STORMOBILISERING: Lillestrøm - ODD, søndag(11.09) kl. 18:00

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kristian
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 690

    #61
    Noe alla "Unnskyldninger, arroganse og feighet. Styreleder må gå "

    Kommentar

    • rælingen kanaris
      Kaptein Reketråler
      Myklebust Light
      • Jul 2005
      • 1445

      #62
      Opprinnelig skrevet av Fredenburg91
      Hva sto det på banneret egentlig?
      Unnskyldninger, Arroganse og feighet.

      Nok er nok, styreleder må gå
      Custodes
      I med og motgang

      Kommentar

      • G-Man
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2011
        • 3175

        #63
        Opprinnelig skrevet av Serbern
        bare 4 sider i en kamptråd? Er alle på Åråsen og venter på å banke dommeren, eller jage Runar til Island?
        Har jo vært mye mindre trafikk her etter omleggingen (men håper selvsagt at det er fordi mange er ute og følger Runar til flyet)

        Kommentar

        • plantemiddel
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2012
          • 802

          #64
          Opprinnelig skrevet av G-Man

          Har jo vært mye mindre trafikk her etter omleggingen (men håper selvsagt at det er fordi mange er ute og følger Runar til flyet)
          Noen som vet hvorfor? Veldig dumt om folk faller av etter en oppgradering

          Kommentar

          • Trooond
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2015
            • 1039

            #65
            Opprinnelig skrevet av plantemiddel

            Noen som vet hvorfor? Veldig dumt om folk faller av etter en oppgradering
            Spesielt mobilversjonen syntes litt mer tungvindt og uoversiktlig enn før.

            ​​​​​Og i tillegg har vel litt apati sneket seg inn. De fleste ser nå hva som skjer, men det gjøres ingenting. Nå fremsto laget noe bedre syntes jeg, men i denne situasjonen holder ikke det.

            Kommentar

            • woodford
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Aug 2004
              • 162

              #66
              Tar laaaang tid å komme seg inn på diverse tråder, samt at noen tråder får ikke undertegnde tilgang til.
              Blir sendt videre, men får bare en tom side.

              Kommentar

              • Kjølnerdomen
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jun 2008
                • 148

                #67
                Jeg finner ikke ut hvordan jeg kommer meg til siste uleste innlegg i de forskjellige trådene (mobilversjon). Noen tips?

                Kommentar

                • El Caco
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2009
                  • 2286

                  #68
                  Dette er en filleting i forhold til alt annet som skjedde i går - men kan keepere SERIØST konsentrere seg om sitt eget jævla hjørne? Hvis Ruud klarer å skru den over muren, GOOD FOR HIM. Men dersom han plasserer kula i KEEPERhjørne skal han være der! Forbanna unødvendig!!
                  Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                  Kommentar

                  • LS89
                    Kamptrådkongen
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2013
                    • 3338

                    #69
                    Ser at Runar var fornøyd med erstatteren i Björnsson vs. Origi. For meg så han ut som en tepose på strek. Ikke evner han å reagere på 1-2 målet. Den skal han ta. 3-2 målet er også svakt, da det er i keeperhjørnet. Utøver kardinalfeilen når han løfter ene beinet når skuddet går fordi han tror skuddet kommer over muren. Ble vel ikke satt på store prøver enn dette. Alt i alt en meget svak kamp av islendingen. Hadde forventet bedre.

                    Derfor finner jeg det snodig uttalelse at Runar var fornøyd med Björnsson i går.

                    Kommentar

                    • OlaG
                      Oversetterdrone
                      Myklebust Light
                      • May 2008
                      • 898

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av LS89
                      Derfor finner jeg det snodig uttalelse at Runar var fornøyd med Björnsson i går.
                      Enig i vurderingen av prestasjonen, men å henge en ny spiller i pressen etter første kamp er vel ingen god ide hvis han må steppe inn igjen. Synes det er en grei vurdering, selv om jeg ser hvor du kommer fra.

                      Kommentar

                      • vermu
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2008
                        • 1729

                        #71
                        Om ballen var ute eller ikke blir egentlig ikke interessant. Situasjonen skulle ikke ført til mål.
                        For andre gang på et par minutter rett før pause ble vi kontret i senk. To min før målet, oppsto en liknende situasjon hvor vi hadde tømt nærmest hele laget og Odd var nære å skape en sjanse.
                        Dette er altså på et tidspunkt hvor vi ledet 1-0 og det var kort tid til pause. Spesielt i denne kampen var det svært viktig med en pauseledelse med tanke på trøkk både på tribunen og banen.
                        Taktisk galskap.

                        2.omg startet altfor feigt. Vi la oss bakpå og lot Odd få initiativet.
                        Og hvor faen er Bonke opp i alt dette? På benken. Helt utrolig!

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎