Lillestrøm SK - Stabæk, søndag kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LS89
    Kamptrådkongen
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2013
    • 3338

    Taktikken bekreftes av Runar at vi bl.a. skulle ligge lavere (!!!) mot Stabæk, på hjemmebane. Er det så rart at vi aldri fikk flytta opp midtbanen i 1.omgang? Runar bommer rett og slett med taktikken, og med en slik pinlig taktikk så ber du om å tape kampen på forhånd. Jeg kan ikke forstå hvis denne mannen fortsatt har tillit blant spillerne. Med en slik kampplan hadde jeg lurt på om trener var edruelig skikket for oppgaven. Noe han tydelig ikke her. Håpløst.

    Kommentar

    • Børge
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2013
      • 2541

      Opprinnelig skrevet av LS89
      Jeg kan ikke forstå hvis denne mannen fortsatt har tillit blant spillerne. Med en slik kampplan hadde jeg lurt på om trener var edruelig skikket for oppgaven.
      Jeg tror ikke dem har trua på dagens trenerduo.
      Sint og tverr på felt N

      Kommentar

      • dollyholly
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2007
        • 965

        Det er ikke tvil. Dagens trener er dessverre ikke kompetent. Men det er ikke bare han. Makan til talentløse "mann"folk. en ting som står i veggen her er "VINN KRIGEN FØR FINSPILLET". Blir rett og slett kvalm når jeg ser spillere som Fred Friday. Han er så jævla hypa opp. Fakta er at han er en giddaløs snørvarp. Og for øvrig må jeg si følgende: Samtlige spillere på LSK er ordinære og det kommer de alltid til å være. Dere kan bare gå rundt å tro at dere er Ronaldo. Det er dere ikke!!! Faen ta dere. Hvor har det blitt av uttrykket " blø for drakta!" JEG BLIR KVALM. Lsk A-lag er dessverre en gjeng amatører og drittunger...

        Kommentar

        • nebbjævel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2009
          • 511

          Det er store sjanser for at dollyholly har rett i sine nattlige karakteristikker av tilstanden ute på banen. Men hvis det er rett tvers igjennom, kan ikke treneren lastes veldig tungt for rekken av motbydelige spilte kamper og sykdomsframkallende resultater. Men dersom stallen ikke er verre enn gjennomsnittet i serien, er det treneren som har skylda. Kanskje kan en Edu i form redde plassen for oss. Vi har sett hva gode enkeltmannsprestasjoner kan ha å si, ( Arnold), og kan klynge oss til håpet ut denne sesongen. Ingen i klubben har det lett nå for tida. Men vi må ha inn en trener som kan bygge laget på nytt ( igjen). En tordenjævel med sans for det enkle. Hvordan det skal skje veit ikke jeg, men det er tvingende nødvendig, og nesten umulig med tanke på økonomien. Her er det bare å krysse fingrene.
          Last edited by nebbjævel; 11.07.2016, 06:09.

          Kommentar

          • Totti21
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3499

            [QUOTE=nebbjævel;614058 Kanskje kan en Edu i form redde plassen for oss. Vi har sett hva gode enkeltmannsprestasjoner kan ha å si, ( Arnold), og kan klynge oss til håpet ut denne sesongen. [/QUOTE]

            Skuffende å våkne opp i dag uten et eneste rykte om at LSK vil kvitte seg med treneren. Det lover ikke bra. Folka i klubben var kanskje mer opptatt av EM-finalen enn klubbens fremtid i går?

            Det verste som kan skje for klubbens fremtid akkurat nå er at Edu på korttidskontrakt kommer inn og vinner kamper for oss ut sesongen, og gir klubben fornyet tro på prosjektet til Runar K basert på dette. Selv om det faktisk ikke skal være mulig at fotballfolk som Torgeir Bjarmann ikke evner å se bak resultatene og se at det vi er på vei i en veldig feil retning som ikke ser bedre ut selv om enkeltprestasjoner av Edu og Origi skulle plukket hjem noen gode resultater. Ikke at det burde være mulig en gang, da Runar etter min mening burde vært ute av klubben for flere uker siden, men nå har man kommet til et punkt der også resultater står i stil med prestasjoner og utvikling, og da finnes det ingen unnskyldning for å beholde han lenger.

            Jeg håper for all del klubben begynner å vinne fotballkamper igjen, da tabellen begynner å se litt mer skremmende ut enn for noen uker siden, men jo før Runar pakker sammen sakene sine, jo mer tro vil jeg få på at vi ikke skal oppleve en slik sesong igjen neste sesong og og i årene som kommer.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎