Sesong 2015 Videoklipp

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Saaro
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Apr 2009
    • 5

    Sesong 2015 Videoklipp

    Heisann!
    Jeg skal klippe sammen en liten videosnutt for LSK med høydepunkter fra Åråsen 2015.
    Jeg lurte på om noen av dere har noen klare høydepunkter? Det kan være alt fra mål, taklinger, ansiktsutrykk på spillerne osvosv.
    Jeg har tilgang til alle kampene som har blitt sendt på Cmore, så det burde det dekke det meste, fra de fleste viklene

    Så lurer jeg også på om det er noen av dere som har noen gode mobilklipp fra tribunen? Her kan det også være alt fra når spillerne kommer inn på banen, mål, frispark osv osv.
    Det kan sendes til stein.a@goldbox.no

    Tusen takk for hjelpen, folkens!!

    Hilsen
    Stein Aarø
    Goldbox AS
    Stolt LSK Sponsor
  • s.indre92
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Nov 2015
    • 1

    #2
    Sesong 2015 Videoklipp

    E-Mail er ikke så populært lenger (fra min side) så har du noen andre muligheter du kan få klipp på? :--) men kjempe bra at du lager en video klipp har ventet lenge etter noe sånt! :-D

    Kommentar

    • Saaro
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Apr 2009
      • 5

      #3
      Beklager sent svar, men ble litt hektisk på kontoret.
      Ja, skjønner at email er kanskje litt udatert, men var det første jeg tenkte på :P
      Videoen er hvertfall ute nå, og kan sees på LSK sine sider for salg av Sesongkort 2016. Vi fikk tilgang til CMore's videoklipp, så ble til at vi brukte dette i år. Men til neste år så skal vi planlegge litt bedre, så salg av sesongkort til 100 års jubileumet blir awesome

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #4
        Bra jobba, Stein! Har du mulighet til å legge ut klippet her, eller eventuelt en lenke til den? LSKs nettside er ikke alltid verdens mest brukervennlige!
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • 007
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2013
          • 271

          #5
          Opprinnelig skrevet av Fridtjof
          Bra jobba, Stein! Har du mulighet til å legge ut klippet her, eller eventuelt en lenke til den? LSKs nettside er ikke alltid verdens mest brukervennlige!
          Regner med det er filmen man kan se her:

          Kommentar

          • Saaro
            Juniormedlem
            Ferskenpels
            • Apr 2009
            • 5

            #6
            Opprinnelig skrevet av 007
            Regner med det er filmen man kan se her:

            http://www.lsk.no/news/article/dgeik...-klar-for-2016

            Ja, det er den filmen

            Kommentar

            • Jan Banan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 809

              #7
              Fine klipp, men det ligger noen frames inni der mellom to klipp, som bør fjernes. Anbefaler også mer bruk av crossfades mellom lydklipp, så blir det litt smuuuuuudere.
              - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

              Stuart Baxter har forstått det.

              Kommentar

              • Saaro
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Apr 2009
                • 5

                #8
                Vi fiksa de 2 framsene man ser, men har vel blitt en liten mixup av hvilken versjon som ble lagt ut.
                Vi har allerede starta planleggingen av Sesongkort 2017, så den videoen vil nok bli noen hakk bedre mtp lyd og bilde!
                Dette er første året firma mitt hjelper LSK så alt er litt nytt, men nå har vi vært igjennom et år og veit hva som skal til. Det gjør at vi kan planlegge mye bedre. Så fremtiden ser lys ut

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎