LSK.no mangler følgende artikkel:

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    LSK.no mangler følgende artikkel:

    "Bli med og heie på Fugla!
    Kanari-fansen Lillestrøm organiserer turer både til Kalmar- og Brøndbykampen, og det er fremdeles mulig å melde seg på. Det er veldig lave priser, og idéele reisetider for de som må tidlig på jobb den påfølgende dagen. Ring Tony Johansen på tlf. 95028453 for påmelding/informasjon."

    Isteden presterer de å oppfordre folk til å se Lyn-Djurgården (og på en måte støtte Dagfinn Enerly)? :roll:
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    #2
    Argeburgle! Jeg blei bare mer og mer irritert jo mer tanken åt seg inn i flere og flere hjerneceller, at jeg tilslutt forfattet en lengre kortfattet mail til LSK om dette.

    Jeg forstår ikke hvorfor LSK.no er så opp-ned, så jeg ser fram til å få svar, for å si det sånn (hei, okb!).

    Stay tuned
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

    Kommentar

    • Chessheim-kanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1022

      #3
      bra tiltak gulost! håper de gjør noe med dette, og hold oss oppdatert ang svar... er du snill..
      mvh Lsk's nye fysioterapeut

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #4
        LSKs eminente webside lever også i dag opp til sitt rykte.
        Har ikke klart å registrere seieren over Brøndby, har ikke klart å oppdatere RL-tabellen.
        Med mer.

        Hvorfor ikke legge den ned ?


        mvh
        perta
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎