette samt selvfølgelig det sportslige så må vi vel alle barikadere oss inne på feltet framover. Er vel plass til alle LSK supportere som orker å gå på kamp der nå snart. Så kan motstanderene få kose seg på resten av stadion. Toppen av kaka kom vel på 0-4 da jeg ser en gjeng med Gjerdrum IL på ryggen reiser seg og jubler etter scoringen. Med den rekruteringen av supportere så kan det bli trist på tribunene framover. Om klubben ikke gjør det triveligere å komme på kamp så holder jeg meg hjemme og ser kampen der. Blir litt værre om man ender opp i OBOS for der blir jo ikke andre enn Brannkampene sendt på tv. Men tror vel ikke vi ender opp der i år heller.
                                    Påpekte faktisk problemet på vei inn da det kom en gjeng i RBK klær på vei inn og en av vaktene faktisk forsøkte å vise dem bort uten hell. De sa at se på oss vi har jo med barn så vi lager ikke problemer. Jeg sa da at det ikke nødvendigvis var de som kunne komme til å LAGE bråk men at de kunne komme i bråk uansett så lenge de setter seg på hjemmetribunen. Men inn slapp de sammen med hundrevis av andre RBK supportere. Mer sint og skuffet over å betale for å bli nedverdiget og pissa på på hjemmetribunen enn av at de som får betalt for å være der lar seg pisse på kamp etter kamp.

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2864

                                      Opprinnelig skrevet av GB
                                      Om klubben ikke gjør det triveligere å komme på kamp så holder jeg meg hjemme og ser kampen der. Blir litt værre om man ender opp i OBOS for der blir jo ikke andre enn Brannkampene sendt på tv. Men tror vel ikke vi ender opp der i år heller.
                                      Bør hvertfall starte med å sette ned prisene. 350 kr for å dra på Åråsen og få servert det vi har blitt i år er mildt sagt sinnsykt. Sjæl har jeg sesongkort, men vet om mange som ikke gidder å dra grunnet priser og selvsagt mangelen på underholdning og resultater
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                        Bør hvertfall starte med å sette ned prisene. 350 kr for å dra på Åråsen og få servert det vi har blitt i år er mildt sagt sinnsykt.
                                        Må du kutte ut - koster jo ikke kr 350,- for å se match på Åråsen. Beste plassene er kanskje c-feltet, eller på motsatt side av KFL. Bra lyd, rimelig sentralt og på riktig side når vi spiller hjemover i andre.

                                        Om klubben setter ned alle billettprisene med f.eks. en femtilapp, så trekker det neppe ekstra folk, det viser undersøkelsene i norsk fotball (og LSK sine egne - hvor prisene ikke avgjør om folk møter opp eller ei). Om billettprisene halveres eller mer, later klubben vannet på sesongkortinnehaverne, som kanskje ikke bryr seg i særlig grad, men verre blir det om halverte "ferske" billettkroner gjør at man plutselig ikke betale ut novemberlønn.

                                        Jeg større tru på at bruke RB-tribuna og ytterst på nye sitta til rekruttering hver match. Pøs på med prosjekter, breddeklubber og fri til Romerike med disse plassene, så sår vi noen frø til morgendagen også.
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        • bjarmann
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 2864

                                          Opprinnelig skrevet av andee
                                          Må du kutte ut - koster jo ikke kr 350,- for å se match på Åråsen. Beste plassene er kanskje c-feltet, eller på motsatt side av KFL. Bra lyd, rimelig sentralt og på riktig side når vi spiller hjemover i andre.

                                          Om klubben setter ned alle billettprisene med f.eks. en femtilapp, så trekker det neppe ekstra folk, det viser undersøkelsene i norsk fotball (og LSK sine egne - hvor prisene ikke avgjør om folk møter opp eller ei). Om billettprisene halveres eller mer, later klubben vannet på sesongkortinnehaverne, som kanskje ikke bryr seg i særlig grad, men verre blir det om halverte "ferske" billettkroner gjør at man plutselig ikke betale ut novemberlønn.

                                          Jeg større tru på at bruke RB-tribuna og ytterst på nye sitta til rekruttering hver match. Pøs på med prosjekter, breddeklubber og fri til Romerike med disse plassene, så sår vi noen frø til morgendagen også.
                                          Da foreslår jeg at du ser på billettprisene. 350 kr på langsidene om man kjøper på stadion, noe mange av som ikke er på hver kamp gjør. Poenget mitt er at det er for dyrt i forhold til det som blir levert. Hvor mange gidder å betale så mye for en kamp med LSK med det som blir levert for tida? Tydeligvis ikke så mange. Forrige kamp var vi under 4000. Det bør få varsellampene til å lyse.
                                          I år så tar vi alt

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎