Lillestrøm SK - Ålesund ( Danskebåten), Torsdag 21.4 kl 19

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • zkinny
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2012
    • 322

    Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
    Kristinsson har for meg to kamper å overbevise på. Jeg forventer akseptabelt spill mot Odd og seier mot engen, om ikke så kan han komme seg hjem til Island. Dette er en parodi på hva Haglund drev med.
    Enig... Jeg kan kjøre han til Gardermoen .. Nå er det faen meg eksamen kristinsson

    Kommentar

    • HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6075

      Om vi hadde hatt noen gule som var i nærheten av Fridays nivå så kunne vi kanskje putta en til.

      Kommentar

      • caLitri
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jun 2007
        • 634

        Opprinnelig skrevet av HSft
        Smart å sette inn Kippe for å få tippeligaens beste hodespiller inn på siste dødball. Ikke like smart å ta ut lagets beste dødballfot før dødballen?
        Så du dødballene han slo i dag? var relativt svak der i dag og dessverre.
        Gi alt, stå på LSK

        Kommentar

        • Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5914

          Er så forutsigbare at det er vondt. Hva er greia med å stange på samme flekken i 20 min.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

          Kommentar

          • LS89
            Kamptrådkongen
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2013
            • 3338

            Vi kjører innlegg siste 20, men vi greier jo ikke å løfte ballen! Det er jo så latterlig, skaper ikke en dritt. Vi skal takke Mos for at vi ikke taper dette.

            Kommentar

            • Dole
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 1555

              Vi kan i alle fall konkludere etter dagens kamp at vi garantert ikke når årets målsetning om å bli blant de 6 beste.

              Spørsmålet er om vi utover høsten ender opp i bunnstriden. Akkurat det er ikke utenkelig dersom Friday skulle bli solgt.

              Kommentar

              • G-Man
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2011
                • 3177

                Jeg bestemte meg for å finne noe positivt å si etter dagens kamp. Jeg tenker fortsatt, for å si det sånn...

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4377

                  124 av 125 innlegg/dødballer blir klarert vekk av første motspiller. Innleggskvalitet som er langt under mye jeg har sett i 4.divisjon. Det her var bedritent og fullstendig hawaiifotball. Og hvor faens vanskelig er det å fikse det skoproblemet vi har? Sklir jo faen meg en etter en i hver match. Faens møkk!

                  Eneste lyspunktet var Lundemo tilbake, selvom han virka rusten.
                  ..................

                  Kommentar

                  • Trooond
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2015
                    • 1039

                    2 omgang var da bedre, men hvor mange ganger var mos alene gjennom?
                    Kun en udugelig motstander som ikke klarer å score som gjør at det blir flere mål i mot i dag.

                    Men litt bedre bytter i dag. Alle ble nå brukt, men jeg håper det er fordi kippe ikke er klar enda at dansken spiller.

                    Kommentar

                    • andersmm
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2006
                      • 5764

                      Aafk er jo blandt de mest bedritne lagene vi kommer til å møte i år. At vi ikke evner å kjøre denne matchen er et sorgens kapittel. Det er rett og slett planløst framover og er i overkant avhengig av enkeltspillere. Det finnes rett og slett ingen konsistens i det vi holder på med. Bakover er det helt texas. Man blir mørkeredd av å se hvordan Aafk slipper til muligheter, og hvor ofte det skjer. Vi utvikler oss i negativ retning på dette området. Uforståelig hvordan et solid forsvarsspill har råtnet bort på ett og et halvt år.

                      For min del er det ganske enkelt. Jeg har sett nok. Jeg forstår ikke hvordan Runar skal utvikle dette i riktig retning. Det er bare å lide seg gjennom resten av kontrakten, så får vi håpe at klubben lærer av sine feil. LSK er ikke en utviklingsarena for trenere som åpenbart ikke har det som skal til. Mulig Runar blir en habil TL-trener en gang i framtiden, men per i dag er veien dit alt for lang.
                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13272

                        Opprinnelig skrevet av Stray Cat
                        Er så forutsigbare at det er vondt. Hva er greia med å stange på samme flekken i 20 min.
                        Du kan ikke beskylde noen for å lagt en dårlig plan iallefall...

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Vi topper nedre halvdel da, akkurat som i fjor. Øverst i hawaii-ligaen.

                          Kommentar

                          • Rune
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2008
                            • 1229

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Jeg bestemte meg for å finne noe positivt å si etter dagens kamp. Jeg tenker fortsatt, for å si det sånn...
                            Marius Lundemo med 30 minutter.
                            "Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13272

                              Foreslår å bruke tarot-kort og snåsamannen ved neste ansettelse, Snåsamannen kan gjøre en like god jobb dau som klubbledelsen. Selv iOslo har bedre koll på ansettelser enn Bjarmann. Neste inn porten blir vel Michael Schumacher på langtidskontrakt, hans spilte jo for Trysil Il.

                              Kommentar

                              • _Jonern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 4377

                                Dagens WTF: Man setter inn Kippe med 10 sekunder igjen. Så klarer man ikke å løfte kula over første motspiller som står 10 meter unna. God jul!
                                ..................

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                  Dagens WTF: Man setter inn Kippe med 10 sekunder igjen. Så klarer man ikke å løfte kula over første motspiller som står 10 meter unna. God jul!
                                  Selv Runar lo jo av det trekket etter kampen..

                                  Kommentar

                                  • Jannis
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 266

                                    Si meg, hva trener vi på egentlig hver dag? De klarer jo ikke å få til knapt nok en j..a passning jo, tror jaggu meg J16 klarer å slå passninger bedre en det gutta viste i dag.....

                                    Martin bør slutte å få lov til å slå dødballer, og Arni...... Vel hva med å sende han hjem.....

                                    Kommentar

                                    • bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2887

                                      Fy faen så forbanna kjedelig det er å være på Åråsen. Kaldt blei det faen meg og! Godt man kunne varme seg på en varm brus fra kiosken i alle fall. Spillet utpå der varma ikke for å si det sånn. I farta kommer jeg faktisk ikke på noe som er så kjedelig som å se fugla spille som idag
                                      I år så tar vi alt

                                      Kommentar

                                      • LS89
                                        Kamptrådkongen
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2013
                                        • 3338

                                        Hvordan skal dette laget ta poeng når Friday forsvinner i sommer? Hva er planen til Runar da?

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9413

                                          Opprinnelig skrevet av LS89
                                          Hvordan skal dette laget ta poeng når Friday forsvinner i sommer? Hva er planen til Runar da?
                                          Ta det helt med ro. Vi har gi alt garanti* som dekker dette.















                                          *garantien gjelder ikke innsats og må kombineres med en lunka brus

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎