CD'n fra 1995 og cupfinalesanger

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ØBS
    Medlem
    Møteplager
    • Oct 2005
    • 87

    CD'n fra 1995 og cupfinalesanger

    Jeg ser det har vært en del spørsmål rundt nevnte CD og hvorfor ikke Egil og jeg har gjort noe med cupfinalesanger.

    Det første først: Det er i underkant av 80 CD'er igjen av 1995 plata (den med 15 låter på og cover med bilde fra cupfinalen '92). Vi skal prøve å være flinkere til å ha med CD'er på Martins de siste kampene i år. Vi tør ikke legge dem igjen i baren der for de blir bare borte. Som kjent var dette et 0-prosjekt når alle var solgt. Det vil ikke bli trykket opp nye...

    Cupfinalesanger: Vi har skrevet og spilt inn to "rå-versjoner", en godt rocka og en med skikkelig irsk preg. Begge går temmelig kjapt og svinger skikkelig. LSK gikk desverre (for oss) ikke for våre, men vi lover at dere skal få høre dem fra scena i løpet av høsten. Men for all del, LSK måtte velge en som den offisielle, slik at ikke alle satt på hver sin tue og dro i hver sin retning. Våre, derimot, vil muligens bli utgitt senere.

    Uansett... Vi er i finalen og jeg gleder meg skikkelig til helgen som blir en eneste laaaaang fest...

    Fugla-hilsen
    Øyvind
    FUGLA-hilsen
    Øyvind
  • Fugla- patriot83
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2005
    • 1241

    #2
    Re: CD'n fra 1995 og cupfinalesanger

    Opprinnelig skrevet av ØBS
    Jeg ser det har vært en del spørsmål rundt nevnte CD og hvorfor ikke Egil og jeg har gjort noe med cupfinalesanger.

    Det første først: Det er i underkant av 80 CD'er igjen av 1995 plata (den med 15 låter på og cover med bilde fra cupfinalen '92). Vi skal prøve å være flinkere til å ha med CD'er på Martins de siste kampene i år. Vi tør ikke legge dem igjen i baren der for de blir bare borte. Som kjent var dette et 0-prosjekt når alle var solgt. Det vil ikke bli trykket opp nye...

    Cupfinalesanger: Vi har skrevet og spilt inn to "rå-versjoner", en godt rocka og en med skikkelig irsk preg. Begge går temmelig kjapt og svinger skikkelig. LSK gikk desverre (for oss) ikke for våre, men vi lover at dere skal få høre dem fra scena i løpet av høsten. Men for all del, LSK måtte velge en som den offisielle, slik at ikke alle satt på hver sin tue og dro i hver sin retning. Våre, derimot, vil muligens bli utgitt senere.

    Uansett... Vi er i finalen og jeg gleder meg skikkelig til helgen som blir en eneste laaaaang fest...

    Fugla-hilsen
    Øyvind
    En godt rocka og en irsk-preget er jo virkelig etter mitt hjerte!!! Kan du ikke legge ut på MP3 eller noe så lenge. Hvis dere uansett skal lage disse på nytt med nye tekster vil jo disse bli solgt(Jeg lover i hvert fall å kjøpe!!!)

    Hvis disse sangene bare er halvparten så bra som "Åååå for en dag" så skal jeg personlig sende en mail til styret i LSK å klage! Dere to er fugla's sanne trubadurer!!

    Svartere enn natten, gulere enn sola...
    -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
    Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

    En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

    Kommentar

    • Laksen
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2004
      • 287

      #3
      Dette må jeg ha, men jeg kommer meg ikke til østlandet med det første :cry:
      Kan det ordnes en "postordre"-løsning?
      Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

      Kommentar

      • PA
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 500

        #4
        hørte cupsangen var bra?? en kompis kjøpte den i sta! gleder meg til og høre den om 10 min

        Kommentar

        • Liakanari
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 181

          #5
          Cupsangen er knall! 8)

          Kommentar

          • pondus73
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 612

            #6
            Er det mulig at noen kan få lagt denne ut?!
            Jada jeg vet det ikke er lovlig, men jeg bor vestpå og skulle gjerne hørt den!! Jeg lover å kjøpe den uansett hvor dårlig den er!! :lol:
            ------eLSKe-------

            Kommentar

            • PA
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 500

              #7
              heihei... ingen av oss som en kriminelle :oops:

              Kommentar

              • Franken
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1036

                #8
                Lover å kjøpe den jeg også! Promise!

                Kommer jo nedover snart, regner ikke med at platekompaniet i tr,heim tar den inn...

                PM om du vet om en mulighet å skaffe den da :wink:
                Fra Baillsund

                Kommentar

                • Kølla Riisa
                  Seniormedlem
                  • Jun 2004
                  • 1021

                  #9
                  Er det mange cder fra 95 igjen??
                  Noen som vet?

                  Har tenkt meg en tur til Sportshuset på lørdag for og kjøpe denne cden, men gidder ikke hvis det ikke er flere igjen.....

                  Kommentar

                  • egil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1119

                    #10
                    Det blir salg førstkommende lørdag utenfor sportshuset fra klokka 10-12. Tipper på at vi blir utsolgt i løpet av disse timene.
                    KFL - medlem nr 23

                    Kommentar

                    • Ola
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1651

                      #11
                      Klippet fra lsk.no:

                      Nedlastbart
                      Cupfinalesingelen har nå vært til salgs i en drøy uke i LSK Shopen. Desverre er dette en litt vanskelig situasjon for de av LSK's fans som bor langt unna Lillestrøm. Vi har derfor fått til en distribusjonsavtale med Phonofile AS for nedlasting fra musikkonline.no.

                      Mobiltjenester
                      Fra førstkommende mandag blir det også mulig å kjøpe 'Pokalen skal hjem' som ringetone fra Inpoc, Norges største distributør av mobile innholdstjenester. Følg med i denne spalten for oppdateringer!

                      Musikkvideo
                      En musikkvideo til cupfinalelåta vår er under produksjon og vil etter planen være ferdig i begynnelsen av neste uke. Vi har fått til et samarbeid med Groovy Entertainment som skal spille inn og produsere videoen. Imidlertid må nok alle Fuglafans være forberedt på at vi i LSK-Multimedia ikke har videobudsjett som tåler sammenligning med JLO, AkerRGI & Co... Uansett skal vi strekke oss til det ytterste for å lage noe kult!! I ekte og inkluderende LSK-tradisjon kommer vi til å legge ut videoen på lsk.no slik at alle som ønsker det kan laste den ned. Følg med på lsk.no i dagene som kommer.

                      Kommentar

                      • kjellfjell
                        Juniormedlem
                        Bøffel
                        • Jun 2006
                        • 29

                        #12
                        Hei!
                        Er det noen som sitter med cden fra 1995, enten fysisk eller digitalt, som er villig til å dele eller selge?
                        LSK rykker aldri ned. De hører hjemme i den norske eliteserien, slo Erik Mykland fast i TV2-studioet.

                        Kommentar

                        • egil
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2005
                          • 1119

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av kjellfjell
                          Hei!
                          Er det noen som sitter med cden fra 1995, enten fysisk eller digitalt, som er villig til å dele eller selge?
                          Hei, vi sitter på 20 stk. cd fra 1995 som vi selger for kr 150. Oppgi adresse og postnummer i pm så sender vi uten ekstra kostnader i posten.
                          KFL - medlem nr 23

                          Kommentar

                          • AG-3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 1081

                            #14
                            Vært kult med en 40 års cd!

                            Kommentar

                            • ØBS
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Oct 2005
                              • 87

                              #15
                              Det er løse planer om en 100-års CD. Du kan lese mer om denne her:

                              FUGLA-hilsen
                              Øyvind

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎