VG: Redd Koren forsvinner

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    VG: Redd Koren forsvinner

    ÅRÅSEN (VG Nett) LSK-trener Uwe Rösler mener Robert Koren (25) har vært eliteseriens viktigste spiller i år, og at det er en skandale at sloveneren ikke er nominert til "Årets spiller".


    Interessant artikkel i vg. Starter med en dårlig nyhet riktignok men lenger ned står det:

    - Jeg vet selvfølgelig at ha kan (koren) forsvinne. Det blir viktig å beholde ham. I tillegg er vi i gang med å sikre oss et par klassespillere. Da er vi rustet til å ta et steg opp neste år og kjempe om medalje. Målet vårt var Royal League og cupfinale i år. Det greide vi. Klubben jobber etter en treårsplan, og den inneholder medalje neste år og at vi skal kjempe om seiregull året etter.
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    #2
    Re: VG: Redd Koren forsvinner

    Opprinnelig skrevet av KFL41
    I tillegg er vi i gang med å sikre oss et par klassespillere.
    Det er en lett omskriving av fakta. Stod ved siden av Uwe når han sa det og vi var ikke i ferd med å skaffe de klassespillerne, men Uwe håpet at vi skulle klare å skaffe det på tross av lite spillerkjøpsbudsjett.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      #3
      Koren har jo først nå i det siste, åpnet for en forlengelse av kontrakta på Åråsen. Håper virkelig det. Når han er i form, er han den aller beste midtbanespilleren i tippeligaen, og det vil bli tungt å erstatte han.


      mvh
      KimFL

      Kommentar

      • Anders_Bakken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 542

        #4
        Tar han enda et steg neste år..slik som han har gjort i år i forhold til i fjor...blir det umulig å holde på han. Han er rett og slett for god for tippeligaen hvis så skulle skje....trist men sant.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #5
          Håper Koren blir ut kontraktstiden, og evt 1-2 år til hvis ikke gull-tilbudet fra Spania kommer i denne omgang. Heller seriegull med oss enn benken i Spania ;-). Men at han går til en større liga en gang, det tror jeg nok. Koren er innmari god, bedre enn R Berg, Ø Berg, Hæstad, Berg Hestad, Strømstad og den derre røkla der. For den som synes at teknikk, pasningsfot og målfarlighet og målfarlighet er kvaliteter som en god midtbanespiller skal ha, og ikke bare løpe- og duellferdigheter...

          Apropas det så synes jeg og at Søgård har vært stor i det siste. Regner med at han ødelegger "alt" for Molde i finalen også. Har på følelsen at nettopp dise to kommer til å bli tungen på vektskålen...
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • fjacob82
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 1507

            #6
            Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
            Tar han enda et steg neste år..slik som han har gjort i år i forhold til i fjor...blir det umulig å holde på han. Han er rett og slett for god for tippeligaen hvis så skulle skje....trist men sant.
            Kunne ikke vært mer sant. Men da er det jo viktig å få han til å signere en ny kontrakt nå, sånn at LSK kanskje får noen kroner for han også, og slik at han ikke går gratis som Bosman spiller neste år.

            Ett år til med Koren har jeg tro på, men ikke mer enn det.
            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
            *Brasseberget*

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎