TV2 Nettavisen: - Denne mannen avgjør cupfinalen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    TV2 Nettavisen: - Denne mannen avgjør cupfinalen

    Via LSK-Lista blei jeg oppmerksom på følgende link til TV2 Nettavisen:

    RoyVaadal.
  • pal
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 422

    #2
    På generelt grunnlag synes jeg det er unødvendig å starte en egen tråd for hver avisartikkel som omhandler LSK. Denne saken kunne godt legges i tråden som har tittelen 'Andreas Haddad'.
    hilsen pål

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Vi vil se Haddad score!!!
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • mr.Jordbakke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3845

        #4
        Hva med å lage en nye heading for avisartikler? Da er det lett å se når det kommer noe nytt på avisfronten. Samtidig bør det da IKKE legges inn svar i disse trådene, men heller starte en evt. ny debatt i ny tråd.
        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

        Mvh
        Mr.Jordbakke

        Kommentar

        • Fritz
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2004
          • 1033

          #5
          Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
          Hva med å lage en nye heading for avisartikler?
          Er det ikke da bedre å opprette et eget forum for avisartikler, slik det ble gjort med sangforumet?

          Kommentar

          • Fridtjof
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2005
            • 2120

            #6
            Helt enig. Start et nytt forum for avisartikler. Jeg trur ikke jeg er den eneste som ikke gidder å følge med på trådene som blir på flere titals sider. Syns det er finfint med et nytt emne når det kommer en en ny artikkel. Men, for de som ikke liker det kunne du jo vært en skikk at man f.eks starter overskriften på disse trådene med "Artikkel: ......"
            Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              Jeg har sagt det før, men fikk bare kjeft for det
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • RoyVaadal
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2004
                • 4055

                #8
                Dette er en god diskusjon.
                Og forslagene er gode.

                Hensikten med å lage et helt nytt innlegg er å forhindre at gode mediainnslag som alle er interessert i, forsvinner i subjektive diskusjoner som noen er interessert i.
                Det flotte med trådene er at da kan folk velge selv hvilke tråder de vil følge. Men hvis det slike mediainnslag skjules overalt i diskusjonstrådene, da blir man nødt til å lese alle tråder. Da blir hensikten borte.
                Dermed er jeg uenig med deg, pal, i at dette kunne havnet i Haddad-tråden.

                iL sitt forslag om et eget Forum for mediainnslag er verdt å vurdere. (Ros, iL !)
                Vi må i så fall passe på at mediainnslaga havner på rett sted. Det er en risiko for at uerfarne folk overser dette Forumet og at vi får en del dobbeltsendelser, både til mediaForumet og til hovedForumet. Det får vi bare være obs på.

                mr.Jordbakke: Enig i at disse mediainnslaga ikke bør få mer svar, men ligge i egne diskusjonstråder. Burde nesten vært en egen type innlegg som det ikke var mulig å svare på.

                Egen header som "artikkel" er også en god idé. Men det synes jeg oppfylles allerede ved at man skriver "RB/VG/Aftenposten: <Tittel>". Enda et stikkord foran det igjen gir ikke noe merverdi. Bare lengre tittel.

                Forumet skal samle Kanari-verden til ett rike!
                RoyVaadal.

                Kommentar

                • Grusom B
                  Generalissimo Bellisimo
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6248

                  #9
                  Hvorfor skal vi ikke ha tråder om ting som faktisk er interessante? Dette er interessant. Et avisforum er ikke noen stor idé, synes jeg. Det vil kun føre til at hele forumet blir stykket opp og heller lite brukervennlig. Jeg forstår ikke helt hva som er det store problemet, det er til enhver tid aldri mer enn 5-6 aktive debatter(med unntak av akkurat nå, men nå er det cupfinale om en uke). Jeg synes det kan være litt vel lite, og jeg vil heller ha mange aktive debatter per dag fremfor et mer ryddig(det er det som er argumentet deres, er det ikke) forum.
                  Ni principe ni rey...

                  D10S!

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av iL
                    Vi vil se Haddad score!!!
                    Og ikke bare en gang!! 3 stk, TAKK!

                    Kommentar

                    Working...