TIFO LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    #21
    Opprinnelig skrevet av Tony
    Ruller og konfetti er dessverre ikke lov på Ullevål.
    E-hem... Hvem var det som delte ut dette på landskampen mot Skotland (he he)?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke

    Kommentar

    • FUGlinho
      KFL styremedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2454

      #22
      har vi ikke smugla inn det før da? :lol: 8)

      burde ikke være så vanskelig at det gjør noe, hvis folk bare er smarte nok til å ikke gå med det i hånda eller i bukselomma.
      Kim
      Styremedlem KFL

      Kommentar

      • Macho-Morten
        Ikke KFL-styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2687

        #23
        Fucking hell. Der klipte vi papir så fingra blødde i en uke, så fikk vi kanskje inn 20% på stadion. Jævla Ullevaal. Ja til kaostifo! De fleste får nok stappa inn en del ruller osv. mellom valkene uansett... høhø

        Kommentar

        • Raskolnikov
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 1452

          #24
          Hva Ullevål stadion sier bør vel ikke nødvendigvis ha så stor sammenheng med hva vi gjør? Klanens "felleskjøpet" banner var neppe tillatt. Men, genial det var den. KFL så ikke akkurat mektige ut med det banneret og den håpløse ballongtifoen.

          Akkurat det der lurer jeg fælt på. Hvorfor bruker dere penger på ballongtifo? Jeg har sett mye forskjellige tifobilder (prøv f.eks aiktifo.com), men noen kul ballongtifo har jeg aldri sett. Vi i KFL har vel prøvd et par ganger, men særlig fett har det ikke vært.

          En annen idé til cupfinalen er å henge opp vimpler på snorer. Galatasaray har gjort det og det ser utrolig bra ut (aiktifo.com).

          Jeg vet selvfølgelig at det ikke er lov å bruke noe som helst pyro, MEN; Hvis vi skulle hørt på NFF ville vi sittet og holdt kjeft alle sammen. Ellers ville vi funnet på noe annet å gjøre.
          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

          Kommentar

          • RuneK
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 861

            #25
            OK folkens

            Jeg kan begynne med å si at det ikke var skrivefeil på OH`n som vi hadde i semien, ergo ingen blemme for oss.
            Feilen var kun på tegningen som jeg hadde laget i en stresset situasjon.
            Engelsk tekst, uff sånn kan det gå. Det er jo alltid sånn det er når man drister seg til å gjøre noe litt annerledes enn vanlig. Noen vil alltid ha forskjellige meninger om alt, så derfor kan jeg ikke utelukke at vi skuffer noen med engelsk tekst igjen.

            Dere har rett, Romerikesblad tribunen er for lite bratt. Vi kommer ikke til å planlegge flere OH`r der i fremtiden. Det vil i så fall kun skje i lignende tilfeller. Opplegget gikk litt på trynet siden vi sydde OH`n alt for stor til å henge fra taket på Notar tribunen. Meningen var at den skulle være litt ekstra lang, men ikke så jævla lang som den ble.
            Vi hadde drit dårlig tid pga div omstendigheter og rakk ikke å endre på OH`n. Helvete!!!

            Når jeg hører at denne typen bilder er sett på andre TIFO tidligere, tror jeg du er full av sprøyt, og det virker som om du mener at vi kopierer andre lags TIFO. Finnes det et bilde fra en stadion med lik TIFO, utlover jeg herved dusør til vedkommende som melder dette først. Legg ved bilde!!

            Ballonger: Dette gikk så det feis skikkelig, og jeg vil gratulere alle som ikke forstår hva man skal gjøre med ballongene når det står beskrevet tydelig på lappen som var lagt ved.
            Jeg er litt enig i at ballonger er simpelt og at det ikke gir en super greie, men hallo!! det kunne vært mye bedre hvis alle hadde fulgt med i timen.
            Tross alt så skal 4000 ballonger bli bra nok!!
            Ballong tifo var en nødløsning, nok en gang pga leverandør rot. Dette lærer man av og vi kommer sterkere tilbake i finalen.

            OK, nok sutring, bra kritikk, og flere gode TIFO forslag. Uten å røpe hva vi skal ha i finalen så kan jeg si at noen her i denne tråden vil bli positivt overrasket når dagen kommer.

            Nå gjelder det å være mange som hjelper til med å lage finale tifoen, så ring for faan.
            93416133 så snakker dere med meg.

            Rune K
            LSK-TIFO-ansvarlig
            Støtt FuglaTifo
            Kontonr: 6201 05 41919

            Kommentar

            • Raskolnikov
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1452

              #26
              En liten oppklaring fra min side; Har ikke sett bildet som tifo på internett, men har sett bildet. Brukte samma bildet med samme budskap på en internettside på det depressive 90-tallet. Nok om det, banneret var kult nok.

              Er ingen ballongfan. Vis meg en skikkelig kul tifo, hvor som helst, med ballonger så kanskje jeg skifter oppfatning. Hva slags hjelp trenger dere? Undertegnede er ingen ekspert på symaskinen for å si det sånn.
              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

              Kommentar

              • ON
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2004
                • 3639

                #27
                Opprinnelig skrevet av No1sqwip
                OK folkens

                Jeg kan begynne med å si at det ikke var skrivefeil på OH`n som vi hadde i semien, ergo ingen blemme for oss.
                Feilen var kun på tegningen som jeg hadde laget i en stresset situasjon.
                Engelsk tekst, uff sånn kan det gå. Det er jo alltid sånn det er når man drister seg til å gjøre noe litt annerledes enn vanlig. Noen vil alltid ha forskjellige meninger om alt, så derfor kan jeg ikke utelukke at vi skuffer noen med engelsk tekst igjen.

                Dere har rett, Romerikesblad tribunen er for lite bratt. Vi kommer ikke til å planlegge flere OH`r der i fremtiden. Det vil i så fall kun skje i lignende tilfeller. Opplegget gikk litt på trynet siden vi sydde OH`n alt for stor til å henge fra taket på Notar tribunen. Meningen var at den skulle være litt ekstra lang, men ikke så jævla lang som den ble.
                Vi hadde drit dårlig tid pga div omstendigheter og rakk ikke å endre på OH`n. Helvete!!!

                Når jeg hører at denne typen bilder er sett på andre TIFO tidligere, tror jeg du er full av sprøyt, og det virker som om du mener at vi kopierer andre lags TIFO. Finnes det et bilde fra en stadion med lik TIFO, utlover jeg herved dusør til vedkommende som melder dette først. Legg ved bilde!!

                Ballonger: Dette gikk så det feis skikkelig, og jeg vil gratulere alle som ikke forstår hva man skal gjøre med ballongene når det står beskrevet tydelig på lappen som var lagt ved.
                Jeg er litt enig i at ballonger er simpelt og at det ikke gir en super greie, men hallo!! det kunne vært mye bedre hvis alle hadde fulgt med i timen.
                Tross alt så skal 4000 ballonger bli bra nok!!
                Ballong tifo var en nødløsning, nok en gang pga leverandør rot. Dette lærer man av og vi kommer sterkere tilbake i finalen.

                OK, nok sutring, bra kritikk, og flere gode TIFO forslag. Uten å røpe hva vi skal ha i finalen så kan jeg si at noen her i denne tråden vil bli positivt overrasket når dagen kommer.

                Nå gjelder det å være mange som hjelper til med å lage finale tifoen, så ring for faan.
                93416133 så snakker dere med meg.

                Rune K
                LSK-TIFO-ansvarlig
                Sorry Rune, Basel har nok brukt tegningen før. Ikke helt lik som oss selvfølgelig, men samme orginal tegning. Så den på filmen "Szene Basel 2", har desverre ikke bilde.

                Men uansett TIFO`en vår var kul syns jeg. Nest beste i år (bak Staart TIFO`EN)

                Nordby

                Kommentar

                • otho
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2004
                  • 183

                  #28
                  Men jeg håper å se år tusenets TIFO i finalen.
                  Håper man greier å revolusjonære TIFO'n en gang til....
                  eLSKe i gode og onde dager....
                  eLSKe til døden skiller oss av....
                  å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                  Kommentar

                  • mr.Jordbakke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3845

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av otho
                    Håper man greier å revolusjonære TIFO'n en gang til....
                    Øøøh, fiske-tifo? :?
                    Eller slippe løs 10.000 kanarifugler (i stedet for fredsduer)...
                    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                    Mvh
                    Mr.Jordbakke

                    Kommentar

                    • otho
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2004
                      • 183

                      #30
                      Eller fylle banen med kanarifjær....
                      eLSKe i gode og onde dager....
                      eLSKe til døden skiller oss av....
                      å eLSKe er inge hobby, det er en livsstil

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #31
                        Håper på ett skikkelig kaos tifo i finalen. Mosaikk og småflagg tifo vil jeg anbefale at dere ikke lager. Folk klarer ikke å holde en ballong i lufta en gang, så hvis man skal få flere tusen til å vifte med flagg, holde ark for å danne ett mønster så er jeg ganske sikker på at det kommer til å bli ræva...
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎