Noen oppklaringer

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sniper
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 5254

    Noen oppklaringer

    Det er så mange mailer og telefoner, at vi styret holder på dø, så det er greit med litt informasjon.

    Vi vet enda IKKE NÅR eller HVOR MANGE billetter Kanari-Fansen får. Ikke mas på oss, det hjelper ikke. Vi har ikke tid til å svare på spørsmål om når og hvor billettene blir lagt ut, så heretter hvis dere kommer med slike spørsmål, ikke regn med å få svar.

    Telefonmaratonen førstkommende lørdag er KUN for billetter som er lagt ut i fritt salg av NFF, og altså ikke billettene til LSK eller Kanari-Fansen. Det er ingen vits å møte opp på Åråsen lørdag, dersom du tror du kan få kjøpe billetter av oss. Stuntet på lørdag er kun for å få kjøpt opp flest mulig billetter av NFFs løssalgsbilletter.

    Håper dere respekterer at vi ikke kan svare på alle disse spøsmålene som til enhver tid kommer, dette er tross alt ikke levebrødet vårt. Takk for oppmerksomheten!
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Re: Noen oppklaringer

    Opprinnelig skrevet av petter
    Vi vet enda IKKE NÅR eller HVOR MANGE billetter Kanari-Fansen får. Ikke mas på oss, det hjelper ikke. Vi har ikke tid til å svare på spørsmål om når og hvor billettene blir lagt ut, så heretter hvis dere kommer med slike spørsmål, ikke regn med å få svar.
    Folk med billettangst er usikre, spente, desperate og utilregnelige.
    Uansett hvor mye LSK og KFL går ut med av oppfordringer om å ikke mase, så vil ikke dette presset lette før folk får vite når og hvordan billettene skal håndteres.

    LSK og KFL veit jo allerede en god del om hvor mange billetter som klubben og fansen totalt får.
    Det er vel ca. 6500 billetter hvis jeg ikke husker feil (inkludert 200 fra Supporterunionen).
    Billettene på lørdag er så vanskelig å få tak i at det er farlig å gi folk faLSKe forhåpninger, siden vi veit at svært få som kommer gjennom på telefon. Det kan bare skape mer frustrasjon og sinne hos de desperate billettsøkerne. Antallet som KFL klarer å samle inn her er også trolig ganske lavt og bør uansett komme som en bonus. Det burde være mulig å legge billettkabalen før dette åpne salget foregår.

    Hvorfor har ikke LSK og KFL satt seg ned sammen i starten av denne uka og blitt enige om hvordan de skal fordele billettene?
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • artois
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • May 2004
      • 176

      #3
      Klarer ikke helt å unngå å gi litt stikk til folk som er engstlige for Køppfinale billetter.

      Hadde dere tatt det lille bryet det er med å kjøpe sesongkort, så hadde dere ikke trengt å biter negler og tygge tyggis som Sir Alex.
      De ENESTE som er GARANTERT billetter er de med sesongkort.
      Hvorfor ?
      Fordi tilbudet du får fra LSK ved kjøp av sesongkort, garanterer deg nettopp billett til Køppfinalen.

      Så da skal man kanskje være glad at vi ikke er det laget i Norge med flest sesongkort innhavere ? :wink:

      Men dette må vel være den klareste oppfordringen for alle nervevrakene der ute; KJØP SESONGKORT NESTE ÅR!
      Mortus vivis praecipant
      ¤ Brigate Giallo ¤

      Kommentar

      • Franken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1036

        #4
        Ja, moro med sesonkort når en bor i Trondheim. Lite aktuelt for mitt vedkommende...
        Fra Baillsund

        Kommentar

        • artois
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 176

          #5
          Ja, det finnes jo alltid noen avvik :lol:
          Mortus vivis praecipant
          ¤ Brigate Giallo ¤

          Kommentar

          • JhnY
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2005
            • 975

            #6
            ey, når det gjelder telefon salget i morra. Kan jeg feks kjøpe billett i cola svingen over telefonen?

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #7
              Opprinnelig skrevet av JhnY
              ey, når det gjelder telefon salget i morra. Kan jeg feks kjøpe billett i cola svingen over telefonen?
              I og med at LSK har fått hele Cola, tviler jeg sterkt på det.

              Petter

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Til og med jeg fikk en telefon i dag fra en hyggelig dame som hadde sett navnet mitt blant bidragsyterne i H&K. Lurte på om billettene til cupfinalen blir solgt på Åråsen i morgen
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Fugla
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 1718

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av petter
                  Opprinnelig skrevet av JhnY
                  ey, når det gjelder telefon salget i morra. Kan jeg feks kjøpe billett i cola svingen over telefonen?
                  I og med at LSK har fått hele Cola, tviler jeg sterkt på det.

                  Petter
                  Jeg kjøpte 4 billetter i denne svingen 8)
                  Homer Simpson.



                  www.ultrassarp.no

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    #10
                    Jeg tok feil, det var tydeligvis noen løssalgsbilletter i svingene også.
                    Håper det ikke var så mange da...så vi ikke får et sikkerhetsproblem under finalen..

                    Petter

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎