Stabæk – LSK, søndag 16. august kl. 20:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Xavi
    Det her må forsvaret ta på sin kappe, hvor vanskelig er det egentlig å dekke folk på dødball? Drev Kippe og Amundsen med? Stabæk var farlige på hver eneste dødball nesten.
    Ikke bra, men hvorfor blir det sånn kamp etter kamp? Hvorfor står hele laget med lua i hånda på frispark og corner i mot? Hvem faen skal passe på farligste spiller i serien på sånne situasjoner?

    Kommentar

    • Yellow-not-jella
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2009
      • 1606

      Vi kan ikke skylde på coachen vår, det blir bare for dumt. Vi gjorde det eneste riktige, kjørte på i første. Kreftene tok slutt, vi har ingen sterke på benken. Sorry alle dere supernegative.

      Til oss normale, skuffa: Vi gjorde en god kamp. De hadde Dio.

      Dommern bryr meg midtoppåleggen.

      Kommentar

      • runarM
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 565

        Bittert. Ræva. Og masse positivt. Overkjøring første-omgang. Kjent kollaps i andre i målprotokollen om ikke annet. Så ræva var vi ikke.

        Det verste er på defensiv dødball. Vi suger på dødball i mot. Og har gjort det i hele år. Ellers har jeg trua til neste år, så lenge vi holder oss. Ofkir og Kolstad varmer sjela i nok en grusom sesong.
        runarM

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dag

          Kommentar

          • andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

            Vi leder kampen fram til 85 minutter er spilt. Alikevel er jeg ikke overraska over at vi taper. Taktisk horribel andre omgang. Vi kjører matchen i første og selv Drillo kalte det enveiskjøring. Så kommer andre omgang og initiativet er helt borte. I stedet for å forsøke å roe ned og spille ball når vi leder, så kjører vi på med en defensiv direkte fotball, der vi kun glimter til i blandt. Håpløst. Det her laget er godt nok til å spille ball, da forstår jeg ikke hvorfor vi ikke spiller ball i to omganger. Samme historie som i Sandefjord-kampen, men i dag møter vi et bra lag.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3175

              Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
              vi har ingen sterke på benken.
              Det er bull. Alt vi trengte var flere som, i likhet med Ofkir og Finnur, kunne ha løpt Stabæk i senk der på slutten.

              Har du sett Arni når han trøkker til?

              Kommentar

              • Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dag
                Å tape etter denne førsteomgangen, å tape på denne måten.. Helt på tampen. Om ikke det er lov til å tippe over da, da kan sportsklubben bare legge ned. Takhøyden må være såpass under og rett etter kamp.

                Kommentar

                • Percy Nilegård
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 5146

                  Meget god førsteomgang. Noe labrere i andre, men fortsatt godkjent fram til 80 minutter. Markeringen på defensiv dødball kan dere få gratis av meg.
                  "Alltid blodsprengt"!
                  Fong/Macho

                  Even Nordlien

                  Kommentar

                  • Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dag
                    Jeg håper ikke spillerne har samme tankesett, for det der hørtes unektelig ut som oppskriften på en taperkultur.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

                    Kommentar

                    • GIFKanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2009
                      • 8243

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dag
                      Ja, sitte her som korgutter etter å ha gitt bort en tomålsledelse, ikke rart klubben glir ut i anonymiteten. Skal være lov til å være skuffa, jævli skuffa! Det er utilgivelig det som skjer, og det er ikke første gang vi mister poeng mot slutten. Fem poeng til kvalik, TIL neste.

                      Kommentar

                      • trosten
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Jun 2010
                        • 52

                        Ofkir uttalte jo selv at han holder kun 60 min enda. Måte på hva RK skal taes for.
                        Han har ikke så mange alternativer på benk idag.

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3338

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dag
                          Si det når vi kaver i Obos. Tapermentalitet over hele fjøla

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Det er bull. Alt vi trengte var flere som, i likhet med Ofkir og Finnur, kunne ha løpt Stabæk i senk der på slutten.

                            Har du sett Arni når han trøkker til?
                            Arni er vel skadet? Tipper han sitter på benken bare fordi det ikke finnes noen andre.
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • Dole
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2004
                              • 1555

                              Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                              Meget god førsteomgang. Noe labrere i andre, men fortsatt godkjent fram til 80 minutter. Markeringen på defensiv dødball kan dere få gratis av meg.
                              Veldig skuffende at vi ikke er sterkere på defensiv dødball med spillere som Kippe og Amundsen i midtforsvaret.

                              Kommentar

                              • Uwes disippel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6039

                                Ja, tre spillere ut i karantene og Johan fortsatt ute med skade. Hva så, når de som er igjen spiller årets beste omgang?
                                Har ikke allverden på benken, men jeg tror nok de som sitter er klart bedre når de kommer inn for en utslitt motpart.

                                Kommentar

                                • G-Man
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2011
                                  • 3175

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Hallo skjerp dere litt her inne vi har 3 spillere i karantene Ofkir måtte ut har hvert skada i 4mnd vi har ingen på benken som kan gå inn. I dag er jeg faen meg stolt av laget vi er forbanna uheldige men jeg så mye positivt i dag. Til dere som syter her inne dere er de store TAPERNE i dag
                                  Helsike heller, jeg er stolt av laget og innsatsen i dag. Vi fortjente mer, vi så mye av det som bor i laget.

                                  Det er vel for pokker bra at folk er sinte og engasjerte når vi er så nære mot norges nest beste lag?

                                  Helt uenig med deg i forhold til benken. Når Friday var sluttkjørt så burde selvfølgelig Arni ha kommet inn. Med 10 minutter igjen er friske ben gull verdt, uansett hvor mye eller lite tippeliga de har spilt.

                                  Kommentar

                                  • Tittil
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2009
                                    • 341

                                    Uansett, dette skjer gang på gang. Det må vel være mulig avklare returer innimellom. I omgang var god, men det er måten vi slipper inn mål hver gang som er bekymringsfullt. Man lærer jo aldri av egne feil

                                    Kommentar

                                    • Trooond
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2015
                                      • 1039

                                      Vesentlig bedre enn forrige kamp hvertfall. Brændsrød ville vært en som kunne vært bra å ha på slutten, men er ikke helt klar fra skade.
                                      Det er vel heller ikke Arni, men mulig de kunne fått litt tid på slutten.
                                      Lundemo blir jo helt borte i 2 omg.

                                      Burde klart å gjøre noen trekk likevel. Men som noen sier. Er det ingen plan på dødball mot?
                                      Erling dekker diomande? Han burde jo ligge ved midtstreken, og overlate forsvar til forsvarere.
                                      Det skjer ved alle dødballer i mot, hvorfor la stabekk komme så lett til, ved å dra alle inn i egen 16.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        Opprinnelig skrevet av Franken
                                        Enormt bra innsats før hvilen. At Stabæk kjemper seg inn i kampen igjen var ikke uventet. La oss ikke glemme at dette er det nest beste laget i landet. Med samme spill og innsats som før pause, så tar vi mange poeng utover høsten.
                                        Når man leder 2-0 til pause og kun sitter og venter på når i skal havne under er det vanskelig å skulle gjenta samme strofen gang på gang. Mens Bradley pisker gutta i hele 2. omgang, gjemmer Runar seg på benken, i rake motsetning til i første omgang. Vi gir fra oss initiativet allerede etter 35 minutter, og Stabæk kjører de siste 55. Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal gi fra oss initiativet og bare løpe mellom i kamper der vi har god kontroll, vi får etterhvert panikk hver gang vi får fatt i kula.

                                        Jeg skal erkjenne at vi har litt uflaks i dag, vi har forholdsvis god kontroll på dem før de scorer 1-2 målet helt ut av det blå, en avslutning man sjelden opplever i Tippeligaen. Men måten vi opptrer etterpå, både på og av banen er lett å kjenne igjen, samme driten. At vi slipper inn mål på defensiv dødball er ingen overraskelse, dette er faktisk et problem vi har slitt med i mange, mange år. Skulle likt å se dødballstatistikk for de siste 5 årene i Tippeligaen, jeg er ganske sikker på at myten om "dødball-laget" Lillestrøm hadde blitt lagt død ganske raskt.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Dårlig med hodestyrke og en dårlig keeper i feltet blir stadig mer kostbart. Det kan faktisk gå riktig ille nå.

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎