Hipp HURRAAAAA, nå ble Erlend kjempeglad!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Hipp HURRAAAAA, nå ble Erlend kjempeglad!!!

    Oioioiooi!!! Knallbra! Fjøra og Uwe! Hvordan skal dette unngå å bli bra? Dette er bare suverent. Eneste som er synd er at de ikke tar over i dag. Personlig tror jeg det er en kjempetabbe, og sesongen kan nok nå ta enda en ubehagelig vending. Spillere kan fort miste respekt for en sjef de vet ikke vil ha noen makt over deres fremtid.

    Vi får for guds skyld håpe Uwe og Jan Åge får bestemme selv hva som skal skje på transferområdet allerede i år(les i sommer).
    Hva anngår transfere generelt er jeg sikker på at det vil bli enklere å få tak i offensive spillere med denne duoen, og forhåpentligvis vil de to personlighetene utfylle hverandre perfekt både i media og i garderoben.
    Hvis så skjer må vi bare bli kvitt adidas, så begynner det å ligne på et image vi kan føle oss stolte over.
    Ni principe ni rey...

    D10S!
  • soont
    Medlem
    Møteplager
    • Feb 2004
    • 97

    #2
    Tråd nr 3 om samme emnet. Pass deg.Snart kommer debattpolitiet og tar deg.....

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Nei, der tar du kjempefeil. Dette er ikke om at vi har fått en ny trenerduo/trio, men om hva de vil føre med seg, og hva fremtiden vil bringe. All spagetti er ikke rund, vet du.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #4
        Helt enig...Nå er det beste for alle parter at arne går. Men det som holder han igjen er vel at han håper lsk skal gi etter å gi han den gigant klausulen hans..,,hva med å diskutere med han, og tilby han halvparten? Det er ikke bra, verken for klubben eller noen andre at Arne fortsetter nå.

        Han har gjort noe bra, og masse dårlig. Nå er det islandske spiller markedet tomt arne :lol:

        Takk for alt, ta din hat å gå.

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #5
          Erlend, Det var en tråd om dette trener byttet fra før......



          ,
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎