Kamptråd: FK Haugesund - Lillestrøm SK, fredag kl. 19:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PetterH
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2012
    • 668

    Opprinnelig skrevet av _Jonern
    Synes vi er det klart beste laget og det laget som prøver å spille ball.
    Prøver å spille ball er en fattig trøst. Vi greier hverken å kontrollere kampen eller produsere sjanser med å prøve å spille ball.
    Faktisk så skaper vi flere muligheter for Haugesund enn vi gjør for oss selv gjennom alle balltapene vi har.

    Kommentar

    • barte
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Oct 2011
      • 145

      forumet oser av en blanding av kloakk og småunger.blir kvalm av alle negative kommentarer!bli voksne.2016 blir bra.

      Kommentar

      • Trooond
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2015
        • 1039

        Jeg fatter ikke at noen mener det ikke skal Byttes, når trener har mulighet til å oppnå flere ting med det.
        1. Markere overfor spiller at han ikke er fornøyd.
        2. Snu kampen ved å endre litt på spillere og systemer.
        3. Få inn uthvilte bein
        4. Få mere bredde i laget og bygge lag
        5. Få Igang flere spillere, så man ikke blir enda mer skade utsatt.

        Kolstad, sheriff, rindarøy. Det er spillere som kunne komme inn, og man kunne flytte Bassel, eller Martin opp på topp som noen sier, eller legge Kolstad bak Friday. De har vel litt trening med taktikk endringer.
        Syntes Runar bruker bytter for dårlig, men godt ar Kolstad fikk noen minutter i det minste.

        Kommentar

        • _Jonern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 4377

          Opprinnelig skrevet av PetterH
          Prøver å spille ball er en fattig trøst. Vi greier hverken å kontrollere kampen eller produsere sjanser med å prøve å spille ball.
          Faktisk så skaper vi flere muligheter for Haugesund enn vi gjør for oss selv gjennom alle balltapene vi har.
          Fattig trøst? For meg er det positivt at vi prøver, og faktisk klarer i perioder å kombinere angrepsspillet vårt med spill langs bakken og ikke bare kælker i bakrom ved første anledning. Vi skaper flest sjanser (ja jeg veit Haugesund hadde den store), vi har flest avslutninger, mest ballbesittelse, flest pasningsforsøk, flest vellykkede pasninger. Og vi går for seieren etter å ha utlignet seint. Ja, jeg er enig i at unødvendige balltap etc skaper totalt unødvendig trøbbel for oss. Vi må også bli tøffere i egen boks ved begge baklengsmålene. Men alt i alt var dette et steg i riktig retning på bortebane synes jeg. Mye bedre enn mot Start og Molde borte.
          ..................

          Kommentar

          • Frode D. Homb
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 982

            Vi skapte også veldig mange sjanser på Aker stadion, men spillet i dag var det mer plan over. Vi spilte fotball, mens FKH tok innkast.

            Kommentar

            • Tvilling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 1469

              Mon tro om underlaget var så uforutsigbart som det kunne se ut for?

              Kommentar

              • Trooond
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2015
                • 1039

                Skal man være ærlig, hadde Haugesund mest grunn til å være missfornøyd med 1 poeng.
                Ett heldig mål av Simen, griseflaks at det ikke ble 3-1.
                Ja, sjanser til å avgjøre også, men dette var heldig.

                Og hva med at bassel filmer på seg utestengelse? Hva pokker. Var det ikke nok Hollywood med falkenborn?
                Bassel burde overbevise med spillet sitt, også i tippeligaen syntes jeg, men nå må han stå over.
                Håper Kolstad drar til moden kjempekamp da, så det blir diskusjon om plassen.

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  Haugesund skal være overlykkelige over at de i det hele tatt scoret mål. To klabb og babb-møkkamål og totalt underlegne spillemessig kampen gjennom. De mangler rett og slett kvalitet, og om våre spillere hadde vært mer konsentrerte og lagt ned en ordentlig innsats ville dette blitt stygt. Vi er et mye bedre lag, men man må da kunne forlange at man "gir alt" når "gi alt" er motto, parole og slagord.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Dole
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 1555

                    Opprinnelig skrevet av Grusom B
                    Haugesund skal være overlykkelige over at de i det hele tatt scoret mål. To klabb og babb-møkkamål og totalt underlegne spillemessig kampen gjennom. De mangler rett og slett kvalitet, og om våre spillere hadde vært mer konsentrerte og lagt ned en ordentlig innsats ville dette blitt stygt. Vi er et mye bedre lag, men man må da kunne forlange at man "gir alt" når "gi alt" er motto, parole og slagord.
                    At vi ikke er bedre enn lag som Start og Haugesund, som har rasket sammen noen spillere de siste månedene, skulle vel bare mangle?

                    Enig med deg; hadde vi spilt en bedre kamp, så hadde vi vunnet

                    Kommentar

                    • Kroktåa
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2015
                      • 2911

                      Opprinnelig skrevet av _Jonern
                      Fattig trøst? For meg er det positivt at vi prøver, og faktisk klarer i perioder å kombinere angrepsspillet vårt med spill langs bakken og ikke bare kælker i bakrom ved første anledning. Vi skaper flest sjanser (ja jeg veit Haugesund hadde den store), vi har flest avslutninger, mest ballbesittelse, flest pasningsforsøk, flest vellykkede pasninger. Og vi går for seieren etter å ha utlignet seint. Ja, jeg er enig i at unødvendige balltap etc skaper totalt unødvendig trøbbel for oss. Vi må også bli tøffere i egen boks ved begge baklengsmålene. Men alt i alt var dette et steg i riktig retning på bortebane synes jeg. Mye bedre enn mot Start og Molde borte.
                      Menmenmen... Runar er jo evneveik, og Bjarmann har jo ansatt ham bare fordi de er kompiser, jo?

                      (*IRONI*)

                      Kommentar

                      • Funchaloe
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2011
                        • 511

                        Opprinnelig skrevet av Kroktåa
                        Menmenmen... Runar er jo evneveik, og Bjarmann har jo ansatt ham bare fordi de er kompiser, jo?

                        (*IRONI*)
                        Spar meg den jævla nedlatende holdningen a. Én ting er å ikke være så erkenegativ som dette forumet er notorisk for å være, men noe som er minst like irriterende er å være så forbanna blind som deg at man ikke klarer å se kritikkverdige forhold innad i klubben. Å blindt forsvare klubbens valg selv om det kan være kritikkverdig er faen meg like ille som å være alt for negativ.

                        Hva kampen gjelder var det positivt å se angrepsspillet i andre omgang. Vi er dessverre helt avhengige av Ofkir og Friday, men så lenge de er på banen kan alt skje offensivt. Forsvaret vårt er derimot fryktelig, og virker å ha alvorlige kommunikasjonsproblemer og en alvorlig mangel på plan.
                        Custodes
                        Contra o futebol moderno!

                        Kommentar

                        • Kroktåa
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2015
                          • 2911

                          Opprinnelig skrevet av Funchaloe
                          Spar meg den jævla nedlatende holdningen a. Én ting er å ikke være så erkenegativ som dette forumet er notorisk for å være, men noe som er minst like irriterende er å være så forbanna blind som deg at man ikke klarer å se kritikkverdige forhold innad i klubben. Å blindt forsvare klubbens valg selv om det kan være kritikkverdig er faen meg like ille som å være alt for negativ.

                          Hva kampen gjelder var det positivt å se angrepsspillet i andre omgang. Vi er dessverre helt avhengige av Ofkir og Friday, men så lenge de er på banen kan alt skje offensivt. Forsvaret vårt er derimot fryktelig, og virker å ha alvorlige kommunikasjonsproblemer og en alvorlig mangel på plan.
                          "Med en taktisk skikkelig trener hadde vi tatt tre poeng. Men vi har en trener som ikke er opptatt av å skjule eget lags svakheter, men å score mer enn motstanderen. Derfor er vi sjanseløse på å stabilisere prestasjonene og hevde oss i toppen. Men det er jo noe Bjarmann er fornøyd med, som har sikret Runar slik at det er umulig å sparke ham med økonomien vi har, så da så."

                          I rest my case.

                          Kommentar

                          • Stray Cat
                            Moderator
                            • Aug 2008
                            • 5914

                            Moderatormelding

                            Nå er jeg skikkelig drittlei av denne eglingen.
                            Vi har prøvd advarsler, moderatormeldinger og pm, uten at det hjelper det minste. Den neste som starter egling mot meddebattanter på hovedforumet i stedet for å holde seg til trådtema får en liten ferie herfra og det mener jeg.

                            Stray Cat
                            moderator
                            For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                            Kommentar

                            • holmiz
                              The kjøkken-kanariz
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2006
                              • 6064

                              Veldig bra at dere/du tar tak i dette fjaset med egling Katta, for nå begynner det å bli hakk i plata og bare støy som ingen er interessert i, med påfølgende laber forum/LSK-interesse. Slik oppførsel kan vi heller overlate til Carl Aksel og vennene hans på Paradise Hotell.

                              For å holde meg til kamptråden og som GrusomB sier: Hva skal vi med en "gi alt"-garanti, når alle som har mindre dårlig syn enn -5 ser at dette ikke gjelder de 11 som til en hver tid mønstrer den hellige drakta?

                              Det som gjorde at jeg forelska meg i LSK var nettopp dette med blø for drakta, feks. Heidar og at det alltid var vondt å møte fugla. Nå er vi en grå ingenting som ingen bryr seg om. Og som Ari Behn ville sagt det: Det er trist som faen.
                              Hilsen Anders

                              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                              Kommentar

                              • Frode D. Homb
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 982

                                Nei, på to bortekamper nå har vi skapt mange målsjanser, og det ganske tidlig i sesongen. Når vi vet at dette er bortebaner som Haugesund stadion og Molde stadion, så vet alle som har peiling på fotball og LSK at det er stadioner vi sliter en del på, selv om vi har bedre statistikk borte mot Molde enn borte mot FKH.

                                Klubben er i fint driv om dagen med en billig stall, gærne pasienter på KFL-feltet og en slank administrasjon. Galehuset er hos NFF der mange mann hever millionlønninger.

                                Vi driver nøkternt, selv om vi her en del gjeld.

                                Kommentar

                                • Joha
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 314

                                  Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                                  Moderatormelding

                                  Nå er jeg skikkelig drittlei av denne eglingen.
                                  Vi har prøvd advarsler, moderatormeldinger og pm, uten at det hjelper det minste. Den neste som starter egling mot meddebattanter på hovedforumet i stedet for å holde seg til trådtema får en liten ferie herfra og det mener jeg.

                                  Stray Cat
                                  moderator
                                  Helt enig med deg, er drit lei all survinga og hetsen av enkelt spillere og trenere og Bjarmann

                                  Kommentar

                                  • Stray Cat
                                    Moderator
                                    • Aug 2008
                                    • 5914

                                    Dette er fortsatt en kamptråd.
                                    For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                    Kommentar

                                    • nebbjævel
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2009
                                      • 511

                                      Laget er ikke direkte pill råttent når vi spiller uavgjort på vestlandet. Men jeg liker ikke at poenget framkommer som en følge av motstanders keepertabbe. Etter vinterens lovende kamper fattet jeg håp om en stor sesong, men den ser ut til å sitte langt inne. Og ikke vil jeg kritisere verken trener eller spillere, men mener det var riktig å bytte inn Kolstad. Arni har nok litt å gå på når det gjelder forbedringsmonn. Nok om det, Aalesund venter bak neste sving.

                                      Kommentar

                                      • Bibaboy
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Mar 2008
                                        • 712

                                        Opprinnelig skrevet av holmiz
                                        For å holde meg til kamptråden og som GrusomB sier: Hva skal vi med en "gi alt"-garanti, når alle som har mindre dårlig syn enn -5 ser at dette ikke gjelder de 11 som til en hver tid mønstrer den hellige drakta?

                                        Det som gjorde at jeg forelska meg i LSK var nettopp dette med blø for drakta, feks. Heidar og at det alltid var vondt å møte fugla. Nå er vi en grå ingenting som ingen bryr seg om. Og som Ari Behn ville sagt det: Det er trist som faen.
                                        Jeg er så enig med deg.

                                        Som Utd. Pateriot så vil jeg faktisk trekke frem Liverpool i England. De har en helt sinnsyk innsats i 90 minutter. Akkurat innsats har alle forutsetninger for å kunne gjennomføre. Synes det er flaut å se på spillere som går 70 % i dueller og ikke gir alt. Jeg tror ikke vi vant en eneste duell i 2. omgang mot S08 og det kvalifiserer til spanskrør. Tragisk rett og slett. Det er Runar sin oppgave å sørge for at gutta gir alt. Ferdig snakka.
                                        Fugla Forever

                                        Kommentar

                                        • Tvilling
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 1469

                                          venter på at LS89 skal starte ny kamptråd.. han har kanskje ventet på å få vite hvor mange Riise som kommer..
                                          Nå som det er klart.. så er vi i alle fall klare for å tenke høyt om ny kamp :-)

                                          Kommentar

                                          Working...