Tør ikke håpe på VM

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andee
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 1191

    Tør ikke håpe på VM

    Blitt skuffet så mange ganger at han ikke tør håpe på VM-spill:



    Unner virkelig Stoffe et VM-eventyr. Makan til fet høyreback har vi ikke sett sida Dennis Schiller. Bruk alle penga vi evt. tjener i Royal League på å forlenge med han og Koren!
    TS05 - Felt C
  • PA
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 500

    #2
    Jeg vil bare si at jeg unner Stoffe den muligheten.. sånt som han har spilt i den gul svarte trøya fortjenner han dette! Og når det gjelder kontrakten.. ble jeg litt forbausa! Det hørtes ut for meg at ikke fjøra har prøvd og få underskriften hans! :?
    Jaja, jeg stoler ihverfall 110% på fjøra og Uwe... for maken til arbeid med spillere og gode prestasjoner fortjenner de en god klapp på skuldrene 8)

    Kommentar

    • Canário
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1471

      #3
      Han var jo innom den svenske troppen tidligere i år, og et VM hadde han virkelig fortjent.
      Virker som Stoffe trives godt i Norge, og håper Fjørtoft setter seg ned å forlenger kontrakten yttligere før det kommer et lukrativt tilbud fra en klubb ute i Europa. Virker også som Kiko har som mål å komme langt med sitt Tunisa i VM. Hvis Stoffe og Kiko blir tatt ut til VM spill har vi, etter det jeg har forstått, retten til å flytte kamper til vi får landslagspillerene tilgjenglige igjen. Ulempen er hvis vi har én (og kun én) VM-spiller fra et annet land, da må vi klare oss uten denne spilleren i alle kampene fra 16. mai til VM er over.

      Kommentar

      • Bæng
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Nov 2005
        • 146

        #4
        håper han kommer med jeg ser ingen grunn til at han ikke skal det...det er ikke så mange gode svenske backer...dem er værtfall ikke like gode som stoffe :wink:
        Fetsund Kanris...

        Ufc www.ultrasfeltc.com

        Kommentar

        • 10.09.50
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 1410

          #5
          Opprinnelig skrevet av Canário
          Hvis Stoffe og Kiko blir tatt ut til VM spill har vi, etter det jeg har forstått, retten til å flytte kamper til vi får landslagspillerene tilgjenglige igjen. Ulempen er hvis vi har én (og kun én) VM-spiller fra et annet land, da må vi klare oss uten denne spilleren i alle kampene fra 16. mai til VM er over.
          Selv om både Kiko og Stoffe skulle tas ut til sine respektive lands VM-tropper tror jeg ikke vi kan regne med å få utsatt alle de fire eller fem seriekampene som berøres av VM-sluttspillet, dvs 16.5 (?), 21.5, 28.5, 5.6 og 2.7. Så mange kamper vil det rett og slett være umulig å finne plass til i programmet for øvrig. Og uansett: Hvor sannsynlig er det at Kiko blir tatt ut? Han var kaptein på OL-landslaget både gjennom kvalikken og sluttspillet i Athen, men har vel ikke vært tatt ut i én eneste av de ti troppene i VM-kvalikken? Han trenger en spektakulær vårsesong for at VM-spill skal bli aktuelt.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎