Stabekk neste

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • rEPPA
    *****istrator
    • Nov 2003
    • 3930

    #81
    Jeg fikk ingen cocacola baller! Send en til meg på mail er du snill!
    www.kfl.no/debatt

    Kommentar

    • FilipOlander
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 218

      #82
      Coca Cola baller er tamt.
      Filip!

      \"Europa är hjärtat i EU!\" - Lägg Din röst på Filip den 13:e!

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #83
        Cola baller hadde vært tamt om jeg ikke hadde fått en, men siden jeg fikk en er den ikke tamm! :lol:

        Kommentar

        • iL
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 10771

          #84
          Publikum: 6




          Hva betyr dette? Hvilken kriterier gir de karakter på publikum?
          Er det antall? Hvordan vi synger? Hva vi synger? Stemning?

          or all of the above?
          Kanarifugla flyr høyt i år!

          Kommentar

          • andee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2004
            • 1191

            #85
            Veit ikke hva det tallet betyr, men kan jo late som det er et terningkast :wink:
            Så matchen i reprise på kassa litt utpå natta, og det var jo ganske hyggelig, både hva det tribune- og spillemessige angikk.

            Likevel må jeg (og sikkert en del andre òg) få lov til å være litt kritisk(e) til Arne E:

            Hvorfor i all verdens land og Kjell Kristian Rike kan ikke Thorud få spille mer enn 2 minutter?? Var han mer interessert i at Påsan skulle løpe seg helt tom, evt. dra på seg en strekk?

            Mato på sin side får ikke spille ett eneste minutt! Hvis ikke de unge/uetablerte spillera våres skal få den nyttige smaken av Tippeligaen på 3:0 hjemme, når skal det da være "rom" for dem?? Skjønner at han vil gi vår eneste spiss (i Erlandsens øyne, altså) sjansen til å putte på et, men hvorfor ikke hvile Gilbert de siste 20, og også da slippe risikoen for å skade vår eneste på topp?

            Vi må hvile nøkkelspillerne når vi har en trygg ledelse, og la unggutta komme utpå å kjenne nivået til Tippeligaen. Det er tross alt litt mer motiverende å gå på trening når du veit at du kan få sjansen.
            TS05 - Felt C

            Kommentar

            • Kristian
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 690

              #86
              Men målforskjellen avgjør veldig mye når man har en så gjevn tippeliga som vi har nå. Derfor kan det hende Arne tenkte på det. Men Thorud kunne fått 10 minutter.

              Romerikes Blad gir ikke terningskast, jeg tror det er en skala fra 1-10 hvor 10 er det beste.
              Derfor synes jeg Søgård og Gylfi skulle fått 6 og Robert Koren 5 som ikke var like gode som de to førstnevnte.

              Kommentar

              • andee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2004
                • 1191

                #87
                Veit jo at skalaen går fra 1 til 10. Grunnen til at jeg skreiv det med terningkast var at jeg fikk inntrykk av at vedkommende som lurte på 6-tallet (iL), følte at Kanarifansen var mye bedre enn 60 prosent i går (noe jeg personlig er helt enig i)

                Mulig Tippeligaen blir så jevn som du spår, men misser Fugla Royal League med ett plussmål (noe som skal utrolig mye til) fordi dem har utvikla og gitt talentene sine spilletid, vil jeg likevel være en stolt og glad supporter. Det blir selvfølgelig opp til hver enkelt av oss, men det er iallfall min mening.
                TS05 - Felt C

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #88
                  Vi kunne fortsatt scoret mål selv om vi hadde byttet ut påsan 15 min før, merket at påsan begynte å bli sliten mot slutten i går. Sungodt kunne også blitt byttet ut det siste kvarteret så Mato kunne fått sjansen litt...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • _Jonern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 4377

                    #89
                    haha! jeg fikk en cola ball.. men jeg måtte faen meg varte opp med en reaksjons-refleks redning :shock: skuddet kom jo i roberto carlos fart!! så kula når den var 2 meter i fra meg, men holdt i fast selvfølgelig 8)
                    ..................

                    Kommentar

                    • Christer
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 388

                      #90
                      når du først snakker om rakse baller.. så har har en liten episode fra pausen i LSK - Stabæk.. gutta skyter jo litt på mål i pausen. så får mato ballen og han kliner til og ballen er på vei mot oks der er det jo en del folk.. og hu som stod i ballens vei hadde flaks, ballen bare sneier henne.. og den ballen kom FORT... Mato blir jo da litt redd for at ballen traff henne rett i nota, siden hun tar seg til ansiket.men det gikk bra.. og bra er det. vil ikke ha no episode som skjedde med hu jenta i usa da Shampo sendte opp pucken forbi vante.. synes at gutta burde ta litt hensyn til at det er folk på tribunen,og ikke kline til alt de makter og eier.

                      Kommentar

                      • HanseFrank
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Mar 2004
                        • 221

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av Christer
                        synes at gutta burde ta litt hensyn til at det er folk på tribunen,og ikke kline til alt de makter og eier.
                        Jeg må virkelig få lov til å mene at dette er det mest tåpelige utsagnet jeg har kommet over i løpet av dagen, og det sier ikke lite, da jeg tok Dagbladet før KFL i dag!

                        Fremfor å legge restriksjoner på spillere og innbytteres skuddkraft, foreslår jeg heller at det er en forutsetning at de som er på kampen følger med på det som skjer ute på banen. Også i pausen. Selv kommer jeg alltid i god tid til oppvarmingen før kampen, for å se på steget til Strand og humøret til Emille, og i pausen nyter jeg hvert spark.

                        Dessverre blir det stadig sendt fjernkulturelle aktivteter inn på gresset, og mandagens fjortisdansmedsprettrumpeaktivitet sorterer jeg under samme skamfulle paraply som operasang og Rune Rudberg.
                        HanseFrank
                        - på den andre siden...

                        Kommentar

                        • Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

                          #92
                          Det er jo postivit med underholdining i pausa og da. jeg følte mye heller med på de fjortisdansmedsprettrumpeaktivitet enn hvordan noen LSK spillere skøyt.

                          Back to topic?

                          Kommentar

                          • Flisby`n
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 312

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av iL
                            Publikum: 6




                            Hva betyr dette? Hvilken kriterier gir de karakter på publikum?
                            Er det antall? Hvordan vi synger? Hva vi synger? Stemning?

                            or all of the above?
                            Sitter på Rainbow og synes det var bra trøkk fra feltet på kampen, bortsett fra de forsøkene som ble gjort på å få med seg smårollingene på OKS med svar-rop.

                            Men....det som vi satt og snakket om var at til tross for god insats på kanarifeltet, høres bortesupporterne faktisk godt fordi de står bak mål på andre siden......Vet det er en debatt om hvor man skal stå og jeg skal ikke starte den her, men bare fortelle at trøkket oppleves veldig forskjellig fra hvor du sitter på Åråsen. Journalistene sitter etter hva jeg vet midt på Robo tribunen og der er det dårligst forhold for å høre trøkket til kanarifansen.
                            En kjeeempescoring av tommy!!

                            Kommentar

                            • Christer
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2004
                              • 388

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av HanseFrank
                              Opprinnelig skrevet av Christer
                              synes at gutta burde ta litt hensyn til at det er folk på tribunen,og ikke kline til alt de makter og eier.
                              Jeg må virkelig få lov til å mene at dette er det mest tåpelige utsagnet jeg har kommet over i løpet av dagen, og det sier ikke lite, da jeg tok Dagbladet før KFL i dag!

                              Fremfor å legge restriksjoner på spillere og innbytteres skuddkraft, foreslår jeg heller at det er en forutsetning at de som er på kampen følger med på det som skjer ute på banen. Også i pausen. Selv kommer jeg alltid i god tid til oppvarmingen før kampen, for å se på steget til Strand og humøret til Emille, og i pausen nyter jeg hvert spark.

                              Dessverre blir det stadig sendt fjernkulturelle aktivteter inn på gresset, og mandagens fjortisdansmedsprettrumpeaktivitet sorterer jeg under samme skamfulle paraply som operasang og Rune Rudberg.
                              HERREGUD
                              men nå er ikke alle som deg.. og takke gud for det.. det er kanskje noen som har lyst på en brus eller et lite avbrekk fra banen i pausen og ikke følger med.. og så lenge det er tilskuere bak målet de skyter på. så må de ta hensyn. det skjønner vel du også.. forresten du gjør vel kanskje ikke det.. det er sunn fornuft og ta hensyn til andre mennesker.. noe som du helt tydelig ikke har.... makan til et dumt innlegg skal du leite lenge
                              etter.

                              Kommentar

                              • HanseFrank
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Mar 2004
                                • 221

                                #95
                                Du overgår deg selv.

                                Selvfølgelig skal spillerne få dunke løs på kassa.

                                Men det er klart, vi kan jo inngå kompromisser. Hva med å henge opp et nett bak mål, slik de har gjort på Briskeby, for å skåne det vaffelspisende publikum på verandnaen av klubbhuset? At nettet er utrolig irriterende under kampens gang, bryr deg neppe noe om, så lenge folket som går på fotballkamp for å gjemme seg bak soft-iser, pølser og aviser sitter trygt og godt.
                                HanseFrank
                                - på den andre siden...

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #96
                                  Christer: Du kan ikke seriøst mene att spillerne skal skyte løsere i tilfelle noen skulle få ballen i trynet? Gjelder det bare under oppvarming eller i kampen også, hender jo at folk kan være opptatt med noe midt under kampen også? Hva burde grensen isåfall være? 60 km/t, eller hva har du tenkt? Lurer litt på om du kanskje ikke har tenkt i det hele tatt...
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Kristoffer
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Nov 2003
                                    • 172

                                    #97
                                    Syns at vi burde ta "Lillestrøm er de beste" "Heia heia heia kanaris" kun på feltet på de mindre kampene. Og på de større kanskje flytte over et par fra KFL til rainbow og oks som drar de litt i gang
                                    Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                                    Kommentar

                                    Working...
                                    😀
                                    😂
                                    🥰
                                    😘
                                    🤢
                                    😎
                                    😞
                                    😡
                                    👍
                                    👎