Lokale spillere

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2887

    Lokale spillere

    lsk har de siste åra vært alt for dårligere til å hente lokale spillere! før hadde vi en god del flere lokale spillere enn før. jeg håper for all del at vi ikke ender opp som søpla og bare henter spillere i hytt og vær. vi må ha en som virkelig kan å finne lokale gode spillere, men de må også være gode. jeg er sikker på at det finnes flere fra romerike som kunne kommi seg inn på lsk's a-lag...
    I år så tar vi alt
  • bjarmann
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 2887

    #2
    det skal stå: før hadde vi en god del flere lokale spillere enn nå :wink:
    I år så tar vi alt

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #3
      Det er fullt mulig å redigere dine egne innlegg i stedet for å legge inn et nytt med presiseringer og rettelser. Forsøk det.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #4
        Re: Lokale spillere

        Opprinnelig skrevet av bjarmann
        lsk har de siste åra vært alt for dårligere til å hente lokale spillere! før hadde vi en god del flere lokale spillere enn før. jeg håper for all del at vi ikke ender opp som søpla og bare henter spillere i hytt og vær. vi må ha en som virkelig kan å finne lokale gode spillere, men de må også være gode. jeg er sikker på at det finnes flere fra romerike som kunne kommi seg inn på lsk's a-lag...
        tro meg de finnes bare ikke. Iallefall etter at Uwe kom til klubben så blir alle potensielle spillere på romerike sjekket ut.

        Vil du heller ha ett dårligere lag med romerikinger på en ett lag som kan kjempe om gull?
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Per Arne
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2347

          #5
          Re: Lokale spillere

          Opprinnelig skrevet av iL
          Vil du heller ha ett dårligere lag med romerikinger på en ett lag som kan kjempe om gull?
          Detta scorer høyt på usaklighets-barometeret.
          For det første har vi to romerikinger i start-elleveren gjennom store deler av sesongen i Pål Steffen, Espen Søgård, pluss at Frode kommer fra et sted som er vel så lokalt i eliteserie-sammenheng.

          Historien viser også at selv med flere romerikinger og eller lokale/regionale spillere på laget så kan LSK kjempe om, sågar TA gullet.
          Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

          Kommentar

          • 10.09.50
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 1410

            #6
            Re: Lokale spillere

            Opprinnelig skrevet av iL
            tro meg de finnes bare ikke.
            De finnes nok. Problemet er nok heller at når det gjelder lokale spillere som fortsatt satser for fullt, så snakker vi i stor grad om juniorer og unge seniorer som i høyden opererer på 2. divisjonssnivå. Og av dem viser det seg forbannet vrient å ha noen klar formening om hvilke som vil slå gjennom. Vi har hentet altfor mange som har vist at de ikke klarer å ta det siste steget, og da blir det etter hvert mer forlokkende å gå etter eldre, allerede etablerte spillere. Synd, kanskje, men forståelig.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3192

              #7
              Som jeg har skrevet om annet sted på disse sidene, er jeg spent på hva klubben nå gjør med Eirik Jansen, Harald Hauge og Mato Grubisic. Disse tre lokale unggutta er vel de som kan ha håp om å etablere seg som A-lagsspillere med det første. Jeg mener ikke at lokale spillere skal ha noen fortrinnsrett, men en rimelig sjanse skal de minst få. Fortsatt mener jeg de bør få noen flere sjanser i treningskamper og muligens i termodressligaen i løpet av vinteren. Så får en eventuelt utover våren heller konkludere med at en, to eller alle tre ikke har potensiale til å spille på høyt nok nivå.

              Mitt inntrykk er at Rösler og klubben generelt er veldig oppmerksom på at Mato og Harald har vært mye skada og fortjener noen flere sjanser, og at Eirik ikke automatisk regnes som et dårligere valg enn unge keepere med mer omtalte "navn". Klubbens satsing på norske U-21-spillere er gledelig og positiv; jeg håper bare en får til en like bevisst satsing på lokale spillere - når de er eller kan bli gode nok.

              Ellers skreiv jeg en liten snutt om dette temaet for noen måneder siden:



              gilbert

              Kommentar

              • Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

                #8
                Jeg er redd for at nevnte Eirik Jansen, Harald Hauge og Mato Grubisic ikke er gode nok, at de er ganske langt fra laget i skrivende stund. Jeg mener vi hadde flere spennende "lokal lads" for noen år siden, men heller ingen av disse slo til.

                Skal man ha inn gode lokale spillere i dag, tror jeg det at det er mer nærliggende at disse kjøpes. Typer som f.eks Espen Olsen og Onstad.

                Kommentar

                • ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

                  #9
                  Hauge tror jeg faktisk kan bli god. Mato også, men jeg har på følelsen at han ikke slår igjenom før han blir litt eldre..3-4 år..og da er han ikke i lsk.

                  Kommentar

                  • pondus73
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2004
                    • 612

                    #10
                    Mato prøvespiller for Hønefoss! http://www.ringblad.no/sport/article1825974.ece
                    ------eLSKe-------

                    Kommentar

                    Working...
                    😀
                    😂
                    🥰
                    😘
                    🤢
                    😎
                    😞
                    😡
                    👍
                    👎