Nyheter oktober 2015

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 845

    Nyhetstråd Nyheter oktober 2015

    Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden.

    Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd. I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder.

    Andre tråder brukes til detalj- og nisjéinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.

    Vi ønsker mer av dette:

    • TV-klipp
    • ​Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen.
    • Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere
    • Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    • Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    • Faktainformasjon som angår alle
    • Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.


    Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ):

    Nyhetstråden modereres strengt. Reglene for nyhetstråden er som følger:

    1. Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
    2. Nyhetssaker hentet fra nettet skal ikke limes inn i sin helhet. Slik nyheter legges inn i nyhetstråden ved at overskrift, ingress og lenke limes inn.
    3. Nyhetsssaker hentet fra papirutgave av aviser mv. skal ikke legges inn ved ordrett avskrift av hele saken. I stedet legges nyheten inn ved bruk av enkeltstående sitater, evt. ved en kort sammenfatning av innholdet med egne ord. Kilde skal oppgis.
    4. Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.
    5. Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.
    6. Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.



    Morten
  • mrognan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2008
    • 845

    #2


    Svenske Johan Andersson kan ha spilt sin siste kamp i Lillestrøm-drakta.
    MAJORSTUEN (Nettavisen): Det blir bare tolv seriekamper og to scoringer for Lillestrøm-spiller Johan Andersson denne sesongen.
    Morten

    Kommentar

    • RSP
      Moderator
      • Aug 2004
      • 10498

      #3
      RB

      STAVANGER: (Viking-LSK 1-0). LSKs rekke med kamper uten tap ble brutt i Stavanger.

      STAVANGER: (Viking-LSK 1-0). LSKs rekke med kamper uten tap ble brutt i Stavanger.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3181

        #4
        LSKs G16-gutter i semifinale i cupen

        G-16 laget spiller semifinale mot S08 i LSK-hallen søndag kl. 14.00



        gilbert

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3181

          #5
          Treningskamp mot Tromsø

          A-laget spiller treningskamp mot TIL på Åråsen tirsdag 14.30.
          Tidspunktet, som neppe passer alle like godt, skyldes at Tromsøspillerne skal rekke fly tilbake samme dag.

          Til gjengjeld er det gratis adgang, alt i følge LSKs Facebook-sider.

          gilbert

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3181

            #6
            LSKs G-16 lag klare for cupfinalen

            I følge LSKs Facebook-sider hadde G-16 laget ingen problemer og vant 5-1 over Sarpsborg 08 i NM-semifinalen i LSK-Hallen i dag. Nå venter Brann i finalen.



            gilbert
            Last edited by gilbert; 11.10.2015, 18:41. Begrunnelse: Oppdatert med lenke til lsk.no

            Kommentar

            • Børge
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2013
              • 2529

              #7
              Opprinnelig skrevet av gilbert
              I følge LSKs Facebook-sider hadde G-16 laget ingen problemer og vant 5-1 over Sarpsborg 08 i NM-semifinalen i LSK-Hallen i dag. Nå venter Brann i finalen.



              gilbert
              Kan følge opp med at kampen ble filmet at Steinar Pedersen. Ytterst severdig for en som liker de gul og svarte. Dessuten er det bra filmet.

              Sint og tverr på felt N

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3326

                #8
                Fra RB+
                Stian er i samtaler om ny kontrakt. Positive samtaler.
                Ønsker å forlenge med Knudtzon, og dialogen er positiv.
                Emil Ødegaard, keeper på 16 blir flyttet opp til A-laget neste sesong.
                Erik Brenden fra Nybergsund har vært med på to treninger og gjort et godt inntrykk. Midtbanespiller.
                Rocky Lekaj fra Raufoss skal også trene med klubben. Som kjent så har han puttet vel 83 mål på 85 kamper for Raufoss om jeg ikke tar feil.
                Og allerede Glenn fra Trinidad skal trene med klubben i høst. Spiss sådan.

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3181

                  #9
                  RB: Samtaler med Stian Ringstad; prøvespillere

                  Fredagens utgave av Romerikes Blad, tilgjengelig for abonnenter fra i kveld, melder at klubben har hatt en positiv samtale med Stian Ringstad om mulig ny kontrakt.

                  Det er positiv dialog også med Erling Knudtzon om forlengelse, selv om han enda har ett år igjen av kontrakten.

                  Bjarmann forteller også at Emil Ødegard (keeper, 16 år) flyttes opp på A-laget i 2016.

                  Erik Næsbak Brenden, Nybergsund, har vært med på trening og kommer tilbake seinere. 2. divisjons beste spiller, Rocky Lekaj fra Raufoss, og (som lenge varslet) Jonathan Glenn, spiss fra Trinidad og Tobage, kommer også for å trene med LSK.

                  gilbert

                  Kommentar

                  • BroganTrundler
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2014
                    • 665

                    #10
                    Denne 21-åringen herjer for både Island og LSK

                    Kommentar

                    • _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4376

                      #11
                      LSK priser Kristinsson til minst 28 mill.


                      http://www.vg.no/sport/fotball/lillestroem/lsk-priser-kristinsson-til-minst-28-mill/a/23544929/
                      ..................

                      Kommentar

                      • gilbert
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 3181

                        #12
                        LSK på VGs spillerbørs

                        Marius Amundsen på Rundens lag i VG.
                        Flest blokkeringer (3) og best pasningssnitt (97 prosent) av alle spillere denne runden

                        Topp 5 redningsprosent:
                        1. Arnold Origi: 76 prosent (115 av 152 skudd)

                        Topp 5 gjenvinninger;
                        5. Lillestrøm (60 gjenvinninger i snitt per kamp)

                        gilbert

                        Kommentar

                        • LS89
                          Kamptrådkongen
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2013
                          • 3326

                          #13
                          RB+ med ny artikkel om våre tre prøvespillere, hhv. Leckaj, Brenden og Glenn.

                          * Bjarmann forteller om flere åpne plasser offensivt for 2016-sesongen. Håper fortsatt at Stian signerer ny kontrakt. Hvis det skjer, er forsvaret komplett.

                          * Alle tre har gjort et godt inntrykk og skryter av spillergruppa. Leckaj skal trene med klubben også i morgen. Han har også fått flere tilbud fra klubber, også Raufoss. Glenn skal også på flere prøvespill i høst. Brenden har et godt skuddbein, god fart og teknikk.

                          Kommentar

                          • FreeFallFun
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • May 2015
                            • 16

                            #14
                            Ringstad har fått nytt Lillestrøm-tilbud

                            http://www.dagbladet.no/2015/10/22/sport/fotball/stian_ringstad/lillestrom/41628830/

                            Kommentar

                            • 65`an
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Apr 2006
                              • 70

                              #15
                              Friday herjet
                              (Bodø/Glimt - Lillestrøm 0-3) 20 år gamle Fred Friday har hatt en fantastisk sesong i Tippeligaen. Mot Bodø/Glimt sto han bak alle Lillestrøm-målene.

                              Kommentar

                              • rælingen kanaris
                                Kaptein Reketråler
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 1445

                                #16
                                99,- billetten på hele stadion på søndag, ifølge Lsk på face og Twitter. Ta med hele familien!
                                Custodes
                                I med og motgang

                                Kommentar

                                • Tvilling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 1467

                                  #17
                                  Drømmer om full stadion

                                  Opprinnelig skrevet av rælingen kanaris
                                  99,- billetten på hele stadion på søndag, ifølge Lsk på face og Twitter. Ta med hele familien!
                                  ÅRÅSEN: LSK dumper prisen på billettene til sesongens siste hjemmekamp på Åråsen. Målet er at spillerne skal få avslutte Åråsen-sesongen med masse folk på tribunen.


                                  – Vi håper at mange kommer på kampen søndag. Foruten en god fotballkamp, skal vi feire både at vi har spilt 1.000 kamper på rad i toppen, at vi har passert 500 seirer på toppnivå og ikke minst at vi er klar for vår 42. sesong på rad, sier Lauritsen.
                                  – Jeg vet godt fra den tiden jeg selv sto blant supporterne at det er stor forskjell på kamper med lite og mye folk på tribunene. Uansett hvordan kampen er, så gjør det noe med hele opplevelsen. Det blir noe helt annet både for publikum og oss spilere om det er fullt på tribunene. Jeg håper folk fyller stadion på søndag, sier lillestrømlingen Marius Amundsen.

                                  Kommentar

                                  • Kroktåa
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2015
                                    • 2882

                                    #18
                                    Agenten: Finnur på vei tilbake til Island

                                    Finner Orri kunne komme tilbake - FH-sjon vil se på saken



                                    Finner Orri Margeirsson sentrum forsvarer Lillestrøm kan være på vei tilbake til Island. Dette bekreftet Magnus Agnar Magnusson agent med 433.is dag.

                                    Finner sluttet Lillestrøm for denne sesongen i Norge gjort en ett-års kontrakt.

                                    Det er mulig å finne rester der, men sjansene er at han vil komme hjem.

                                    Finner sluttet FH forrige sesong, men signert med Lillestrøm før sesongen hjemme gikk av.

                                    Heimir Gudjonsson trener FH fortalte 433.is at selskapet ville se det blir finnen tilbake ville det hjem. Funn har også blitt koblet med KR.

                                    Finner vokste opp i Breidablik, han ble født i 1991.

                                    Kommentar

                                    • Kroktåa
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2015
                                      • 2882

                                      #19
                                      Ohi kan havne i Stabæk eller S08

                                      Grimstad: Med 14 seriemål for overraskelseslaget Jerv, har Ohi Omoijuanfo (21) vekket interessen hos flere eliteserieklubber. Men en retur til LSK virker ikke veldig aktuelt.

                                      Fra artikkelen:

                                      Romerikes Blad vet at han også har vært diskutert i en slags hengende spissrolle på Åråsen. Der har de imidlertid besluttet at de fortsatt ikke kan se på ham som en soleklar startmann i konkurranse med Erling Knudtzon, Marius Lundemo. Fred Friday og Árni Vilhjálmsson.

                                      – Jeg har ikke hørt noe fra LSK, men jeg regner med at agenten min (Atta Aneke) har snakket med dem. Jeg har vært i dialog med Stabæk. Det har imidlertid ikke kommet noe kontraktsforslag derfra, så det er ikke noe konkret for øyeblikket. Jeg har også hørt at det har vært interesse fra flere klubber, sier Omoijuanfo og bekrefter at Sarpsborg 08 er én av dem.

                                      Kommentar

                                      Working...
                                      😀
                                      😂
                                      🥰
                                      😘
                                      🤢
                                      😎
                                      😞
                                      😡
                                      👍
                                      👎