Alt om cupfinalebilletter

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Maximus
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2005
    • 100

    #81
    Det verste oppi alt dette er at det stort sett alltid er tomme seter på cupfinalen grunnet sponsorer og diverse som ikke bruker opp bilettene sine. DET er et hån mot fotballintreserte :evil:
    ¤Fugl i Oslo¤

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #82
      UBC ? über buisiness class?

      eller? aner ikke hva det er for noe.


      Vegar: Vet du hva fordelingen på de 400 billettene fra NSA blir? 50-50 ?
      Eller blir det den fordelingsnøkkelen vi har på landskamper? Isåfall får vi en stor posjon av disse også.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • Jeffers
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Aug 2005
        • 186

        #83
        Opprinnelig skrevet av PA
        http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=86253
        Her er alle detaljene anngående billetene..
        ble skuffa over hvor lite mer en de vi får :evil:
        Kan noen forklare hvorfor mediene skal ha 500 - FEM HUNDRE billetter?
        Votis subscribunt fata secundis

        Kommentar

        • Tony
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4737

          #84
          Opprinnelig skrevet av iL
          UBC ? über buisiness class?

          Vegar: Vet du hva fordelingen på de 400 billettene fra NSA blir? 50-50 ?
          Eller blir det den fordelingsnøkkelen vi har på landskamper? Isåfall får vi en stor posjon av disse også.
          UBC= Ullevål Buisness Class....

          NSA billetter blir fordelt etter antall % av tilskuerkapasitet, så vi får mange flere enn Molde, da vi har over 8000 i snitt

          Kommentar

          • Supermann
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 433

            #85
            Åssen skal jeg gjøre det med dama da?...

            Hu er ikke medlem i KFL, men vil jo selvfølgelig på Ullevaal...
            Det er jo i tillegg liten vits for henne, å melde seg inn, hvis det ikke skal ha noen fordel...

            Jeg vet hvor stort ønske hu har om å være der, så blir trist uten hu...
            Ultras Felt C
            www.ultrasfeltc.com

            Kommentar

            • Fugla
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2004
              • 1718

              #86
              Opprinnelig skrevet av Supermann
              Åssen skal jeg gjøre det med dama da?...

              Hu er ikke medlem i KFL, men vil jo selvfølgelig på Ullevaal...
              Det er jo i tillegg liten vits for henne, å melde seg inn, hvis det ikke skal ha noen fordel...

              Jeg vet hvor stort ønske hu har om å være der, så blir trist uten hu...
              Livet er hardt...
              Homer Simpson.



              www.ultrassarp.no

              Kommentar

              • gj
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3359

                #87
                Klipp hull i kortet
                Det var en god idé som ble hvisket meg i øret. Klipp hull i sesongkortet og/eller medlemskortet når billett kjøpes.
                Og da er det en forutsetning at kort faktisk må fremvises da, som tilfellet vel var litt slapt med mtp. semi'n.

                Ellers ser jeg ikke noe vanskelighet i at det er en del som overlapper hverandre i 3500 KFL-medlemmer og drøyt 1600 sesongkort.

                Spørsmålet blir dermed hvor mange billetter klubben skal holde for seg selv. 5000 billetter til sesongkort/KFL holder i hvert fall til alle som var medlem opp til semifinalen.

                Kommentar

                • eisa01
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Jul 2004
                  • 6

                  #88
                  Er billettene som vi får kjøpe gjennom lsk nummerert?

                  Kommentar

                  • maurakanari
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2005
                    • 635

                    #89
                    De som ikke er medlem, men som melder seg inn nå for å få se cupfinalen, burde hvertfall ikke være prioritert. Det blir for medgangs..... Videre er det latterlig at det skal være så mye sponsorplasser på en cupfinale. Dette burde være for supporterne til klubbene, og ikke folk som er på to - tre kamper i året... Et par landskamper og finalen.
                    VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                    Kommentar

                    • Leif A
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 3962

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av maurakanari
                      De som ikke er medlem, men som melder seg inn nå for å få se cupfinalen, burde hvertfall ikke være prioritert. Det blir for medgangs..... Videre er det latterlig at det skal være så mye sponsorplasser på en cupfinale. Dette burde være for supporterne til klubbene, og ikke folk som er på to - tre kamper i året... Et par landskamper og finalen.
                      Vi havner nå i akkurat samme smørja som har vært diskutert foran finalene laaangt tilbake i tid, og det ser ennå ikke ut til at NFF har tenkt å gjøre noesomhelst med det. Det er bare å akseptere at vi ikke kan gjøre noe med dette.

                      Jeg venter med spenning på å se systemet for fordeling av billetter. Jeg har vært med i KFL i 5 1/2 år, men har ikke all verdens mulighet til å få med meg kamper som starter kl 1800 eller senere, annet enn unntaksvis.
                      Selvfølgelig brenner det i sjela etter å se cupfinalen, men er det i så fall riktig at jeg skal prioriteres foran folk som har vært på hver eneste kamp de siste tre årene, for eksempel?

                      Det er bare ikke mulig å lage et opplegg som gjør alle til lags, så vi satse på at det blir mest mulig rettferdig, og uansett så må flest mulig forsøke å skaffe seg biletter via 815 11 500, 1. oktober kl 1000.
                      Knurr...

                      Kommentar

                      • otho
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2004
                        • 183

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
                        Det er bare ikke mulig å lage et opplegg som gjør alle til lags, så vi satse på at det blir mest mulig rettferdig, og uansett så må flest mulig forsøke å skaffe seg biletter via 815 11 500, 1. oktober kl 1000.
                        Aksjon TulleVold i Gult og svart

                        Enig i at det er vanskelig å få et 100% vanntett opplegg.
                        Det er ekstremt viktig at alle ringer inn og prøverå skaffe billetter.
                        De som kommer igjennom MÅ kjøper max antall.
                        Hvis du bare trenger 1,2,3 bestill 4 og KFL kjøper sikkert de resterende hvis ikke du kjenner en som trenger billetten.
                        Husker styret i ’92:
                        :wink: så alle sammen. :arrow: Stå på.
                        (Hilsen en som satt i kjelleren til Dysterud da vi stifta KFL)
                        eLSKe i gode og onde dager....
                        eLSKe til døden skiller oss av....
                        å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av Supermann
                          Hu er ikke medlem i KFL, men vil jo selvfølgelig på Ullevaal...
                          Det er jo i tillegg liten vits for henne, å melde seg inn, hvis det ikke skal ha noen fordel...
                          Jeg vet hvor stort ønske hu har om å være der, så blir trist uten hu...
                          Tja, så veldig stort ønske har hun vel ikke, det er vel snarere festen som frister mest.

                          Jeg setter et stort spørsmålstegn ved "supersupportere med stort ønske om å være der" som hverken er medlemmer i KFL, LSK eller har sesongkort. Når man i tillegg sier at man ikke gidder å melde seg inn ni KFL, dersom en ikke er sikra billetter til cupfinalen, da er det null sympati.

                          Kona er selvfølgelig medlem i KFL og har vært det i flere år. En egoistisk mann (meg) og to barn har gjort at første kampen hun får se i år er kampen i morgen mot Tromsø. Men cupfinale, ja se det blir det nok

                          Lykke til på cupfinale uten dama, neste år er "supersupporteren" kanskje medlem i KFL?
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • Supermann
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 433

                            #93
                            Hun er en LSK supporter, type, den som er på 30-60% av kampene i sesongen, da ikke i Kanari-Fansen.

                            Mulig hun ikke er blod supporter (like me), men cupfinalen, jo det er svaret enkelt!
                            Ultras Felt C
                            www.ultrasfeltc.com

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Supermann
                              Mulig hun ikke er blod supporter (like me), men cupfinalen, jo det er svaret enkelt!
                              Alle vil til cupfinale, men heldigvis blir medlemmer av KFL, LSK og sesongkortinnehavere prioritert. Skulle tatt seg ut om enhver som var på et par tre kamper i året skulle vært prioritert i køen...
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • Supermann
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 433

                                #95
                                Jeg skjønner og tar imot alle argumenter med åpent sinn :wink:

                                Får bare håpe på det beste...
                                Ultras Felt C
                                www.ultrasfeltc.com

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av Tony
                                  Opprinnelig skrevet av iL
                                  UBC ? über buisiness class?

                                  Vegar: Vet du hva fordelingen på de 400 billettene fra NSA blir? 50-50 ?
                                  Eller blir det den fordelingsnøkkelen vi har på landskamper? Isåfall får vi en stor posjon av disse også.
                                  UBC= Ullevål Buisness Class....

                                  NSA billetter blir fordelt etter antall % av tilskuerkapasitet, så vi får mange flere enn Molde, da vi har over 8000 i snitt
                                  Neinei, NSA-billetter blir fordelt helt likt, 50% til hver av supporterklubbene. Nå husker jeg ikke antallet, så mye som skjer i huet mitt i kveld. Telefoner i ett jævla kjør!

                                  Petter

                                  Kommentar

                                  • frodekippe
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 480

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av Supermann
                                    Nå er det dobbelt så mange plasser på Ullevaal da, så faren for utsolgt er jo litt vansligere å nå, selvom vi gjerne vil se hvem som har ført det til utsolgt :wink:
                                    Men du må huske på at vi får ca. 6800 billetter....Ikke 10000
                                    FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                    Bjørn Lindahl

                                    Kommentar

                                    • frodekippe
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 480

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Opprinnelig skrevet av Supermann
                                      Hu er ikke medlem i KFL, men vil jo selvfølgelig på Ullevaal...
                                      Det er jo i tillegg liten vits for henne, å melde seg inn, hvis det ikke skal ha noen fordel...
                                      Jeg vet hvor stort ønske hu har om å være der, så blir trist uten hu...
                                      Tja, så veldig stort ønske har hun vel ikke, det er vel snarere festen som frister mest.

                                      Jeg setter et stort spørsmålstegn ved "supersupportere med stort ønske om å være der" som hverken er medlemmer i KFL, LSK eller har sesongkort. Når man i tillegg sier at man ikke gidder å melde seg inn ni KFL, dersom en ikke er sikra billetter til cupfinalen, da er det null sympati.

                                      Kona er selvfølgelig medlem i KFL og har vært det i flere år. En egoistisk mann (meg) og to barn har gjort at første kampen hun får se i år er kampen i morgen mot Tromsø. Men cupfinale, ja se det blir det nok

                                      Lykke til på cupfinale uten dama, neste år er "supersupporteren" kanskje medlem i KFL?
                                      Hun kan ikke være mye til supporter hvis hun ikke gidder å melde seg inn i noen av delene, nei....Helt enig Ronnie!

                                      Hasta la Vista, inntil hun er medlem....Det er litt av greia med å være medlem da vet du.....
                                      FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD

                                      Bjørn Lindahl

                                      Kommentar

                                      • otho
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Nov 2004
                                        • 183

                                        #99
                                        Jeg lurer på hvordan Bondevik skal komme inn på Kongetribunen nå når han ikke er statsminister lenger.... :twisted:

                                        Men han, Røkke +++ skaffer vel mange fordeler for på billettsiden for Molde...
                                        Tipper at alle billettene til UBC fikser de nok til Molde...


                                        Fulga til kamp mot Storkapitalen
                                        Fugla til kamp mot pEnga

                                        Tullevold Gul og Svart...
                                        eLSKe i gode og onde dager....
                                        eLSKe til døden skiller oss av....
                                        å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                                        Kommentar

                                        • Fridtjof
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2005
                                          • 2120

                                          For det første: At folk ikke har vært på de siste kampen kan ikke være no argument mot folk. Selv studerer jeg i Trondheim og kan ikke være på alle hjemmekamper igjennom en sesong. Før jeg flytta fra Lillestrøm var jeg derimot på alle kamper fra 97 til og med '03, med unntak av Glimt i 99 fordi da blei jeg konfirmert. Har vært medlem av fansen i noen år nå.
                                          Skal deltakelse telle i noen form burde det være ansinitet, som noen nevnte tidligere.

                                          Det jeg egentlig lurer på er når billettsalget starter gjennom LSK? Noen som vet, eller er det samtidig som NFF?
                                          Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎