Endelig...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rubinho
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2005
    • 1501

    Endelig...

    Nå kan vi endelig få se mifsud- haddad- occean danne spiss rekke!!! Detta kan bli gøy.. Men jeg har to spm..: når er Mifsud klar og kan vi bruke Occean videre i royal league?
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #2
    HVORFOR dropper alle å ta med sundgodt?

    Nå kan vi se:

    Occean-Sundgodt-Mifsud-Haddad-Myklebust danne spissrekke...egentlig en for mye spiss men men..

    Kommentar

    • Ola
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 1651

      #3
      Blir leit for motstanderne på Åråsen til våren.

      Komentator; "Hjemmelaget jager scoring, og setter på ytterligere to spisser i tillegg til de tre som er der fra før. Nå ligger Lillestrøm i en 3-2-5 formasjon med Mifsud, Haddad, Occean, Myklebust og Sundgot på topp." "Dette må jo bare bli mål, JAAAAda der putta fugla!"

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3192

        #4
        Re: Endelig...

        Opprinnelig skrevet av Rubinho
        Nå kan vi endelig få se mifsud- haddad- occean danne spiss rekke!!! Detta kan bli gøy.. Men jeg har to spm..: når er Mifsud klar og kan vi bruke Occean videre i royal league?
        Såvidt jeg har forstått skal Mifsud være kampklar til turneringa på La Manga i slutten av januar og begynnelsen av februar.

        Occean må vel kunne brukes i RL i de to gjenstående kampene i gruppespillet (etter dagens kamp mot Brøndby), samt i alle RL-kampene vi skal spille fram til og med finalen....

        gilbert

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3192

          #5
          Re: Endelig...

          Opprinnelig skrevet av Rubinho
          Nå kan vi endelig få se mifsud- haddad- occean danne spiss rekke!!! Detta kan bli gøy.. Men jeg har to spm..: når er Mifsud klar og kan vi bruke Occean videre i royal league?
          Såvidt jeg har forstått skal Mifsud være kampklar til turneringa på La Manga i slutten av januar og begynnelsen av februar.

          Occean må vel kunne brukes i RL i de to gjenstående kampene i gruppespillet (etter dagens kamp mot Brøndby), samt i alle RL-kampene vi skal spille fram til og med finalen....

          gilbert

          Kommentar

          • Rubinho
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2005
            • 1501

            #6
            Desverre..

            Opprinnelig skrevet av Nordby
            HVORFOR dropper alle å ta med sundgodt?

            Nå kan vi se:

            Occean-Sundgodt-Mifsud-Haddad-Myklebust danne spissrekke...egentlig en for mye spiss men men..
            ..fordi Sundgodt ikke er god nok i forhold til de andre :? Greit han har scora mest i år, men se på alle sjansene han har bomma på! :evil: Med all respekt for Sundgot, så tror jeg vel at han bør se seg om etter ny arb. giver desverre :cry: , Men håper virkelig at Lsk får en ny in-ZANE målmaskin, og dermed GULL i serien neste år!!!

            Forza fula!!

            Kommentar

            • Kølla Riisa
              Seniormedlem
              • Jun 2004
              • 1021

              #7
              [quote] ..fordi Sundgodt ikke er god nok i forhold til de andre Greit han har scora mest i år, men se på alle sjansene han har bomma på! Med all respekt for Sundgot, så tror jeg vel at han bør se seg om etter ny arb. giver desverre

              Ja, der har du et godt poeng. En spiss sin oppgave er jo ikke og score mål.
              Latterlig og høre pisset om Gilbert gang på gang.
              Han er en klassespiss, så enkelt er det.
              Haddad har ikke putta ett eneste mål enda, alikevel er han helten til jævli mange her inne.
              Sundgot har vært trofast mot klubben så lenge, mestscorende av alle spillere sm har spilt i LSK.

              Alikevel skal man bytte han ut?

              Kommentar

              • Rubinho
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2005
                • 1501

                #8
                Fotball handler ikke bare om lojalitet..scorer man for lite mål - i forhold til sjansene, eller generellt- så blir man bytta ut ..hvor mange mål scora sundgodt i år hvis man tar bort straffene???????? Er enig i at han har gjort mye bra, men han er ikke god nok med de spissene LSK har tilgjengelig nå...Greit Haddad ikke har scora, men han trenger å bli varm i trøya,se på fintene hans og farta..sundgodt ser ut som en med gåstol i forhold...eller vepsen mifsud, eller Occean eller Powell, eller myklebust...nei beklager men desverre tror jeg ikke sundgodt er god nok (men det sier self mye om laget..han er jo for go for pENGA :twisted: )

                Glær meg t i morra!! Brøndby skal knuses..

                Kommentar

                • Fridtjof
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2005
                  • 2120

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
                  Opprinnelig skrevet av Rubinho
                  ..fordi Sundgodt ikke er god nok i forhold til de andre Greit han har scora mest i år, men se på alle sjansene han har bomma på! Med all respekt for Sundgot, så tror jeg vel at han bør se seg om etter ny arb. giver desverre
                  Ja, der har du et godt poeng. En spiss sin oppgave er jo ikke og score mål.
                  Latterlig og høre pisset om Gilbert gang på gang.
                  Han er en klassespiss, så enkelt er det.
                  Haddad har ikke putta ett eneste mål enda, alikevel er han helten til jævli mange her inne.
                  Sundgot har vært trofast mot klubben så lenge, mestscorende av alle spillere sm har spilt i LSK.

                  Alikevel skal man bytte han ut?
                  Helt enig. Nå må det faen meg bli slutt på det tullet her. Sundgot er en svært dyktig spiss.
                  Fotball handler, i tillegg til ferdigheter, mye om psyke. At folk i fansen latterliggjør han som de gjør kan kun bidra til at han begynner å tvile på seg selv, og det er vi ikke tjent med.

                  Fyren leverer faen meg gang på gang. På tide at folk går litt i seg selv og begynner å vise ham respekt.
                  Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                  Kommentar

                  • Fridtjof
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2005
                    • 2120

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rubinho
                    Greit Haddad ikke har scora, men han trenger å bli varm i trøya,se på fintene hans og farta..sundgodt ser ut som en med gåstol i forhold...eller vepsen mifsud, eller Occean eller Powell, eller myklebust...
                    Gi meg kildeføring på hvor du har henta påstanden om at Powell er mer effektiv enn Sundgot...
                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                    Kommentar

                    • Kimito
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 2600

                      #11
                      I en tråd for en tid tilbake gjorde jeg det ganske klart at Sundgot rimelig lenge har vært mer effektiv enn Powell når det gjelder mål pr. kamp. Dette har ikke snudd seg i inneværende sesong.

                      Husk at Sundgot har spilt mye på midtbanen i år. Det tror jeg også han kommer til å gjøre mye fremover. Men de som fortsetter (til grenseløs irritasjon hos meg) å kritisere Sundgot så kan det være greit å be dere legge merke til at Uwe beholder han på banen nesten uansett hva slags formasjon og opplegg han velger. Enten som midtbane eller spiss. At noen t.o.m. kan tro at Sundgot er på vei ut av klubben er imponerende virkelighetsfjernt.

                      Men Occean kommer nok til å spille rimelig fast han også.
                      Ferdigskåra

                      Kommentar

                      • maurakanari
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 637

                        #12
                        Greit at han er mestscorende, men det er jo pga at han har spilt her i så mange år. Altså, de måla han scorer er jo ferdigscorede. Han klarer jo ikke drible av en spiller, og bruke farta si til å komme forbi en motstander. Hadda har ikke scoret, men man ser jo at hans kvaliteter er av en annen verden enn sundgots. Trur nok sundgot blir 4. valg som spiss neste år. Occean-Mifsud fra start, med Haddad som en bra innbytter. Hva har Arild gjort i de 3 Royal-League kampene..
                        VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                        Kommentar

                        • Vegar Hjermundrud
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 423

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Kimito
                          Men Occean kommer nok til å spille rimelig fast han også.
                          Med det kobbelet av offensive spillere LSK rår over bør det muligens være en viss rotasjon på midtbane/angrep. Jeg mener, med Riise, Myklebust, Olsen, Haddad (muligens), Powell (muligens fram til sommer), Sundgot, Occean, Mifsud og Koren blir det trangt om plassen framover. Uwe får en spennende oppgave når han skal finne ut av hvilke spillemønstre denne gjengen gjør det best i og han får krevende oppgave når han skal holde alle fornøyd.

                          Jeg er også spent på hva andrelaget kan klare neste år - det burde ikke mangle på offensiv slagkraft når Alta og Hammerfest kommer på besøk... Er jeg totalt på bærtur dersom jeg håper på et snitt på tre mål pr. kamp?

                          Vegar
                          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #14
                            Er dribleferdigheter og hurtighet det eneste som gjør en spiller til en god spiss?

                            I tillegg må jeg jo få lov til å si at du umulig kan ha sett Sundgots 3-0-mål mot AaFK i år. 8)

                            Edit: Dette var til "maurakanari".

                            Kommentar

                            • Kimito
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 2600

                              #15
                              Og hvis maurakanari har lyst til å se det, samt Sundgots andre mål i den kampen så er linken her: http://webtv.tv2.no/webtv/main.do?tr...1&progId=59979
                              Ferdigskåra

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                #16
                                Det er så jævlig mange fjols som uttaler seg om Sundgot. Å komme med usakeligheter som at han bare lager "ferdigscorede" mål er noe forbanna tull! Det vitner om målteft når han tross alt scorer såpass mange mål hvert år. Ingen mål scorer seg selv. Man må være på rett sted. Dessuten har han noen veldig gode avslutninger også. Glemmer aldri volleyskuddet hans borte mot Lyn i 2001.
                                Sundgot fungerte veldig bra sammen med en rask spiss som Mifsud. Personlig håper jeg på en Mifsud i form på topp sammen med Occean, men jeg håper også at Sundgot får mange innhopp.

                                PS. Rubinho, noe sier meg at Erlandsen/Thoresen og Rösler/Halle veit litt mer om fotball enn deg.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4377

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                  Trur nok sundgot blir 4. valg som spiss neste år..
                                  Aldri i verden. Mer er det ikke å si om den saken!
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • Fridtjof
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2005
                                    • 2120

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                                    Trur nok sundgot blir 4. valg som spiss neste år.
                                    Her trur jeg nok du er inne på noe :roll:

                                    Jeg vil også tro at Sundgot går fra soleklar førstevalg til de to spissplassene til fjerdespiss når klubben kjøper én ny spiller... :?
                                    Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

                                    Kommentar

                                    • Ola
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 1651

                                      #19
                                      Sundgot er kanskje ingen dribler. Han er heller ikke rask. Men husk målene mot RBK borte og VIF hjemme for å nevne noen. Sundgot er kriger!

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                                        Jeg er også spent på hva andrelaget kan klare neste år - det burde ikke mangle på offensiv slagkraft når Alta og Hammerfest kommer på besøk... Er jeg totalt på bærtur dersom jeg håper på et snitt på tre mål pr. kamp?
                                        For andrelaget? Å gå fra 42 til 78 mål på én sesong, tror jeg blir tøft. Hvert fall med tanke på at Mato er borte, + at sannsynligvis også Powell forsvinner. Blir i tillegg f. eks. Myklebust leid ut (uten at jeg har lest at det er aktuelt fra LSK-hold), tror jeg det skal holde hardt. Får håpe Bertheussen går inn og gjør en stabilt god figur i midtforsvaret, hvis ikke kan fort resultatene bli vel så varierende i år. Men det er kanskje litt av sjarmen med andrefugla; gå fra å spille ball i hatt mot lederlaget én mandag, for å så regerett få knus av bunnlaget neste.
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎