Klubblegender

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stray Cat
    Moderator
    • Aug 2008
    • 5914

    Klubblegender

    RB og Ivar Hoff har satt opp lista over klubblegendene i LSK.: http://www.rb.no/klubblegende/

    Er dere enige i rangeringen? Burde Bård Bjerkeland vært inne? Er det andre ting enn medaljer som burde telle i rangeringen?
    Hvem er størst? Kippe eller Legenden? Her må det da være noen som mener noe.

    Kjør debatt!
    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    #2
    Jeg savner André Krogsæter og Mamadou Diallo pga 4 må mot vif. Ellers så syns jeg Frank Grønlund også kunne vært nevnt da han også har bidratt lenge etter at den aktive karrieren sluttet.
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Jeg synes Ivar har gjort en veldig bra jobb med denne lista! ...men Dennis burde kommet noen hakk høyere på lista. For en herlig spiller, og for en herlig type! Savnet også Grodås. Men alt i alt, en bra liste.

      Kommentar

      • Felt C
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 776

        #4
        Det er så mange navn som kunne vært med på denne lista.Det sier mye når man har utelatt spillere som Bård,Ståle,Grønlund,Boffen,O.Richardsen,Løkkan,Fro de G. etc.Litt skuffet over at Grønlund ikke ble nevnt av de som ikke kom med.Han er absolutt en verdig kandidat.Når man ser på disse navnene viser det hvor stolt historie klubben vår har.
        Mitt soleklare førstevalg av de som ikke kom med er Bjerkeland.Jeg er rimelig sikker på at vi aldri har hatt en mer populær spiller på Åråsen.Han hadde alt en legende skal ha,inkludert titler og gode ferdigheter.

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎