Kjære Lillestrøm SK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • vermu
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2008
    • 1729

    Kjære Lillestrøm SK

    Etter å hatt dette på hjerte i flere år, vil jeg prøve meg på en relansering som nok ikke er særlig realistisk.
    Men jeg mener det må prøves - en aller siste gang.

    Kjære Lillestrøm SK!

    Det sitter en legende - den største av dem alle, som mener han har gjort sitt, men som innerst i hjerterota gnages av at han ikke har fått avsluttet på en skikkelig måte.

    For ni år siden var han nær et sensasjonelt comeback, men det ble ødelagt av en ledelse som ikke var samlet.
    Jeg ber derfor med dette, kjære LSK-styre: Innkall til styremøte. Bli enige med investorer, sponsorer, og supportere. Så lages tidenes LSK dugnad "dette er noe hele Lillestrøm vil".

    Så drar dere ned på krokketbanen, eller ringer på døra og virkelig overbeviser mannen om et aller siste comeback. (Han klarer i hvert fall 1 1/2 år, til det kan det jobbes med en langsiktig løsning).

    Navnet? Lund. Tom Lund.
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    #2
    Amen

    Kommentar

    • Martin Olsen
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Jan 2007
      • 186

      #3
      Han ga seg vel som trener i 1990 etter å ha oppnådd Kvalik, Året etter at klubben tok Seriegull.
      er jo bare 26 år uten fotball det, sikkert ikke vært noen forandring......

      Kommentar

      • tilt
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2007
        • 813

        #4
        Ja her må jeg Backe Martin ass. LSK kan ikke lenger sulle rundt i fortia og tro at alt blir som før ved å få inn gamle helter. At Tom Lund er en fin ambassadør og en legende er det liten tvil om, og kanskje kunne han funket som en mentor, styremedlem eller tilsvarende men som hovedtrener uten å ha vært i gamet de siste 26 åra... Sorry ass. Det går ikke.
        livet er en gamp for de som ikke kan si k
        https://twitter.com/#!/KjetiI

        Kommentar

        • Frode D. Homb
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 982

          #5
          Fotballen har nok utviklet seg mye siden 2001 da vi tok sølv med gammel LSK-resept. Siden 1990 er det nesten en annen idrett sammenliknet med i dag.

          Kommentar

          • tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

            #6
            Tom Lund burde sittet i styret. Som trener er nok den tiden forbi desverre

            Kommentar

            • joacim
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2009
              • 559

              #7
              Tom Lund er ikke interresert i Fotball lenger - Hester og Familie er tingen nå - kan noen overtale han, så er han en fin fyr for styret, men som tulle sier, så er han ikke noen trener lenger.
              Styremedlem 2016

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎