Hjelp LSK å fylle Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • McGuffy
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 5096

    #21


    Gratisbilletter til alle damer mot Aalesund ser jeg.
    Klubben skal ha for initiativet, men det er vel strengt tatt ikke lov? Her dukker vel likestillingsombudet opp snart.

    Vi gjorde akkurat det samme i 2001, da med Rune Rudberg i spissen for damesatsinga, og vi fikk vel ikke lov til å ha differensierte priser på kjønn. Ingen i klubben som kan sin historie?
    Last edited by McGuffy; 19.04.2016, 22:44.

    Kommentar

    • Stray Cat
      Moderator
      • Aug 2008
      • 5914

      #22
      Opprinnelig skrevet av McGuffy
      http://www.lsk.no/news/article/19q18...til-alle-damer

      Gratisbilletter til alle damer mot Aalesund ser jeg.
      Klubben skal ha for initiativet, men det er vel strengt tatt ikke lov? Her dukker vel likestillingsombudet opp snart.

      Vi gjorde akkurat det samme i 2001, da med Rune Rudberg i spissen for damesatsinga, og vi fikk vel ikke lov til å ha differensierte priser på kjønn. Ingen i klubben som kan sin historie?
      Ny likestillingslov siden den tid og du kan ha rett, eller ikke. Det avhenger av om det tolkes inn under § 7.Positiv særbehandling eller ikke.
      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #23
        Det er klart. Gjør noe positivt til noe negativt. Er der rart verden går til helvete?

        Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • McGuffy
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 5096

          #24
          Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
          Det er klart. Gjør noe positivt til noe negativt. Er der rart verden går til helvete?

          Sent fra min SM-N910F via Tapatalk
          Har ikke gjort det til noe negativt, jeg setter bare spørsmålstegn på om det faktisk er lovlig. Og det er vel et betimelig spørsmål, siden så å si det samme prosjektet har blitt stoppet før?

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #25
            Superkult initiativ. Betyr at jeg kan sende svigermor på sin første match noensinne. Hun kan ta med ei venninne.
            Min fru tar med seg en kollega og jeg går fri - betyr ekstra pølser på undertegnede!

            Lovlig eller ikke - bryr meg ikke i det hele tatt. Fyll Åråsen.

            Kommentar

            • gorken
              Administrator
              • May 2006
              • 1483

              #26
              Det er 1,5 uke igjen til derby, og klubben trenger hjelp til å gi Romerike derbyfeber! Kunne du tenke deg å henge opp plakater i ditt nærmiljø om kampen? Send meg en PM eller en e-post til styret@kanari-fansen.no for nærmere instruksjoner.
              I have this condition.

              Kommentar

              • Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

                #27
                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Har ikke gjort det til noe negativt, jeg setter bare spørsmålstegn på om det faktisk er lovlig. Og det er vel et betimelig spørsmål, siden så å si det samme prosjektet har blitt stoppet før?
                Ser at Storhamar kjørte samme stuntet et par ganger de siste åra. Uten at det avgjør om det er lovlig/ulovlig.
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

                Even Nordlien

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎