Haddad reiser hjem?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    Haddad reiser hjem?

    I følge denne artikkelen er det mye som
    taler for at Haddad reiser tilbake til Sverige :shock:

    Fa... i helve.., sier jeg :evil:

    Haddad: ''AIK är jätteintressant''
    FOTBOLL/ Publicerad: 2005-12-18 15:15

    Andreas Haddad är tillbaka i Sverige. Och där vill han stanna. Visserligen finns ett kontraktsförslag från norska Lilleström som lockar, men anfallaren har familjen i Solna. Där finns också AIK som är på anfallsjakt.
    - Det är klart AIK är jätteintressant, det är ju min moderklubb, säger Haddad

    Från och med den nästa vecka är Andreas Haddad Assyriskas spelare igen. Anfallaren är är tillbaka i Stockholm kommit tillbaka från sin låneperiod i Lilleström. Där lyckades han imponera så mycket att han fått med sig ett 2-årskontrakt hem. Men det är långt ifrån säkert att han återvänder.
    - Jag har inte stängt några dörrar. Men allra helst vill jag vara nära min familj och spela i allsvenskan, säger Haddad till FotbollDirekt.com.

    Så du kan tänka dig spel i Assyriska igen?
    - Absolut, jag har inte stängt några dörrar. Jag har fått till och med den andra januari att bestämma mig. Men helst vill jag spela i allsvenskan, svarar 23-åringen.

    AIK är på anfallsjakt, hur intressanta är dem?
    - Det är klart AIK är jätteintressant, det är ju min moderklubb. Jag började spela där när jag var fem år. Dessutom bor min familj i Solna, så jag kan ju inte komma närmare, konstaterar Haddad.

    Har du pratat med någon annan klubb än Assyriska och Lilleström?
    - Nej, jag kom hem igår (lördag, 17/12) och min agent har varit bortrest. Så vi har inte hunnit med något än. Men vi ska sätta oss ned och diskutera så snart som möjligt. Vi får väl ringa runt lite, skrattar anfallaren.

    För tillfället tränar Haddad med Assyriska. Men det återstår alltså att se om det blir den klubb han representerar nästa år.


    Oskar Nyström
    FotbollDirekt.com

  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Var ikke Haddad en av dem som skulle ta over kontinuteten etter at Arild var sendt til Blærum... ?


    Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Gale Isbre
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2005
      • 1164

      #3
      Vel, om denne trenden fortsetter, så kan det bli ensomt å være Occean i LSK...

      Kommentar

      • sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

        #4
        Aldri har begrepet "silly season" vært
        mer betegnende for LSK enn det er nå.

        Hadde tenkt å ta en rolig juleferie, suge
        på karamellen etter seieren over Brøndby
        og se fram i mot det nye året og kampen mot
        FCK med STOR glede.

        Men mister vi Sundgot, Haddad og Powell
        er det bare å begynne og bite negler, og
        håpe på at klubbledelsen har full kontroll
        over situasjonen.

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          #5
          Snakk om å bæsje på leggen da!! Jævlig lurt å selge Sundgot nå :-(
          Yay!! 3 spisser, da blir det fint å få skader på topp, fy FAEN!

          Kommentar

          • gj
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3359

            #6
            Sundgot kan ikke gå nå.

            Kommentar

            • official
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2005
              • 101

              #7
              dette forsterker egentlig bare det inntrykket jeg allerede har av Haddad..

              Mammadalter er det ikke plass til i troppen til der Uwe!

              Nå virker det heller ikke som AIK er på jakt etter Haddad spesiellt, men en anfallare - og det kan like gjerne bety at han "må ta til takke" med kontraktsforslaget som han har i bagasjen far fugla..
              ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
              ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

              Kommentar

              • Loddet
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 325

                #8
                official Skrevet: 19:00 - Søndag 18 Des 2005 Tittel:

                --------------------------------------------------------------------------------

                dette forsterker egentlig bare det inntrykket jeg allerede har av Haddad..

                Mammadalter er det ikke plass til i troppen til der Uwe!

                Nå virker det heller ikke som AIK er på jakt etter Haddad spesiellt, men en anfallare - og det kan like gjerne bety at han "må ta til takke" med kontraktsforslaget som han har i bagasjen far fugla..
                For de som fulgte dokumentarserien om Assyriska kommer dette neppe som noen overaskelse, da Haddad tydelig viste at han var sterkt knyttet til sin familie, og sine venner i Sverige. Og komme med slike karakteristikker om en spiller, etter at han har vært i Lillestrøm i noen måneder, og for det meste vært på benken, er rett og slett latterlig. Jeg ønsker at Haddad skal bli, men skjønner godt at han også har lyst til å dra tilbake til Sverige hvis muligheten byr seg.

                Kommentar

                • Gale Isbre
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2005
                  • 1164

                  #9
                  Dette begynner å ligne på noe. Først lages det en tråd der man jubler over muligheten for at en lojal spiller muligens forsvinner fra klubben. Her aner man konturene av en tråd der en spiller som (kanskje) ikke vil skrive kontrakt hetses. Det snur fort i fotballen, gitt...flere spillere vi ikke trenger? Fortsatt god tid til seriestart...

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #10
                    HVIS Haddad flytter hjem til Sverige, blir grunnene for at Arild må bli enda sterkere...

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      Greit at det hadde vært morsomt å sette "Haddad Haddad Haddad" sine finter på Åråsen i 2006, men vis det står mellom han og Arild er valget enkelt:

                      ARILD

                      Haddad har sakt noe lignende "Vi blir enige. Det er bare små ting igjen". Og nå snur han, og sier delevis at Lsk ikke er så aktuellt?

                      Nei, takke meg til Arild, som vi vet putter 10+

                      Kommentar

                      • andee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 1191

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av RSP
                        HVIS Haddad flytter hjem til Sverige, blir grunnene for at Arild må bli enda sterkere...
                        Nettopp. Det er et ganske stor hvis der. Per Mathisen sier til dagens RB at han håper Haddad signerer med oss en av de nærmeste dagene. Avisene spekulerer jo i overganger for tida med en fantasi som man må i barnehagan for å finne makan til. Jeg har ikke sett ett sted at AIK faktisk er interessert i Haddad, bare at dem er på spissjakt. Haddad selv smeller jo så klart ikke igjen den døra ved å si at AIK er helt uaktuelt.
                        TS05 - Felt C

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7055

                          #13
                          Herregud, nå må noen og enhver skjerpe seg.

                          "Mammadalt"?!

                          Kona til Haddad er gravid og han har en stor familie i Sverige han er knyttet til. Når avisen ringer ham på et tidspunkt da han fortsatt vurderer et tilbud fra LSK og spør "hvis AIK er interessert, hva sier du da?", så sier såklart Haddad at det ville være interessant.

                          De som er så svart-hvite i synet sitt på LSK at de tror en spiller som har vært her i fire måneder automatisk føler en livslang lojalitet til klubben har en virkelighetsoppfatning som krever medisinering.

                          Spillere er yrkesutøvere som med visse hensyn for arbeidsmiljøet går dit det er mest penger. Sånn er det med omtrent alle moderne fotballspillere. Vi er så heldige at vi har, ved siden av våre lokale helter Pål Steffen og Espen Søgård, en gameldags hedersmann i rekkene våre ved navn Arild Sundgot som setter klubben foran egen lykkejakt. Håper Fjørtoft snart skjønner at Arild ikke skal selges og at punktum settes for overgangen.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Jeg tror det er best å helle 'isvann i blodet' både med tanke på Haddad og ikke minst Arild. Uansett hva som evt skjer, så er det lite vi får gjort med Haddad.
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              #15
                              En knapp uke etter at LSK blir utropt som vinterens overgangsvinner legger vi an til tidenes spillerflukt. Når var sistgang LSK mistet 3 spisser på under ei uke?

                              Hva bør gjøres på årsmøtet? For å bruke ord fra Judas Priest:
                              "Some heads are gonna roll" :evil:
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • sparwasser
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3185

                                #16
                                Fra dagens RB, fredag 19.12:
                                "Per Mathisen håper Andreas Haddad skriver under med LSK en av dagene. Men svenske nettsteder meldte i går at Haddad kan være på vei til AIK. Selv om han er så godt som enig med LSK om to års avtale, har den sosiale biten rundt familiesituasjonen vært noe som har gnaget svensk-assyreren".

                                Jeg håper at Haddad skriver under, mener fast og bestemt at
                                LSK trenger en spiss som kan utfordre motstanderen ved å være
                                uforutsigbar. Haddad har "et arsenal" av teknikk og finter som
                                ingen av de andre i spillerstallen har.

                                Men dessverre begynner nå "silly season" å ligne mer og mer
                                på komikveld. Håper det snart kommer en avklaring både i
                                forhold til Haddad og Sundgot.

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  . Vi er så heldige at vi har, ved siden av våre lokale helter Pål Steffen og Espen Søgård, en gameldags hedersmann i rekkene våre ved navn Arild Sundgot som setter klubben foran egen lykkejakt. Håper Fjørtoft snart skjønner at Arild ikke skal selges og at punktum settes for overgangen.
                                  AMEN.

                                  Kommentar

                                  • sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

                                    #18
                                    Fotbolldirekt har i dag intervjuet
                                    sportsjefen i AIK.

                                    AIK visar intresse för Haddad
                                    19/12/05 09:03

                                    Assyriskas Andreas Haddad kan tänka sig spel i AIK. Och det är något som inte alls är otänkbart enligt sportchefen Stefan Söderberg, trots turbulensen kring Stefan Batan.
                                    - Det här var ett mycket intressant samtal. Han fanns på vår lista i somras men då blev inget, säger Söderberg.

                                    Andreas Haddad var en rubrikernas man när han lånades ut till norska Lilleström från Assyriska i somras. Svårigheter att samarbeta med tränare José Morais uppgavs vara orsaken. Redan då ville AIK värva den 23-årige anfallaren.

                                    - Vi var med i den svängen när det var lite turbulent i somras, men då tycke hans agent att det var bättre med Norge och Lilleström, säger AIK:s sportchef Stefan Söderberg till FotbollDirekt.com.

                                    Men att intresset finns kvar är tydligt. Haddad, som hann visa en hel del kvaliteter innan han gjorde sig omöjlig i Assyriska, är en spelare som mycket väl kan passa in i AIK. För hur ska vi annars tolka följande från AIK:s sportchef?

                                    - Det här är ett mycket intressant samtal, tack så mycket, säger Söderberg glatt.

                                    Hur resonerar du kring Haddads uttalande om att han vill spela i AIK?
                                    - Det vill jag inte kommentera. Men det är ingen spelare vi har haft med i våra diskussioner, än så länge, tillägger Söderberg.

                                    Men det är en bra fotbollsspelare?
                                    - Ja, det instämmer jag i, skrattar Söderberg.

                                    AIK har som bekant två vakanta platser bland anfallarna och klubben har öppet gått ut med att man vill värva fler forwards, utöver redan klara Wilton Figuiredo. Kanske är Haddad den snabbe och djupledslöpande anfallaren AIK söker?

                                    Oskar Nyström
                                    FotbollDirekt.com

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      #19
                                      Jeg synes det blir en smule idiotisk og komme med den "Det var deg jeg visste..." nå som man er usikre på hva Haddad velger. La gutten gjøre valget før noen dømmer han, det er sagt at det er 50-50 hva Haddad velger og han er tross alt ikke lenger bundet til LSK.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • fjacob82
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 1507

                                        #20
                                        Skjønner at Haddad vil være med familie og venner. Ikke lett å flytte sånn plutselig med gravid kone og allt. Det virker som det er et rimelig sammensveiset miljø de assyriske har der, og da er det ikke bare bare å komme til bønda på romerike. Ikke noe vondt ment om bønder alstå, men dere skjønner sikkert hvor jeg vil hen.

                                        Det blir mer og mer klart hvor viktig det er å ha gilbert i våre rekker. Sundgot må bli. Leste noe tidligere i tråden her, om at det var en annen tråd som rakka ned på Sundgot. Det kan jeg ikke skjønne. Sundgodt er en av oss, og putter jevnt og trutt. Slik er det og slik kommer det til å bli 06 sesongen også.

                                        Så nå burde fjøra og resten av gjengen på topp kontoret gå ut offentlig og si klart og tydelig at Sundgot skal fly høyt med fugla også denne sesongen.

                                        Occean var ett kjempekjøp, og vi ligger ann til å Norges beste stall. Ikke ødelegg dette ved å selge og driv bort folk som er en kjerne i stallen. Sundgot spesielt.

                                        Gud jul med masse pul. Have Stiff one. ;-)
                                        Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                        *Brasseberget*

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎