Plankehaugen best??

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Plankehaugen best??

    Nei nå må vi skjerpe oss. Ydmykende nok å bli slått av enga, men at plankehaugen er best????

    Fredrikstad ligger nest sist på tabellen. Men de røde og hvite fra plankebyen har landets beste supportere.
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • scages
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1292

    #2
    Den tåplige kåringa der, skal ikke KFL ha noen ambisjoner om å vinne.
    Bare det at plankehaugen leder sier jo sitt mener jeg....
    Herregud!

    Kommentar

    • Tony
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 4737

      #3
      Vi skal ikke vinne en kåring basert på nff delegater!!!
      Vi skal vinne over hvem SUPPPORTERE, jeg gjentar SUPPORTERE, mener er best!

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #4
        Jeg tror de legger mye vekt på munnbruk også. Har hørt at de ser etter fans som ikke banner så mye, da tror jeg vi er litt ute av kampen allerede... :lol:

        Kommentar

        • Kristian
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2004
          • 690

          #5
          Nja, ganske flaut og bli slått av plankehaugen. Nå må vi jobbe!
          :oops:

          Enga er jo bare flaue og høre på uansett. "mømømømø" :P

          Kommentar

          • Vegar Hjermundrud
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 423

            #6


            Kriteriene kan dere mene hva dere vil om, men dersom de går totalt på tvers av hva dere ønsker å være som supportere hadde det vært interessant å vite det. "Konkurransen" er et ledd i NFFs arbeid for å stimulere supporterkulturen i Norge fordi de tror fler supportere gir mer liv på tribunen gir flere andre tilskuere gir bedre fjernsynssendinger gir mer sponsorpenger gir bedre fotball gir mer supportere og så videre. En oppegående fotballsupporter har alltid en sunn skepsis til autoriteter, men hver enkelt får avgjøre om dette er noe å bruke mange kalorier på å ergre seg over. Plankehaugen? En sikkert utmerket gjeng som enkelte faktisk mener overdøvet KFL på Åråsen... Nyter fortsatt godt av fulle hus i Fredrikstad.

            Til Tony: Du vil at supportere skal bedømme hverandre? Kanskje ikke så veldig realistisk. Hvilken forutsetning har NFFs kampobservatører for å bedømme tribunekulturen? Kanskje ikke så veldig mye, men det er sikkert greit for dem å ha noen kriterier å støtte seg til. Blir resultatet 100 % nøyaktig? I alle ikke for de 13 supporterklubbene som IKKE vinner og her nærmer vi oss noe av essensen. Dette kan aldri bli en seriøs konkurranse, men det er et forsøk fra NFFs side på å sette positiv fokus på fotballsupportere. Dersom KFL utover i sesongen skulle vise seg som de motgangssupporterne vi ønsker å være kan det jo hende at det er vi som stikker av med 30 000 blanke kroner. Noe av det kan jo for eksempel brukes til tifo, Tony...

            Vegar - KFLs representant i NSA og bidragsyter når NFF ba om hjelp til å lage kriteriene
            Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

            Kommentar

            • Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

              #7
              Vegard:Det som er en av årsakene, tror jeg da, til at Fredriksatd ligger så langt oppe, er vel samsynginga med resten av stadion. Men nå vet jeg ikke hvordan de har vært på hjemmebane i år da.
              Det er fint for Plankehaugen at de ligger der de ligger, gir vel inspirasjon for dem tenker jeg, men jeg har alltid vært skeptisk til en sånn kåring fra nff sin side da. Er egentlig rart vi ligger på tredje, siden vi roper "Ja, for faen".

              Stabæk Support har jo en ålreit kåring før hver seriestart, og Oddrane også begynte på en ålreit kåring.

              Gleder meg forøvrig til Fredrikstad borte 8)
              Her blir det dissende mager og hvite kropper under ÅRETS BADETUR :lol:

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4376

                #8
                Opprinnelig skrevet av Tony
                Vi skal ikke vinne en kåring basert på nff delegater!!!
                Vi skal vinne over hvem SUPPPORTERE, jeg gjentar SUPPORTERE, mener er best!
                word.. 8)
                ..................

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Håper inderlig ikke vi vinner denne konkuransen, nff skal kåre de beste supporterne? Sier seg selv hvor latterlig det er...

                  Tony: Vegard nevnte at kanskje man kan ta de 30 000 hvis vi vinner å bruke det på tifo. Hadde det vært aktuelt hvis det hadde skjedd. Ett tifo sponset av nff? Bare lurer...
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • bøffelkanari
                    Medlem
                    Hoffnarr
                    • May 2004
                    • 45

                    #10
                    angående NFF.
                    det hadde vært morsomt med noen kritiske sanger om NFF, sånn for moro skyld, for å statuere et eksempel på at kanarifansen er en uavhengig mafiagjeng som ikke lar seg påvirke av noen.

                    eller hva?

                    Kommentar

                    • Vegar Hjermundrud
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 423

                      #11
                      Bøffelkanari skrev: det hadde vært morsomt med noen kritiske sanger om NFF, sånn for moro skyld, for å statuere et eksempel på at kanarifansen er en uavhengig mafiagjeng som ikke lar seg påvirke av noen eller hva?
                      - - - -
                      Dersom vi synger sanger om NFF for å markere at NFF ikke påvirker oss, hvem har vi da latt oss påvirke av?
                      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                      Kommentar

                      • bøffelkanari
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • May 2004
                        • 45

                        #12
                        hehe. du har rett. jeg var nok en smule upresis i den setningen.
                        poenget er at NFF ikke har rett til å diktere alle villkårene for sporten vi elsker, som f.eks at speaker skal rope opp alle skåringene på tippekupingen, eller at man må ha flomlys på stadionene, at kamper begynner på forskjellige tidspunkter, at fotballekstra ikke har lov til å sende målene mens kampene pågår, de har så mange idiotiske regler.

                        selv om de selvsagt gjorde klokt i å avvise klagen til brann i fjor

                        Kommentar

                        Working...
                        😀
                        😂
                        🥰
                        😘
                        🤢
                        😎
                        😞
                        😡
                        👍
                        👎