Spillere fra Romerike

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • King_Raymond
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4987

    #21
    Paddis: Helt fint å diskutere ting, men når du er så usaklig så må du regne med å få høre. Hvem lag i Norge har bedre 2 keeper enn Lsk? Hva er grunnen til at Misund har så lav stjerne hos deg? Er det noen kamper du husker som Misund spilte som mistet oss seieren eller noe lignende
    Ultras Felt C Lillestrøm

    Kommentar

    • Ketil Cantona
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 6813

      #22
      Nok en gang så ville jeg diskutere om det var noen spillere som var fra Romerike som kunne kanskje vært noe for LSK. Ikke sjenereld Misund. Men jeg skal svare.

      Hans første kam var da han ble kastet inn mot Molde(husker ikke året), da spilte han meget bra, gjorde mange kanon redninger. Men det jeg vil si er at jeg syntes han begynner å bli gammel, virker litt viklende.. Kanskje fordi han skjelden får kamptrening på dette nivået:-)

      Ikke vet jeg, men nå legger jeg ballen død for min del.

      Jeg spør om igjen: Hvem fra Romeriket ville dere at de nye gutta burde tittet på? Klarer noen å svare på spm nå?

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #23
        Kan ikke si jeg kommer på noen som jeg er sikker på ville forsterket laget som er fra Romerike. Men Espen Olsen er en spennende type...
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          #24
          Misund er Norges beste 2. keeper, ferdig med den diskusjonen. Vi snakker om mannen som sto de beste kampene i 2001, i motsetning til Baron, som kosta oss et mulig seriegull mot bl.a Sogndal borte. (2-2, begge Sogndals mål kom etter gedigne tabber av Baron.)

          Det er ikke bare pga. sykdommen hans at han har en høy stjerne blant oss, han er en sabla god keeper!

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            #25
            Netopp, Misund er en lojal meget god keeper.
            End of discusion (eller no')

            .
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #26
              En ting er vi vel alle enige ....
              At LSK burde begynne å snappe opp alle tallentene istede for at de skal havne i vif. Det er altfor mange som har havnet feil steder. Skulle bare ønske noen i styret hadde sørget for at en hadde nettop denne jobben. Rønnern: Du får dra å sniffe litt, for meg blir du ikke kvitt:-)

              Ha en god kveld og takk for at dere diskuterte så jeg hadde noe å gjøre hele kvelden!!!

              Kommentar

              • Anders_Bakken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 542

                #27
                At ikke Espen Olsen er i LSK er en skandale....hva i helvete skjedde egentlig da han trente m LSK for et par år siden!!? Blei han ikke funnet god nok for Arne?

                Kommentar

                • Rønnern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6690

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
                  At ikke Espen Olsen er i LSK er en skandale....hva i helvete skjedde egentlig da han trente m LSK for et par år siden!!? Blei han ikke funnet god nok for Arne?
                  Espen Olsen var ikke god nok, men har utviklet seg godt i Ham-Kam og bør absolutt være en aktuell mann for LSK nå.
                  Mvh Ronnie "The Runner"
                  LSK for alltid

                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎