Molde-LSK, Aker Stadion, søndag 30. august kl 15.30

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2310

    Toivio bruker armen etter å ha blitt finta på ræv av Fred. Straffe og rødt kort.

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      Opprinnelig skrevet av kunden
      Toivio bruker armen etter å ha blitt finta på ræv av Fred. Straffe og rødt kort.
      Jeg var sikker på at han blåste straffe, men var jo ikke annet å forvente av denne dommeren som benyttet en hver mulighet til å gi LSK spillerne gult mens samme forseelser fra MFK spillerne ikke engang resulterte i tilsnakk og mange tilfeller heller ikke frispark engang. Du ser også på reaksjon til Toivio at han forventer straffe også gliser han fornøyd når han ser hva dommern gjør.

      De som mener Friday filmer kan lære seg å støtte opp om egne spillere!!STRAFFE.jpg
      Legg merke til armen til Toivio

      I forkant av 2-1 skåringa har elyounoussi en dårlig touch hvor han kaster seg inn for å nå ballen og Lundemo går i bakken så det suser. Med den lista dommern la hadde det garantert vært frispark og gult kort hvis det var en LSK spiller som gjorde det samme. (Ref Kolstad situasjon)

      Lundemo blir også avblåst forde ballen spretter opp i armen hans, når det samme skjer med en moldespiller noe senere spilte man bare videre.

      Det værste er at jeg tror ikke dommerne bevisst har noe imot LSK, de er bare ræva også sitter det i underbevistheten at LSK er tøftspillende dødball lag og over en hel sesong går det alltid værst utover oss, det utjevner seg ikke.

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4376

        Kvalmt å se Ola Kamara. For en jævla klovn. Faller som en flue i feltet flere ganger, for så å løpe til dommeren å syte og prøve å påvirke han. Skulle hatt 2 gule og vært utvist for filming.
        ..................

        Kommentar

        • Totti21
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3499

          Så jævlig deilig å komme tilbake i denne kampen etter at Molde fikk 1-2.
          Fikk dessverre ikke sett kampen i dag med unntak av de siste 15 minuttene, så skal ikke mene så mye annet om kampen enn at jeg nyter å se det forbanne møkkalaget syte og klage etter kampen og at vi i det minste fikk med oss det ene poenget.

          Før sesongen hadde jeg vært strålende fornøyd med 4 av 6 mulige poeng mot Molde.

          Kommentar

          • Kroktåa
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2015
            • 2889

            Opprinnelig skrevet av andersmm
            4 på de siste 4. 7 på de siste 5. 10 på de siste 10. På de 10 siste har vi tatt to seirer. Begge mot ligaens to jumbo-lag. Nært på at vi avga poeng i disse matchene også. Men uansett, vi tar sånn ca. 1 poeng per match nå for tida.

            Hadde det spillemessig vært i fin utvikling hadde det vært OK for meg med et poengsnitt på 1.0, men spillet i denne perioden har stort sett vært et sørgelig skue.

            Tror ikke vi skal ha noen større problem med å fornye kontrakten, men hverken spillet eller resultatene varmer.
            Klassisk "glasset er halvtomt"-innlegg. Man leiter etter det som er negativt, forsterker det, og overser det som er positivt.

            Kommentar

            • Kroktåa
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2015
              • 2889

              Opprinnelig skrevet av andee
              Ja, nettopp. Sju på siste fem var det. Syns spillet tidvis varmer, til og med borte mot gode lag i omganger av gangen (én omgang per match, rett nok, men vi har korte perioder/muligheter i andre også i dag, akkurat som vi hadde det borte mot Stabæk også), men det kommer vel an på øyet som ser. Vi starter/eller spiller stort sett med 3-5 mann av svært ung alder. Jeg håper fortsatt på en positiv utvikling. Sett opp en "så ung som mulig-ellever" i eget hode, ut i fra nåværende stall, og det er vel bare én stopper og keeperplass vi ikke har folk i rivende utvikling. Derfor greier jeg ikke å være negativ! Umulig å mislike unggutta og det som et på gang nå. Og selvfølgelig vil det variere i prestasjonene.

              Jeg er ekstremt enig. Men for enkelte blir aldri glasset halvfullt. Men ser seg blind på det halvtomme.

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                Klassisk "glasset er halvtomt"-innlegg. Man leiter etter det som er negativt, forsterker det, og overser det som er positivt.
                Glasset er tomt for min del. Vi har utviklet oss i negativ retning spillemessig under Runar. Likeså resultatmessig, noe som ikke er kritisk for min del om man ser konturene av et skikkelig lag. Det gjør jeg dessverre ikke.

                Uansett, det er en jævla dårlig stemning her inne nå for tiden. Jeg skal la dere fortsette å skrive klassiske "glasset er 10% fullt"-innlegg i fred. Don't mind me.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2889

                  Opprinnelig skrevet av kunden
                  Toivio bruker armen etter å ha blitt finta på ræv av Fred. Straffe og rødt kort.

                  Takk. Godt å se at noen er enig med meg.

                  Kommentar

                  • Kroktåa
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2015
                    • 2889

                    Opprinnelig skrevet av andersmm
                    Uansett, det er en jævla dårlig stemning her inne nå for tiden. Jeg skal la dere fortsette å skrive klassiske "glasset er 10% fullt"-innlegg i fred. Don't mind me.

                    Og hvem er ansvarlig for den dårlige semninga, mener du? Synes du det er grunn til å sprette champagnen, ta bølgen og oa hela natten for hvert jævla innlegg som konkluderer med at "Runar må gå"? Som drar løgnaktige og giftige rykter ut av ræva om at spillere og støtteapparat er i lummer opposisjon til Runar/Torgeir? Som konsekvent overser at vi har kanskje tidenes mest talentfulle unge LSK-lag på gang – og som bare kommer til å bli bedre neste sesong?

                    Nå skal jeg stoppe. Jeg har ikke flere råd til flere "gule kort", har jeg fått høre.

                    Kommentar

                    • andee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2004
                      • 1191

                      Opprinnelig skrevet av andersmm
                      Glasset er tomt for min del. Uansett, det er en jævla dårlig stemning her inne nå for tiden.
                      Så dårlig stemning er det vel ikke, men det man kan kjenne på etter ditt innlegg, er at to gode omganger borte mot to gode lag, Stabæk og Molde, ikke betyr noe særlig, men du skal trekke fram at vi _nesten_ avga poeng mot Sandefjord og Tromsø på to av de siste ti, mens det faktum at vi var veldig nære, og kanskje hadde fortjent, hvert fall i noen supporteres øyne, mer mot Stabæk og Haugesund (også blant de ti siste), det nevnes jo ikke av deg.

                      Merkelig hvordan noen supportere skal fokusere mest på minusene, enten man liker/har trua på treneren eller ei. Klubben og unggutta fortjener mer av oss.
                      Last edited by andee; 30.08.2015, 20:55.
                      TS05 - Felt C

                      Kommentar

                      • Frode D. Homb
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 982

                        La oss blåse i fortiden. Jeg er historiker, så det sier mye at jeg sier at vi skal glemme den. Faktum er at vi er i god posisjon foran høsten nå. Ålesund har spesifikt nevnt at de skal slå oss på Åråsen. Ja, så får dere komme ned da, sunnmøringer, etter at dere har arrangert fest for Klanen i byen deres. Vi er klare, og vi er ikke like snille som VIF - på banen!
                        Last edited by Frode D. Homb; 30.08.2015, 21:28.

                        Kommentar

                        • _Jonern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 4376

                          Var sterkt kritisk i perioden rundt tapet mot søpla og rbk. Akkurat da så det jævlig stygt ut. Etter det synes jeg vi har hevet oss igjen. Jeg så riktignok ikke kampen mot TIL, men både mot Stabæk borte, og Molde i dag er det definitivt mye å ta med seg. Vi KAN hvis vi vil, vi rundspilte Stabæk i første omgang med 3 spillere ute med karantene. Vi var best i første omgang i dag, og Runar gjør grep som gjør at vi får med oss poeng. Kanskje den beste opptreden fra Runar i år i dag. Signeringene av Martin og Skogseid ser riktig så bra ut. Comebacket til Ofkir har løfta laget også. At en 19-åring som nesten ikke har spilt Tippeliga hever oss så mye er helt sjukt. Se å få forlenget kontrakta hans asap!

                          Det vi må bli bedre på er rett og slett å tørre! Stole på de ferdighetene som finnes i laget og gi gass i 2x45. Det sniker seg inn en usikkerhet hver gang vi leder, og det må lukes vekk. Vi har igjen Aafk, Start, Sarp, Mjøndalen, Haugesund osv. Det skal være gode muligheter for å komme seg godt over 40 poeng, noe som helt klart er innafor.
                          ..................

                          Kommentar

                          • Tvilling
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 1467

                            Kampen er godkjent! Jeg har så smått trua på at vi skal heve oss, steg for steg.. det vil fortsette å svinge.. men jeg har trua på at både RK og spillere vil ta nye steg utover høsten.
                            Jeg tar meg i å registrere at jeg stadig oftere ikke savner de som har forlatt skuta..
                            Ofikir i første viser klasse..
                            Dårligste prestasjoner i kampen var vel egentlig en meget varierende dommer.. muligens kun slått av kommentatoren på cmore..

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7048

                              Jeg digger det Martin gjør rett etter at Friday setter inn 2-2. Snur seg og løper rett mot fansen for å juble. Ser ut som en fyr som er oppriktig glad for å være i klubben.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎